Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Toen kwam de herfst, winter altijd slecht weer, voeren en uitmesten en rijden kwam er haast niet van. Toen heb ik het overwogen, omdat ik het steeds vervelender begon te vinden. Echter mijn vriend zij je moet het niet doen je krijgt er spijt van! Hij helpt me sindsdien met de verzorging mee, dat scheelt ook een stuk en ik heb nu iemand bij me in pensionstalling staan wat heel veel gezelligheid biedt! Samen rijden en zo. Bovendien zit ik nu ook op les waardoor je dan ook een binnenbak ter beschikking hebt voor het slechte weer enzo!
, als er niets ernstigs gebeurd oid waardoor ik niks meer kan.
Salvatore schreef:Ik rij al bijna 10 jaar niet meer, door allerlei omstandigheden. De hele paardenwereld kwam me echt m'n strot uit.![]()
Jaloerzie,roddel en achterklap, en het allerergste.. mensen die jouw paard het land uit jagen zodat het dier in de spits op de snelweg terecht komt. In de hoop dat het paard doodgereden wordt zodat jouw box van hen wordt. Nee, toen was ik het kotsbeu. Paard overleefde het avontuur,maar daarna werd er elke dag wel wat aan mijn omheining gesloopt.. Paard moeten verkopen en exit paardenwereld.
Als ik ooit weer aan een paard begin dan wordt het een shetlander,maar dan wel bij huis,zodat er geen onwelkome gasten door het weiland gaan dwalen en iets met je dier uitvreten.
Paardrijden hoeft voor mij niet meer, ben al zo vaak zo hard gevallen en ik heb er volgens mij ook totaal geen talent voor..