Rukaro schreef:Meiden, schakel alsjeblieft prof. hulp in een ga niet langer zelf 'prutsen'. Als jullie echt zoveel voor haar over hebben en haar nog een kans willen geven, pak het dan goed en grondig aan.
Grondwerk, opnieuw beleren etc. zonder de juiste ervaring heeft echt geen zin. Daarbij kan een professional jullie ook mentaal steunen. De oefeningen, tips & trics die jullie zullen krijgen zullen een stuk effectiever en dus hoopgevender zijn. Doe het dus niet alleen voor het paard, maar ook voor jullie zelf!
Zonder de juiste ervaring wel
maar met de juiste ervaring en hulp niet
Wij gaan haar niet naar iemand sturen van 400/500 euro per maand, gezien dat ze die mensen niet vertrouwd.
Wij gebruiken wel een vriendin van mij die haar eigen africhtings en opvoed stal 
op die manier gaan wij haar zelf weer opvoeden en weer terug op de rails krijgen.. en hadden wij gezegt dat ze de weg weer op moet?
het leukste zijn de mensen die MIJ de schuld geven van het 1e ongeluk,. want het was mijn schuld neit maar de automobilist 
ik had niet alleen reflectie maar ook licht en dat zie je al voor je lichten erop schijnen