aparte, bijzondere laarzen, wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 13:22

Don_Zhivago schreef:
eenitraM schreef:
Ik heb Filli Fabrie rijlaarzen. Verdomt duur, maar heb ze voor 40 euro nieuw op de kop weten te tikken. Helaas zijn ze iets te hoog waardoor er een rare kreukel in de jachtkap zit, maar verder ben ik verlieft.

Kan je er geen los hakje (zooltje) in doen of heb je dat al??

Dat heb ik al := Maar rondom de enkel sluit hij perfect aan. Ze zijn gewoon te hoog. Ben blij dat ik ze nu uiteindelijk dicht heb gekregen _O-

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 09:25

Afbeelding

Mijn nieuwe laarzen :D

Needje

Re: aparte, bijzondere laarzen, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 09:41

Jammer van de naam er op. :o
Maar verder mooi.

Marthaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 09:51

Ik vind ze heel leuk TheHorseInn !
Dat is toch gewoon je eigen naam ?

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:12

oei die zijn gaaf zeg! Alleen jammer van die witte veters!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:39

Een vriendin is op zoek naar slang lederen lak laarzen.
Waar zijn deze te vinden?
Moet wel geheel slangen leer met lak zijn.

Ze zijn er wel dat weet ik zeker, heb alleen geen idee waar ze te vinden zijn.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:08

_Joyy schreef:
oei die zijn gaaf zeg! Alleen jammer van die witte veters!

Ik heb ze ook nog met bruine veters ;)
Deze foto is overigens niet van mij (de laars wel hoor) en zij vonden de witte veters mooier!
dus zaten die er in ;)

Ja,het is mijn eigen naam :)

Helmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 23:09

IK vindt ze gaaf!! Juist leuk die lichte accenten...
Vraagje, hoe lang heb jij nu op je laarzen moeten wachten, The Horse Inn??

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 00:03

Waauw, heel gaaf HorseIn! Ik vind die witte accenten juist geweldig.
Welk model is dit met die veters van boven tot onder?

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 06:46

We hebben ze zelf bedacht.
Het model zou ik zo snel niet weten.

Ik heb er 19 week op gewacht :o
Dat kwam door het leer,dat werd 3 keer verkeerd geleverd en toen moest ik nog op een ander stukje wachten en toen op nog een ander stukje.
Duurde wel errug lang :o

rocky21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 07:39

IK was laatst op Indoor Brabant en daar zag ik vitirines staan gevuld met allemaal Petrie laarzen. Daar zaten ook hele aparte bij. Weet niet wat ze kosten maar Petrie staat wel bekend om zijn topkwaliteit.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:06

hier wil ik toch even op inspringen. Ik heb nu 3 maanden petrie's aan laten meten bij petrie zelf, de olympics. ik heb kramp,voet is te groot en rits is al 9 keer stuk gegaan..... ik gebruik ze alleen op cc. Daarintegen heb ik derby's de polo nu een half jaar daar loop ik hele dagen op doe ik de stallen mee,dender ik mee door de modder en rijd ik meerdere paarden per dag mee, schoonmaken heb ik bij mn derby's niet van gehoord en die zien er nog beter uit dan mn petrie's!! ik was gister bij de hyporama en ik wilde toch is hetzelfde model van petrie passen maar dan een voetmaat kleiner,kuit 4!!!!cm breder en dezelfde hoogte.... Deze zaten veel en veel beter dan mn eigen op maat gemaakte petries...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:11

Mooie laars ik vind de lichte veter juist wel mooi, de naam had voor mij niet gehoeven. Zit er ook nog een rits in?

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:14

Ik heb sinds kort ook nieuwe laarzen :) Misschien niet héél bijzonder,
maar het zijn De Niro polo's. Kleur oxford met croco accenten.
Had eerst nep croco besteld, maar die hadden ze niet meer.
Dus toen kreeg ik voor dezelfde prijs echt croco leer.
Erg goede service, en ik heb maar 7 weken ofzo moeten wachten :)

Hier zie je ze het beste:
Afbeelding

Heb ze voor bij mijn springset :) Moet alleen nog even een foto maken met m'n laarzen erbij haha. Is nu ook een donkerblauwe GPA cap bij btw :')
Afbeelding

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:17

wauw wat een enorm gave set en je laarzen zijn echt prachtig! <3
Je pony is ook heeeel leuk, volgens mij ken ik die nog toen een ander meisje hem hier in de buurt reed :P
Laatst bijgewerkt door _Joyy op 10-04-11 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:20

Dankjewel! :D

Ja klopt, heb hem in Oldenzaal gekocht. Toen reed Evi hem nog!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:38

Sjel schreef:
Waauw, heel gaaf HorseIn! Ik vind die witte accenten juist geweldig.
Welk model is dit met die veters van boven tot onder?

Ik ga me er even mee bemoeien.. :Y)
Dat is de hurlingham, normaal met rits, maar kan ook met veter. Als je een veter voor hebt kunnen ze achter een rits erin zetten dacht ik..
Voor andere vragen verbind ik u door: [HK] Lipica Laarzen [#3]

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 12:24

Grrr heb ik hele mooie nieuwe laarzen... Kan ik er niet mee rijden. Ze zijn heel slap en ik ben gewend aan kachelpijpen met veel stevigheid en nu heb ik zwabberbenen. Vreselijk... Baal enorm. Zal wel een tijd duren voordat t went... Iets meer stevigheid is wel fijner merk ik nu.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 12:31

oei qizz wat voor laarzen heb je dan?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 13:04

super mooie laarzen thehorseinn! Begrijp ik nou goed dat ze van lipica zijn? Dan zal ik dat toch ook maar eens gaan overwegen want dit is het eerste model van lipica dat ik dan wel mooi vind.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 14:20

chivaldi schreef:
oei qizz wat voor laarzen heb je dan?

Donkerbruine lakcroco.s :-D. Nah ja t is leer met een lakprint erover volgens mij. Heel erg mooi maar erg slap. Kan ook niet fijn met chaps rijden en dit voelt net zo onstabiel helaas... Misschien kan er een versteviging in ;-)

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:21

chivaldi schreef:
hier wil ik toch even op inspringen. Ik heb nu 3 maanden petrie's aan laten meten bij petrie zelf, de olympics. ik heb kramp,voet is te groot en rits is al 9 keer stuk gegaan..... ik gebruik ze alleen op cc. Daarintegen heb ik derby's de polo nu een half jaar daar loop ik hele dagen op doe ik de stallen mee,dender ik mee door de modder en rijd ik meerdere paarden per dag mee, schoonmaken heb ik bij mn derby's niet van gehoord en die zien er nog beter uit dan mn petrie's!! ik was gister bij de hyporama en ik wilde toch is hetzelfde model van petrie passen maar dan een voetmaat kleiner,kuit 4!!!!cm breder en dezelfde hoogte.... Deze zaten veel en veel beter dan mn eigen op maat gemaakte petries...

Je had ook je laarzen kunnen weigeren als de voet te groot was. je voelt dat toch meteen met aantrekken. En mocht je kramp krijgen omdat ze te strak zijn dan moet je ze even laten oprekken bij de schoenmaker. Ze kunnen tot ongeveer 2 cm oprekken. En ik denk dat 9 keer je rits kapot is in 3 maanden tijd wel een beetje erg overdreven is hoor. Maar als je gewoon doortrekt dan trek je hem zelf kapot. Je hebt hele lange schoenlepels die erg fijn zijn met het dicht maken. Dan komt ook je sok er niet tussen en zo.

Helmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:07

Oei 19 weken wachttijd.. Zo lang wacht ik as week al! En heb nog niks gehoord... Pff!! Maar ja, met 2 paar zullen ze wel ff langer tijd nodig hebben hahahaha!!! En iedereen blijft me maar vragenr: Heb je je nieuwe laarzen nog niet??? Grrrr... sssssttt.... zeg dat nou niet! hahaha

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 08:18

3bengels schreef:
chivaldi schreef:

Je had ook je laarzen kunnen weigeren als de voet te groot was. je voelt dat toch meteen met aantrekken. En mocht je kramp krijgen omdat ze te strak zijn dan moet je ze even laten oprekken bij de schoenmaker. Ze kunnen tot ongeveer 2 cm oprekken. En ik denk dat 9 keer je rits kapot is in 3 maanden tijd wel een beetje erg overdreven is hoor. Maar als je gewoon doortrekt dan trek je hem zelf kapot. Je hebt hele lange schoenlepels die erg fijn zijn met het dicht maken. Dan komt ook je sok er niet tussen en zo.

kon ze niet weigeren was verplicht ze af te nemen. oprekken 4cm gaat niet heb ze al 2 keer laten oprekken. 9 keer rits kapot is niet overdreven is echt zo heb ze meerdere keren teruggestuurd naar petrie zelf maar doen er niks meer aan ik ben superzuinig met die laarzen heb ze ook alleen maar op concours en met de les aan dat is maximaal 6 keer per maand....

Helmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:03

Dan zit je mooi met de gebakken peren.. Is ook niet echt service te noemen! Wel balen zeg.. Maar heb je ze nu nog in gebruik of gaat dat al niet meer?