Ja en inderdaad niet al te dure pads (wel met redelijk vrolijke kleurtjes) en ze hebben enkele leuke hoofdstelletjes, waar ik zelf ook even geinteresseerd naar gekeken heb
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
echt nooit aangedacht. En Roel trouwens ook niet. Haha

) en beugelblokjes. Maar je weet maar nooit. Weet iemand iets over die thermobroeken die ze in de aanbieding hadden?

)
. Voor de rest vond ik de aanbiedingen ook wat tegenvallen. Ik heb 2 halsters met paardenprint van €6.95, want die halsters van €1.95 waren echt flut. 
Uiteindelijk niets gekocht, ik was op zoek naar fijne handschoenen en die heb ik bij Freddy's gehaald
viel inderdaad erg tegen, heel druk, iedereen liep ongeloofijk te graaien en er werd gevochten om schabrakken
niet normaal! er stonden rijen van een uur voor de kassa's en een spijkerrijbroek van Harry's horse hadden ze niet
biotine niet kunnen vinden
heb wel een bankpasje gevonden op de grond
helaas zonder pincode....ingeleverd bij de kassa! (lekker slordig om zoiets te verliezen
) nee, ik hoef er niet zo snel meer heen, misschien als het weer rustig is!
. Maar volgens mijn vriend heeft Lars al genoeg dekens die ik dan toch weer niet gebruik, dus om de goede orde te houden ben ik maar niet door gaan zeuren. Komt volgende keer wel..

achterin de auto en de ander zat het Hoefslag Jaarboek door te spitten.
) zien lopen met een behoorlijk blauwe jas? Dat was ik! Ik heb me ook goed gedragen. 3 dekjes gekocht van 10 euro, die ik al een tijdje nodig had. 1 rijbroek (eindelijk), waar ik al een jaar naar aan het kijken was en een paar handschoentjes, die ik ook al een hele tijd wilde hebben.