Het Reading Experiment - Deel 1 (3 rondes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MDJ

Re: Het Reading Experiment

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:07

@ Prenta, dat mag hier niet in het topic worden besproken.. De paarden moeten anoniem blijven, zodat de achtergrond van het paard moeilijker te achterhalen is Knipoog

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:00

Ik wil straks ook wel eens een poging wagen...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:00

Ik ga proberen dit weekend eens een rustig uurtje te vinden om het paard van foto 3 te proberen Haha!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:24

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie het zwarte paard nu weer wel???? Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:25

maikeltje schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie het zwarte paard nu weer wel???? Clown

Ik niet...sla hem op en pb hem naar mij svp Haha!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:45

Is gebeurd, maar nu zie ik hem in het topic ook niet meer Blond

Dit is echt heeeeel vreemd, maar goed, jij hebt 'm nu. Misschien kun je 'm doorsturen naar Rock zodat zij 'm weer in het topic kan zetten ofzo?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:46

Afbeelding

Gaat weer verder met onderhandelen met "De Zwarte" Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:46

Nou, mijn poging... Nagelbijten / Gniffelen Zal wel niets van kloppen Nagelbijten / Gniffelen

De poes (foto 1)
Lief dier. Tevreden. Houdt wel van knuffelen en aandacht, maar is niet zo'n typische schootkat.
Kan soms een beetje nuffig reageren.
Haha, ik zie steeds zo'n erg tevreden poezebeest voor me Haha!

Denk trouwens dat het een zij is en van gemiddelde leeftijd.

Het bruine paard (foto 2)
Krijg een beetje een gelaten gevoel over me. Hij vind alles wel best, maar om nou te zeggen dat ie alles even leuk vind, nee.
Verder op zich wel een lief en redelijk tevreden paard (zachte blik), maar toch wringt er ergens iets... Kan er niet de vinger opleggen.

Het bruine paard (foto 3)
Sorry als ik nu hele stomme dingen zeg, maar is dit hetzelfde paard als het paard op foto 2?
Gesloten paard, onzeker. Had het toen moeite met bepaalde oefeningen? Ook een eenkennig paard? Misschien door die onzekerheid?
Krijg een beetje een verdrietig gevoel over me...

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:55

foto 1

krijg alleen maar heel rustig gevoel door...

of kat is dood, of iig ergens waar ze zich goed voelt.
[

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 14:48

Ik wil het ook proberen maar ik heb moeite met stap een mijn hoofd leeg maken helaas.

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 15:07

Valt niet mee, zo blijkt maar dat readen niet zo heel makkelijk is. leuk dat ik het experiment topic gevonden heb. Ga het volgen.

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:36

Nog een keer geprobeerd met de laatste foto. zal wel niet goed zijn Knipoog
Zou iemand mij svp kunnen pben wat juist is?!?
Ik krijg sterk het gevoel dat het een merrie is, ze loopt rondjes om haar as.Ik heb het idee dat ze zich af en toe nogal verveeld. en dat ze niet zo van knuffelen houd. wel is ze erg onderdanig. ze neemt alles voor lief en stelt niet graag mensen teleur. ik krijg ook het gevoel alsof ze zich niet helemaal op haar gemak voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:39

Even een kleine stemming... Wanneer vinden jullie dat de eigenaren van de dieren op de foto's zich bekend kunnen maken? Einde van dit weekend? Einde van de maand?

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:44

einde van dit weekend. je leest namelijk al snel (toch wel) de andere berichten, daardoor word je erdoor beïnvloed. We kunnen beter steeds nieuwe mensen nemen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:45

Ik ga verder met de hond. Ik bleef bij zijn foto hangen en kreeg het gevoel dat hij niet meer leefde.
Ik denk dat hij ,in elk geval op het laatst, slecht ter been was. Er lijkt iets te zijn met zijn achterpootjes.
Zijn blaf was wat hees.
Ik denk dat de eigenaar een vrouw is van middelbare leeftijd.
Hij had wel eens oorpijn aan zijn linkeroor.
Vooral zijn linkerachterpoot was wat pijnlijk. Misschien een fractuur eraan gehad?
Verder was het een relaxed hondje, geen drukte maker.

Ik ben benieuwt Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:46

Ik zou zeker nog even wachten. misschien kunnen de eigenaren de mensen die hun dier hebben gedaan, een pb sturen met welke gegevens wel kloppen en welke niet?

Ik heb niet elke dag de rust en de tijd om een foto te bekijken. Ik denk de andere wannabee-readers , ook niet Lachen

Zo kan iedereen in zijn eigen tempo alle foto's afwerken, en ik neem aan dat de eigenaren het alleen maar leuk vinden om mensen die de foto hebben bekeken, te pben

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:47

Van mij mag het vandaag al, ik ben razend nieuwsgierig... Knipoog
Van eentje heb ik bericht gehad en dat klopte wonderbaarlijk goed, ben me een ongeluk geschrokken...
Ik kan me even goed wel indenken dat sommige mensen nog wat meer tijd nodig hebben, dus het eind van de maand (volgende week is dat toch?) is dan misschien ook een idee.
Of anders gewoon ook heel klein neerzetten, zodat anderen nog door kunnen werken zonder vooraf de info te weten?
Ik vind het idee van crossmonster ook wel aantrekkelijk, eerlijk gezegd...

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:49

Pluizebolpum schreef:
Van mij mag het vandaag al, ik ben razend nieuwsgierig... Knipoog
Van eentje heb ik bericht gehad en dat klopte wonderbaarlijk goed, ben me een ongeluk geschrokken...
Ik kan me even goed wel indenken dat sommige mensen nog wat meer tijd nodig hebben, dus het eind van de maand (volgende week is dat toch?) is dan misschien ook een idee.
Of anders gewoon ook heel klein neerzetten, zodat anderen nog door kunnen werken zonder vooraf de info te weten?
Ik vind het idee van crossmonster ook wel aantrekkelijk, eerlijk gezegd...

ik wil ook bericht! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 17:06

Ik denk dat het toch het verstandigst is om het nog even de tijd te geven. Als de eigenaren van de dieren de readers die daarom vragen willen PB'en, dan is dat toegestaan... Openbaar in het topic, daar wachten we nog even mee.

In overleg met de mods wordt dan besloten of we een nieuwe serie foto's plaatsen, of dat er een slotje op het topic komt.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 17:08

Foto 7
Deze pony heeft het gevoel niet volledig gewaardeerd te worden, hij denkt dat hij niet als volledig gezien wordt.Dat bedoel ik niet zoals het klinkt.Maar hij vind van zichzelf dat hij zoveel meer kan.Hij vind dat hij nu niet echt gebruikt wordt.Hij zou graag laten zien wat hij allemaal kan.Hij zou erg goed zijn in VD.Het is een hele lieve pony maar kan door verveling knorrig worden.
Staat hij nog bij grotere paarden?Ik krijg het gevoel dat hij daar niet echt aansluiting mee vind.Dieren van zijn hoogte vind hij intressanter.Kinderen vind hij leuk maar hij weet nog niet zo goed wat hij kan doen met ze.Hij zoek de grens op een opgevaarlijke manier.Beloon hem maar flink wanneer hij zacht toenadering zoekt bij kinderen.
Deze pony wil gewoon heel graag maar heeft wat begeleiding nodig.Hij groeit van aandacht.
Verder echt een lief dier maar een wat onzeker karakter.
Ik ga iets gevaarlijks vragen maar ik blijf de naam Tommy/tommie horen.Ben benieuwd of dit iemand wat zegt of dat ik ze zie vliegen Knipoog

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 17:25

Ik zou de eigenaren nog niet laten pb'en dan kan er over pb informatie doorgespeeld worden, en dat is niet de bedoeling

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 17:32

Interessant dit, ik heb het ook even geprobeerd Haha! Ben benieuwd naar de echte info Haha!

Foto 1:

Ik krijg een raar gevoel in mn nek, beetje stijfig, verder een nerveus gevoel/snellere hartslag

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 18:14

Voor mensen die het moeilijk hebben om hun hoofd leeg te maken.

Oud sofrologie trukje

1) ga op een stoel zitten, en zet je benen op 90 graden.
2) Leg je handen ontspannen op je knieën, en doe je ogen dicht.
3) Nu je zit, probeer te concentreren op de contactplaatsen tussen je voeten en de grond
4) breng je beiden handen op je voorhoofd, zodat je horizontaal staan en je vingers je hoofd raken, concentreer op die plek. Blaas vervolgens drie keer al het slechte uit.
5) Breng je handen boven de borst (zelfde handhouding), concentreer eerst op je deze plek probeer je lichaam te voelen, en blaas vervolgens drie keer
6) breng je handen op je borstbeen, concentreer je op deze plek, en blaas vervolgens drie keer het slechte weg
7) breng je handen juist boven je navel, concentreer op deze plek, en blaas vervolgens drie keer het slechte weg
8) breng je handen onder je navel, concentreer op deze plek, en blaas vervolgens drie keer het slechte weg
9) leg beide handen op de navel, voel de totale ontspanning, nu gaan we terug naar het hoofd
10) Ontspan je oogleden, ontspan je oren, ontspan je mond, voel de totale ontspanning van je hoofd
11) ontspan je nek en armen, voel hoe de ontspannenheid ons rustig maakt
12) ontspan je buik
13) Stuur nu een boodschap van zelfvertrouwen rust en harmonie doorheen je lichaam
14) beweeg je voeten, dan langzaam je knieën, je benen, je buik, je armen je nek je hoopt, en we rekken en we streken en we gapen
15) doe je ogen nu open als je er klaar voor bent

Hopelijk snappen jullie het, niet zo simpel om uit te leggen maar dan is je geest leeg. Sofrologie is wetenschappelijk bewezen Slim afkomstig van het zen boeddhisme aangepast aan de westerns samenleving

Veel geluk

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 18:23

edit foutje

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 11:58

ik wil even meelezen
en ben benieuwd wat hier uit komt