Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BrittKitt schreef:mellamoshan; En dat is ieders goed recht toch?
Ik neem niet zomaar iedereen aan op zijn woord omdat die persoon zegt dat dat de waarheid is. Ik wil alle kanten van het verhaal weten voor ik mijn mening kan geven, dus alles een keertje uitproberen toch?
Mocht de reading van mijn pony ontzettend tegenvallen, dan weet ik ook wel mijn mening te vormen, ben maar niet bang. Ik staar me echt niet blind op de eventuele uitkomst
Ja de mensen die dat wel doen zijn inderdaad dom of wanhopig, in dat laatste geval kan ik me voorstellen dat je alles doet wat er nog over is, maar wel jammer als je dan net een verkeerd iemand treft die misbruik van je maakt
Amanda schreef:Readers mogen niets voorschrijven. Wel adviseren. En het is aan de ander wat hij er mee doet.

Amanda schreef:Mits het dan wel goed gebeurt en het geen wereldbedragen zijn. Ik ken readers die dat geld overigens niet zelf gebruiken, maar schenken aan een goed doel.
Judje schreef:Ik weet niet hoe veel geduld wij dit keer gaan tonen, maar helaas zijn er al een paar posts ons opgevallen, die over de schreef gaan. Een aantal gebruikers zal hier dan ook zeker wat van horen!
Bij deze nogmaals het ZEER dringende verzoek om respectvol en ontopic te discussieren! Het zou erg zonde zijn wanneer dit onderwerp niet meer besproken kan worden op Bokt.
slimmerik schreef:Amanda schreef:Mits het dan wel goed gebeurt en het geen wereldbedragen zijn. Ik ken readers die dat geld overigens niet zelf gebruiken, maar schenken aan een goed doel.
Verkeerde info Amanda: die reader beweert een gedeelte naar het goede doel te doen. Wel vreemd dat ze dat zelf doet en niet gecontroleerd wordt.
Ik zou dan zeggen: geef me bewijs dat je geld overmaakt naar KIKA of zoiets. Maar nee ze vangt het volle bedrag. En als gereade moet je maar aannemen dat een gedeelte (0,20 ?) naar een zgn. goed doel gaat.
Rock schreef:Dit opnieuw openen was NIET iets wat de readers hebben aangedragen!
[FZ] Wanneer gaat het slotje eraf?