sjakie schreef:Ik krijg het idee dat als ik de verhalen zo lees dat beide partijen niet met een open blik naar de clinic zijn gegaan. Zowel de 'bokkers' als ADB niet.
En dat het van beide kanten bijna een gevecht is geweest wie er nu gelijk heeft.
je slaat de spijker op zijn kop... al kan ik me het dan in zekere zin van AdB voorstellen, als je je tegenover een 'meerderheid' moet zien duidelijk te maken wat je aan het doen bent...
De taal zal ongetwijfeld meespelen... maar wat mij betreft heeft het meer te maken tussen luisteren/een vraag stellen/luisteren.
Dit kon ik er niet in vinden... helaas... en hierdoor (waardoor????) werd de sfeer steeds 'gespannender' ... jammer... want dit is mijn opzet iig niet geweest...
groetjes
maar antoine roept dat ook een beetje over zich af met al de stelligheden die hij beweert. Ik ben overigens zeer benieuwd of Antoine in de tussentijd dat ik in Spijkerboor ben geweest en ten tijde van deze clinic zelf andere denkbeelden heeft ontwikkeld of dat het gewoon anders overgekomen is. Een paar kleine puntjes die mij opvielen en anders waren dan hierboven:
das toch de bedoeling van dat soort lessen? had ie kunnen verwachten natuurlijk, dat komt ie overal tegen, is zijn eigen keuze