Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anniek_uc

Re: Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:54

Ik zou alleen met een rabobank dekje rijden of iets ervan als je het inderdaad wint, of als je gesponserd wordt. Zou het nooit zelf kopen. Maar dat heb ik nu ook met die KWPN jassen. Vind ik ook van die sponser jassen.
Al zijn ze wel heel mooi. Nagelbijten / Gniffelen
Maar vind dat iedereen het zelf moet weten, als ze het mooi vinden moeten ze het vooral doen.
Is in mijn ogen bijna het zelfde als voor anky reclame lopen (dus spullen kopen.) Daar betaal je immers ook voor om met haar naam op je dekje rond te lopen.

Wel grappig, had gisterochtend een gesprek over dit onderwerp met een vriendin. (rabobank dekjes.)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:56

CleovG schreef:
Omdat het dekjes zijn die je alleen kunt krijgen als je een bepaalde prestatie neerzet. En daar mag je toch best trots op zijn!

Dat was in het begin wel zo, maar nu kun je dus ook gewoon kopen Knipoog

Helemaal in het begin heb ik de eerste gewonnen bij een rabobanktalenten rubriek, dat was nog zo een met een grote oranje kwart-circel erop, die krom trok als hij iets te heet gewassen was. Deze heb ik dan ook alleen maar opgehad tijdens de selectiedag, want daar was het verplicht, en daarna heeft hij voor oefenen dienstgedaan.
Paar jaar later de nieuwere versie gewonnen, deze bleef gelukkig veel langer mooi. Hweb die ook wel eens op wedstrijd opgehad, omdat hij toch wel iets witter was dan mijn andere witte dekjes, en hij was lekker zacht, en groot.
Heb daarna ongeveer precies hetzelfde dekje gekocht, maar dan dus zonder logo, en heb toen mijn rabobank dekje aan de eerste de beste verkocht.
Achteraf wel jammer, want toen zag ik dat ik er minstens 4x zoveel voor had kunnen krijgen Nagelbijten / Gniffelen

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:25

Waar kun je ze dan kopen? Want ik heb ze nog nooit te koop gezien.

lovesal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:40

Heb ze ook nog nooit te koop gezien!
rijd er zelf wel mee, maar heb het gewonnen!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:46

Mijn zus is geselecteerd voor het rabobanktalentenplan, en is in aanmerking gekomen voor de lessen.
Zij gebruikt het dekje niet op dat wij dekjes hebben met ons eigen logo. Lachen
Nee wij gebruiken ze niet.

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:50

Gewonnen, dusja dan rij ik er wel mee natuurlijk!
Voorderest vind ik een Anky (Of PK) sjabrak wel stukken mooier.. ik vind Rabobank sjabrakken overigens wel een goede kwalitiet.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:58

CleovG schreef:
Waar kun je ze dan kopen? Want ik heb ze nog nooit te koop gezien.

Geen idee Nagelbijten / Gniffelen
Heb al meerdere keren gelezen dat je ze gewoon kon kopen, dus dat heb ik maar aangenomen Bloos
Maar bv van menden die hem gewonnen hebben en er zelf niet mee rijden, zoals ik dus.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 19:47

Je ziet ze vaak op grote concoursen bij zo'n mobiel ruiter winkeltje en anders moet je maar eens op marktplaats kijken, wordt flink op geboden daar! Knipoog

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 20:53

hihi.

volgens mij heb ik ze ook wel eens bij de divoza gezien.

Favodres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:00

Ik heb hem gratis gekregen dus daar zeg ik geen nee tegen Vork Maar zou hem niet kopen of wat dan ook Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:06

Kan ik jou herkennen aan een Raboschabrak volgende week vrijdag, Uthrick of word jij nog gesponsord door je Korps Knipoog

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:09

Zijn de sjabrakjes (en dekens) niet te verkrijgen via de rabobanksite?

Je hebt nu bij Divoza ook PK-kleding die ontworpen zijn voor de olympische sporters met Rabobank reclame.

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:16

Volgens mij worden deze ook bij divoza gemaakt, heb daar wel eens een fout geborduurde zien liggen

Ik heb zelf ook 2 sjabraken gewonnen waar ik erg trots op was/ben!1tje tijdens een grote wedstrijd in een rabobank rubriek en de andere tijdens de kampioenschappen toen ik kampioen was geworden. En daarom gebruik ik hem ook nog steeds op wedstrijden.
Is van een goede kwaliteit, want hij is al heeel vaak gebruikt en nog steeds mooi en lekker zacht!

Zelf zou ik hem niet kopen, dan zit er voor mij geen waarde aan en gebruik ik net zo lief een wit chabrak met een ander logo

vaatwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:22

Ik snap best dat als je dat sjabrak gewonnen hebt, je toch aan de buitenwereld wil laten zien, dat jíj dat dekje gewonnen hebt, want wees eerlijk... Zo denken we allemaal! (beetje generaliseren op z'n tijd mag best) Haha!
Verder vind ik overigens wel dat dit topic weer valt in de categorie: "Waar maak je je eigen druk om". Clown

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 21:50

Fitzroy schreef:
Kan ik jou herkennen aan een Raboschabrak volgende week vrijdag, Uthrick of word jij nog gesponsord door je Korps Knipoog

No way... ik heb ben niet zo goed dat ik een Rabosjabrak gewonnen heb (goh wat een eerlijkheid Clown ) en ik ga er niet 1 kopen. Haha!

Ik laat mij volgende week vrijdag dus mooi door mijn korps sponseren, zij "willen" immers ook dat ik start Tong uitsteken Ik zoek trouwens nog een voorlezer Pling Bloos Schijnheilig Ik mag mijn politiecolbert wel héél goed in het zicht leggen, anders zul je net zien dat ik in mijn gewone wedstrijdjasje de ring in ga i.p.v. dat politieding Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:04

Ik zit helaas al op mijn paard als jij moet rijden, Uthrick, dus kan je niet voorlezen. Sorry Vriendjes zijn?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 22:11

Start jij in je normale wedstrijdkleding of in dat politiejasje? Ik neig naar mijn normale wedstrijdkleding maar dit is de 1e keer dat ik op het politiekampioenschap start dus ik weet eigenlijk hoe streng ze met het kledingvoorschrift zijn en dat je dat politiejas dus wel aan moet hebben....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:20

Ik ben AT-personeel dus gewone rijkleding Knipoog
Het zijn 'normale' juryleden dus die weten toch niet in wat voor kleding je moet rijden.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 22:28

Zit jij bij het AT-Team of heb je voor het AT-Team een kantoorfunctie? Als je echt bij t AT zit, hoe lang heb je daarvoor de BPZ gedaan dan?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:55

Hihi, AT personeel staat voor Administratief Technisch en niet voor ArrestatieTeam in dit geval *LOL*

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 23:20

Gosh... en ik denken dat je bij t AT werkt, kreeg al bijna respect voor je Tong uitsteken Hmm, tijd om naar bed te gaan Pling

uverla05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 10:36

ik heb er een gewonnen en rijd er wel mee

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 11:07

Hallo,

Hier iemand die op de sponsorafdeling van de Rabo werkt Haha!
Het waarom iemand ermee rijdt is denk ik een keuze die per persoon verschilt, de ene vindt het zonde om het dekje niet te gebruiken (je heb hem immers toch gewonnen) en de andere wil gewoon laten zien dat ze hem hebben gewonnen (beetje showen) Knipoog
Daarnaast kun je ze gewoon kopen (o.a. Divoza) en tja de reden om er eentje te kopen zie ik zelf ook niet zo snel. Ik werk bij de Rabo, maar zou er niet eentje voor mezelf bestellen Clown
Ondanks de achterliggende redenen waarom iemand ermee zou rijden, zijn het tegenwoordig dekjes van goede kwaliteit dus waarom niet gebruiken!

Naast dat Rabo Nederland één van de grotere sponsors is achter de KNHS, vindt ik het niet vreemd dat er kleding wordt ontworpen (PK) met het logo. De bank betaald immers bakken met geld aan de hippische sector, dus een beetje naamsvermelding zou iedere sponsor vragen.
Daarnaast zijn er veel lokale kantoren die de verenigingen in hun omgeving sponsoren wanneer er bv. een clinic is of een grote wedstrijd. De bank betaald dus de bekende ruiter op het evenement en daar tegenover vraagt de bank of er een spandoek of bord mag worden opgehangen in de manege en verstrekken we dekjes of een compleet talentenpakket (wij geven dit dus gratis weg). Volgens mij doen we dit niet anders dan andere grote sponsoren. De bank is nu eenmaal sponsor van de hippische sector, dus ik vind het niet vreemd dat je steeds meer dekjes op concour ziet.

Dus tja de reden waarom iemand ermee zou willen rijden is gewoon afhankelijk van de ruiter...... ik snap persoonlijk niet zo goed dat er mensen zijn die dit helemaal willen uitpluizen. Het is toch niet anders dan dat je idd met een andere merkje op je dekje rijd?
In dit geval is het enkel naamsvermelding en verdient de bank er niets aan (er zullen echt niet honderden mensen Raboklant worden als ze veel dekjes zien op concours) Koe

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:08

Hier geen Rabodekjes, maar wel Rabohalsters. Waarom gebruiken? Tja, dan hoef ik geen geld uit te geven aan nieuwe halsters Haha! En wat iemand er van denkt is mijn probleem verder niet Haha!

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:12

ik heb zelf geen rabobank sjabrak, dus rijd er ook niet mee..
maar als ik er eentje had zou ik hem echt wel gebruiken opwedstrijd.
meestal krijg je zon sjabrak als je een prijs gewonnen hebt!
dan is het ook wel leuk als je hem gebruikt op wedstrijd, het staat wel stoer en
je helpt de rabobank toch ook een beetje...
die sponsert ten slotte zoveel!