Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wil er een langs Tru'tje lopen, maar die had daar schijnbaar geen zin in, geeft een mooie kontstoot en hop daar lag Andra in het water

Mirjam79 schreef:O jee... Die van mij gaat es even uitgebrijd voor de spiegel staan als we de bak in komen.
Echt van "oh... wat een mooi paard ben ik toch!"
Schaam ik me best wel es voor
Ik lach me krom om dat beest 
Weet dat omdat er soms wel eens iemand achter loopt
)

Sowieso natuurlijk vrij knullig tegenover die kinderen die daar speelden, maar ik moest dus achter dat paard aan, te voet... Uiteindelijk hebben vrachtwagenchauffeurs me een lift gegeven en het paard onder het viaduct weer gevangen, complete verkeersopstopping
Zelfs een politieagent op de motor erbij omdat ie een melding had gehad van een losgebroken paard zonder ruiter. Schaamde me echt kapot
neus, tja...
Suziej schreef:Mijn pony laat altijd scheten en kan een neusgat scheef trekken, hahaha.
Voorbeeld;
http://img301.imageshack.us/img301/784/ ... eefwz0.png

meestal probeer ik het zoveel mogelijk de bosjes/berm in te schuiven

!!
) schrikt en de gang doorstuiterd, hij kan echt totaal niks met dressuur ofzo. Stom paaard gewoon 
Mirjam79 schreef:O jee... Die van mij gaat es even uitgebrijd voor de spiegel staan als we de bak in komen.
Echt van "oh... wat een mooi paard ben ik toch!"
Schaam ik me best wel es voor
Carin79 schreef:Tijdens een buitenrit komen we een koetsje tegen met daarvoor een allerschattigst welsh ponietje. Meneer zet z'n nek op, neusgaten open en snuiven maar, elke spier in zijn lichaam zo gespannen als een snaar. Wat doet ie dan, werkelijk waar, hij probeert zich te verstoppen achter een lantarenpaal!Brave jongen!! Daar gaat je ego......
en als je denkt dat die daar dan gewoon vóorbij loopt heb je dat verkeerd hij blíjft langs die wandelaars lopen tot dat je uiteindelijk afstapt en maar even aan de hand verderloopt. Tjah.. dan voel je je toch wel behoorlijk lúllig hoor!
om dan rondjes te gaan crossen door de bak (is gelukkig nooit iets ernstigs gebeurt hoor, behalve een vieze pony)en dit heeft hij me toch vaker geflikt. Maar op een gegeven moment kreeg ik door wanneer hij het wou doen en ging ik altijd net op tijd even extra aansporen zodat hij niet kon stoppen.
en wat gebeurt er... als ponylief van draf opeens baf stilstaat? inderdaad... zadel schuift naar voren en baasje maakt een mooie duik in de modderpoel
is ook iets minder....
) die shetlander is nu niet bepaald een springpony en ook nog eens strónt eigenwijs en dat en een hindernis... wat krijg je dan... galop galop naar de hindernis..... voor de hindernis zet je de rem erop (baasje blijft wel zitten
) en dan stap je netjes voetje voor voetje over de hindernis(je)
trots dat je dan bent... want je bent óver de hindernis heen gegaan
je kunt me echt oprapen nu!! Sommige verhalen 
Kwam echt uit zn tenen, maar een heel laag uhuh-geluidje