ponykamp op de bosch hoeve in soerendonk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eleven

Re: ponykamp op de bosch hoeve in soerendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:00

Dank je chicaa (vernoemd naar de pony van de boschhoeve???)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:12

wie gaat er in de week van 30aug?

xKlaartjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:12

sofietjee schreef:
Silence schreef:
Ik woon vlakbij de Boschoeve, maar helaas staat deze manege hier niet zo best aangeschreven.
Gaat regelmatig fout op buitenritten, aangezien ze met kleine kinderen en onrustige paarden dwars door het dorp gaan rijden.
Vorig jaar is er een hele groep op hol geslagen, moesten heel wat ambulances aan te pas komen.

oei!!! :? zijn er meer mensen geweest nu willen we wel meer weten!!

Dit is niet waar, dit is gewoon een verzonnen verhaal wat verspreid is! Ze gaan zeker niet met kleine kinderen en onrustige paarden dwars door het dorp rijden! Ik weet niet wie dit allemaal verzint maar degene moet nou ns onderhand gaan ophouden!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:00

Dit topic is een beetje oud he... Dus die uitspraak ook..

suuzlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:04

Silence schreef:
Ik woon vlakbij de Boschoeve, maar helaas staat deze manege hier niet zo best aangeschreven.
Gaat regelmatig fout op buitenritten, aangezien ze met kleine kinderen en onrustige paarden dwars door het dorp gaan rijden.
Vorig jaar is er een hele groep op hol geslagen, moesten heel wat ambulances aan te pas komen.

dit is helmaal niet waar!!
ik rijd op deze manege en ik heb er nog nooooooit van gehoort dat er een ambulance is gekomen,
het kan natuurlijk wel dat er ooit iemand hard is gevallen maar een ambulance??!!
er is wel ooit vier of vijf paarden in het bos op hol geslagen maar nog nooiiiiit een ambulance!?
dus dit is zeker niet waar!