Hypoplaza, vanaf 27-12-02 in Nieuwegein

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:39

Oh ja, bitten hebben ze natuurlijk ook Haha!

Ja en inderdaad niet al te dure pads (wel met redelijk vrolijke kleurtjes) en ze hebben enkele leuke hoofdstelletjes, waar ik zelf ook even geinteresseerd naar gekeken heb Knipoog

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:02

Jah jah! Ben ook geweest! Gelukkig was die winkel best groot anders hadden we helemaal met zijn allen op een propje gestaan. Maar ook ik ben weer een aantal dingen rijker:

Nieuwe teugels
Paardensnoepjes
Een heeeeeeeele mooie borstel
En een wit dekje.

Over dat witte dekje heb ik echt onwijs spijt. Ik wist namelijk niet meer zeker of ik er nou wel of niet 1 had. Dus ik zo n goedkoop ding aangeschaft, blijkt dat ik al voor mijn verjaardag een super mooie en dure Kiefer van Roel had gehad Bloos echt nooit aangedacht. En Roel trouwens ook niet. Haha

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 03:19

Hmmmmm, ik wacht de reacties van morgen nog ff af!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 12:30

Is Freddy's op zondag ook open Haha! (toevallig voor deze ene keer misschien?? Verward ) Want ja we rijden wel heeeeelemaal vanuit friesland naar Nieuwegein he.. zonde als we niks vinden Boos!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 13:14

Die drukte... dat klinkt als de openingsweek destijds ('93) bij Paard & Ruiter in Zoetermeer (wat later afgefikt is en herbouwd als Divoza). Dat was toen ook een enorme drukte daar, en ik heb toen ook flink ingeslagen (net nieuw paardje op stal dat nog niets had). Haha!

Als ik het red, ga ik morgen aan het eind van de middag nog even naar HP. En anders ga ik maandagavond kijken of jullie nog wat voor me hebben overgelaten. Eigenlijk heb ik niets nodig, behalve een geleidelijn (die van ons is opgegeten door het paard van een stalgenoot Boos! ) en beugelblokjes. Maar je weet maar nooit. Weet iemand iets over die thermobroeken die ze in de aanbieding hadden?

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 13:26

Kan er ook online besteld worden? Voor mij is het wel wat te ver jammergenoeg.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 13:38

Ben er gisterenmiddag geweest. Wat me vooral is bijgebleven is dat het er errug druk, warm en rommelig was.
Daarbij waren ze in mijn ogen niet echt goedkoop. Ik moest een aantal veulenhalstertjes hebben en die heb ik vandaag maar bij mijn eigen ruitersportzaak gekocht want daar waren ze 6 euro per stuk goedkoper, vond ik wel een groot verschil, 7,95 of 13,95.
Ik zal er ook nog eens heengaan op een gewone doordeweekse dag, eens kijken of ik er dan nog een andere indruk van krijg Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 14:53

Hmm nou ik zie het wel, ik zoek nog steeds een goed passende deken voor mijn bolle buiken tinker. Haha!

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 17:16

Ik ben vanmorgen geweest en heb flink inkopen gedaan.
bij horse plaza:
staartkoker voor in de trailer tegen schuren.
stalschoenen met lekkere warme voering
longeerbitstukje
en een deken singel.

Daarna nog bij freddy's :
een bucas zweetdeken gekocht
en mix h voedingssupplement
en kreeg gratis nog een zak kruidenpaardensnoepjes en fruitsnoepjes Vingers aflikken

Bij beide winkels was het niet druk. We werden zo geholpen Haha!

Wat ik wel weet is dat ik nu blut ben en zeker een halfjaar geen spullen voor mij paard mag aanschaffen. }>

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 17:49

Ik ben dus ook geweest.

Ik vond de winkel er netjes uitzien hoor. Ja ze zitten er net dus er zal nog wel het een en ander veranderd worden.
De opstelling was ook netjes gedaan.

Helaas waren de zweetdekens met singels al uitverkocht Frusty
Ook kon ik geen goed bit vinden, die van harry horse geven erg snel speling en dus schuurplekjes zoals bij mijn huidige bit. Het westerngedeelte stelde inderdaad niet veel voor. Ik had wel andere pads verwacht en hoofdstelletjes maar helaas. Ze moeten die collectie echt een uitbreiden met wel kwaliteits spul.
Ik had niet zoveel nodig en ging naar huis met :

Halstertouw
Staartbeschermer voor in de trailer
en een groot zoutblok(daar werd al gebruikt van gemaakt vanmiddag Haha! )

Ook bij de buren alleen harry horse bitten en verder andere dure dingen.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:34

En ik ben ook geweest, vrijdagavond! Haha!

Ik vond het wel leuk om er eens te kijken, het was niet zo ver weg en ik wilde wel zien hoe groot het was Haha! . Voor de rest vond ik de aanbiedingen ook wat tegenvallen. Ik heb 2 halsters met paardenprint van €6.95, want die halsters van €1.95 waren echt flut.

Ik zou het niet direct aanraden om voor de aanbiedingen te gaan. Die dekjes van €9.95 die bijna op waren, hadden ze weer aangevuld. Er stond een vrachtwagen hele bakken vol van die dekjes te lossen toen wij er aankwamen.

Shet spullen heb ik niet zozeer gezien. De leren singels die me wel wat leken waren echt 3x niks. Een lap afval-leer met 2 gespen eraan, nou die hoef ik dus niet.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt. Wij waren er rond 6,7 uur 's avonds en het was heel erg rustig. Ik was zo aan de beurt bij de kassa.
Voor de mensen die nog gaan, Succes! Cool

Ik heb ook nog op dat nieuwe dressuurzadel van KN gezeten. Ik vond het dus een vreselijk zadel, het zat niet lekker.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 21:35

Dus in het kort viel het een beetje tegen Tong uitsteken

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 22:36

Ik ben er vanmiddag geweest. Zaten wel leuke dingetjes tussen (dekjes, borstels ed) maar sommige hoofdstellen.... We zagen zelfs wit uitgeslagen neusriemen ertussen hangen!?!??!! En de zadels waren ook niet echt super allemaal. Dekens daarentegen zagen er wel weer goed uit, veel keus ook Lachen Uiteindelijk niets gekocht, ik was op zoek naar fijne handschoenen en die heb ik bij Freddy's gehaald Haha!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 22:41

Ik ben ook vrijdag geweest Cool viel inderdaad erg tegen, heel druk, iedereen liep ongeloofijk te graaien en er werd gevochten om schabrakken Lips are sealed niet normaal! er stonden rijen van een uur voor de kassa's en een spijkerrijbroek van Harry's horse hadden ze niet Boos! biotine niet kunnen vinden Boos! heb wel een bankpasje gevonden op de grond Haha! helaas zonder pincode....ingeleverd bij de kassa! (lekker slordig om zoiets te verliezen Lips are sealed ) nee, ik hoef er niet zo snel meer heen, misschien als het weer rustig is!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 22:42

Volgens mij.. doen ze bij Freddy's momenteel goede zaken! Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 22:45

Haha volgens mij ook Sandra *LOL* *LOL*

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:10

Is freddie's op zondag ook open?? als ze slim zijn zouden ze dat doen.. want jah.. wij zijn dr dan Tong uitsteken
Wie gaan dr zondag nog meer??

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 01:27

Ik? Haha!

Ik ben te herkennen aan mijn bordeaux rode Puma!! Dus meet Anna-Jelly, Littleroosie en Pellie!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:31

Wij zijn vanochtend geweest. Het was erg rustig. Ik had er meer van voorgesteld. Ik dacht dat het veel en veel groter dan Hyporama zou zijn, maar dat viel toch best tegen.
Ach in gedachten had ik een voorstelling van hallen vol met paardenspullen... ik moet niet zo dagdromen..

Ik heb niet zo veel gekocht. Een grijs Kieffer hoofdstel, waarvan ik de kwaliteit wel goed vond.
Nieuwe grijs leren handschoenen, met fleece rijden is toch niet zo lekker. Een zak snoepjes en verder eigenlijk niets.

Wel staan twijfelen bij de uitrijdekens, maar ze hadden Lars zijn maat niet meer in het grijs. Ook wat thermo-laarzen geprobeerd, maar die zaten niet lekker. En eigenlijk heb ik dit jaar nog niet echt koude voeten gehad....
Wel ook een hele leuke deken gezien, soort fleece met wit en grijze blokjes Kwijl . Maar volgens mijn vriend heeft Lars al genoeg dekens die ik dan toch weer niet gebruik, dus om de goede orde te houden ben ik maar niet door gaan zeuren. Komt volgende keer wel.. Schijnheilig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:12

Ik ben heel braaf geweest...

Die geleidelijn en schuine beugelblokjes die ik echt nodig had, die heb ik ook gekocht. Net als de vanillesnoepjes die ik nooit vergeet mee te nemen.

Het enige wat ik nog extra heb gekocht, is een sjabrak. Zo'n doorgestikte van 16.95 in het donkerblauw met een donkerblauw/lichtblauw gedraaid koordrandje. Zelfde kleuren als mijn rijbroek met leren kont die ik sinds kort heb. Haha!

Verder zag ik niet zoveel bijzonders. Die thermobroek heb ik gepast, maar ik vond 'm in het groen toch niet zo leuk. En met korting was-ie nog 48 euro, terwijl je ze ook voor 45 euro hebt en hoe vaak gebruik ik zo'n ding nou. Toch maar niet gekocht dus.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 05:11

Jup, die snoepjes zijn nu al zeer gewaardeerd door de paardjes op stal Haha!

En ik ben er blij want ik heb mijn deken gescoord... het was erg gezellig op stap met Littleroosie en Anna-Jelly, de één lag half te pitten Gaaaap achterin de auto en de ander zat het Hoefslag Jaarboek door te spitten.
Laatst bijgewerkt door Pellie op 30-12-02 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:18

Heeft iemand zaterdag of zondag nog een meisje (dame Haha! ) zien lopen met een behoorlijk blauwe jas? Dat was ik! Ik heb me ook goed gedragen. 3 dekjes gekocht van 10 euro, die ik al een tijdje nodig had. 1 rijbroek (eindelijk), waar ik al een jaar naar aan het kijken was en een paar handschoentjes, die ik ook al een hele tijd wilde hebben.

Zondag heb ik ook bij Freddy's gekeken en er een boek gekocht waar ik naar zocht. Ze zouden eigenlijk niet open zijn. Maar de baas ging er zondag aan zijn boekhouding. Staan er ineens allemaal mensen voor de deur. Dus deed hij de deuren maar open.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:24

Haha ik zag het, ik kwam gistermiddag om kwart over 4 Laagraven oprijden en het was megadruk bij Fred. Ik had er ook nog naartoe gewild, maar toen ik om kwart over 5 bij Horse Plaza naar buiten ging, was Fred ook al dicht.

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:33

Joh, was jij er gisteren ook? Ik heb je helemaal niet gezien. Ik was er om ongeveer 14:30 tot 16:30. Toen zijn we nog even naar Fred geweest.
Hij vertelde, dat hij vrijdag 12 Kentaur zadels had verkocht. Dus hij profiteerd wel mee.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:41

Ik denk dat jij dan net bij de kassa stond toen ik binnenkwam. Ben meteen doorgelopen naar boven aangezien ik dus die geleidelijn en die beugelblokjes moest hebben. Haha!

Mijn indruk was deze: voor het basisspul (halstertouwen etc.) ga je naar Horse Plaza, en als je dan nog speciale dingen zoekt, dan ga je nog even bij Fred langs.

Overigens had ik nog bandage-klittenbandjes mee willen nemen voor m'n zusje, maar ze hadden nog maar één paar zwarte. Volgende keer maar weer proberen, ik woon er zo dichtbij, dat kan wel tussen het boodschappen doen door. Haha!