Didoo schreef:Als ik zooooon knoepert van een kast had gehad, was de mijne ook wel georganiseerd geweest
Je haalt de woorden uit mijn mond! Ik ruim hem ook best vaak om. Vraag me alleen af waarom ze die dingen zo klein maken!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Didoo schreef:Als ik zooooon knoepert van een kast had gehad, was de mijne ook wel georganiseerd geweest
Er komt ook weleens een muis uit mijn kast gerend

] 
, maar kun je geen grotere kast kwijt op stal? de kast die ik deel met mijn moeder heeft twee aparte gedeeltes en was 25 euro en echt heel ruim

Die is dan weer alles behalve netjes.

....zelf heb ik een 2 paards trailer als zadelkast/kamer.....en ja die hangt ook wel erg vol......
Op de bovenste plank staan een gereedschapkist, en een medicijnenkist met spulletjes die ik niet dagelijks nodig heb. wat ik wél dagelijks nodig heb staat op de plank zelf.

en nog wat spullen
Nooit echt veel zin om het op te ruimen en het ligt me ook niet in de weg. Binnenkort zal ik even een foto maken.

. Ik heb een kast van +- 2 meter hoog en vrij smal, en een grote kist met dekjes, pads, voer, dekens en nog wat dingetjes. Maargoed ik kan er alles in vinden dus ik vind niet dat ik ze op hoef te ruimen