Weggestuurd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: Weggestuurd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 17:59

bedankt iedereen Lachen

het was zeker een onverstandige beslissing. Gelukkig heb ik geleerd en ik zou nu nietens meer met mijn beste vriendin een paard kopen (bij wijze van spreken)
Dat etentje kan echt geen kwaad. En nogmaals, toendertijd ( 3jaar geleden!!) was hij verliefd, ik neem aan dat die gevoelend wel anders zijn nu. het hoeft ook geen etentje bij kaarslicht te zijn.

Moren vertrekken we, net nog een mooie deken gekocht zodat we echt helemaal overnieuw beginnen voor mijn gevoel.

Ik heb de brief gegeven, hij had de tranen in zijn ogen. "
Gewoon even doorbijten nu, ik ga me niet meer aanstellen.
Financieel wordt het ook wel heel erg zuinig doen, maar dat heb ik ervoor over Lachen

Mrie: wat is GGD?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 18:16

Heb net even je topic doorgefietst hoor.... je hebt hier en daar wat fouten gemaakt en dat kan gebeuren hoor.Je hebt er iig van geleerd.Heel veel sterkte morgen en een goede verhuizing.
Het zal wel de broeksriem aantrekken worden maar daar leer je ook wel weer naar te leven Knipoog Ik hoop dat jullie een fijne tijd gaan hebben op jullie nieuwe stal en netjes hoe je het hebt opgelost met die brief Ja

Groetjes,Tinky

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 07:42

Heel veel sucses vandaag!!!
Op naar je nieuwe stal..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 08:54

Heel veel succes, hopelijk veranderd hij niet opeens van gedachten en mag je het erf tóch niet af..
Hoe is het afgelopen met het afbetalen? Geef je hem dat geld morgen, of stort je het op zijn bankrekening oid?
Vergeet niet even een soort kwitantie te vragen als hij het geld cash ontvangt, mocht hij zich een keer bedenken...

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 16:07

Zo, ik ben weer thuis.
paard staat veilig op stal waar ze supergoed voor haar zorgen, ze voeren 4 keer per dag! ik ben echt zo blij mee ze. Kreeg ook nog een aanbieding van een bokker via PB, echt super allemaal.

Vanmorgen, na 3 uur slapen, opgestaan en voor de laatste keer alle paarden gevord, uitgemest etc.. De rest van de spullen in de auto, die zou ik later wel ophalen, en te paard naar de nieuwe stal. Wanou voelde zich al meteen lekker op haar gemak met een nieuwe deken en een ruime lichte stal.

Hij was ook erg aardig eigenlijk.. hij voelde zich verdrietig zei hij omdat hij aan mij altijd zijn verhaal kwijt kon. Hij zou het ook verschrikkelijk vinden als hij me niet meer zag. Voor mezelf had ik al besloten met regelmaat langs te gaan om te kijken of de andere paarden in orde zijn er er goed voor gezorgd wordt. Hij ziet zelf nu ook wel in dat er niets aan te doen is, en als hij niet mij of mijn hulp kwijt wil raken moet hij niet vervelend gaan doen..

Hij gunde me het allerbeste, heeft zijn rekeningnummer gegeven, gaf het paard een klopje en we zijn weggegaan. Ik heb beloofd eind volgende week langs te gaan, dan is het wel een beetje gesleten. Ik ben blij dat ik het goed heb kunnen afsluiten en dat hij mijn hulp in de toekomst ook gaat accepteren. Daarnaast ligt ik de omgevig in van mijn vermoeden dat hij het alleen wel lastig zal krijgen misschien..

Vorlopi laat ik het met rust en heb ik het voor mijn gevoel netjes afgesloten. Nu gewoon even tot rust komen en evenwicht zoeken in de situatie waar ik nu in zit..

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 17:32

Dan zal er nu wel een last van je schouders zijn afgevallen, nu je je paard verhuisd hebt en het ´afscheid´redelijk goed is gegaan.
Heeft hij verder geen kenissen of familie waar hij mee om gaat? Of vrienden waar hij zijn verhaal kwijt kan?
Dat je gewoon bij hem langs wil blijven komen is wel logisch, al die jaren gooi je niet zomaar weg. Misschien dat de band tussen jullie langzaam aan vervaagd? Jij hebt het druk met je eigen leven en je paard, misschien hou je wel niet zoveel tijd over om naar hem toe te gaan? Dan kan hij er langzaam aan wennen dat de situatie nu veranderd is.

Wat fijn dat je paard zich meteen op zijn plekje voelde! Dan kan je vanavond met een gerust hart gaan slapen..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 17:35

Ik rijd daar al dagelijks in de bak, dus mijn paard kent het daar opzich wel..

We zien wel wat de toekomst ons brengt, eerst ga ik gewoon lekker me bezighouden met wat voor mij en mijn paard (yes MIJN paard, en nu niet de helft maar alles Haha! )het beste is..

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 17:42

Heb je een vriend trouwens? Ik zat net te bedenken dat mijn man nooit zou hebben gewild dat ik bij een oudere man zou komen, die eerder tegen me gezegd had dat ie verliefd op me was.

Ik ben ook iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is en zich verdiept in de gevoelens van anderen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat zo iemand eenzaam is en dat je die niet aan zijn lot overlaat. Dan zou ik hem zelfs zielig gaan vinden, dat ie bijv helemaal alleen overal voor staat. Het is voor een buitenstaander heel moeilijk om je in de situatie te plaatsen.

In elk geval is nu die machtspositie weg, jullie staan gelijk nu, jij hebt nu niets meer te verliezen en dat beseft hij ook wel, misschien dat hij daarom zo verdrietig is. Hij heeft jou en het paard ´verloren´,min of meer dan.

Het is in elk geval veel beter zo!!! Voor jou, geen onzekerheid meer, je paard in nu helemaal van jou. Staat nu op een andere stal. Nieuw begin..

Hoop dat je je nu beter gaat voelen.

GEFELICITEERD MET JOUW EIGEN PAARD Go jij! Go jij! OK dan!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 17:47

Dank je Haha!

Ik heb geen vriend nee, wel een flodder die het heel verhaal niet tof vind.. maar ik wil gewoon dit zelf regelen en hij hoeft zich er niet mee te bemoeien .. Lachen
Misschien vind ik hem inderdaad wel zielig, of heb ik een soort van medelijden ja!

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 17:54

Tuurlijk! Wij vrouwen kunnen zelf ons mannetje wel staan hihi!!
Wel te begrijpen dat je flodder het niet tof vind, maar goed..
Alles komt allemaal op zijn pootjes terecht..

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:19

GGD = Goed GeDaan

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 18:22

Clown ja, ik dacht t net ineens!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:27

Ik ben blij voor je dat het nu allemaal goed is gegaan en dat het opgelost is. Veel succes in je nieuwe stal en met je eigen paardje Lachen.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:17

goed dat het zo gelopen is! veel plezier met je paardje! Lachen

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:29

Beetje raar van die man! Maar ik snap het ff niet; je hebt 3 maanden geleden samen met hem een paard gekocht, dus je hebt er samen aan betaald. Nu moet je weg, maar wat gebeurd er dan met dat paard? Want jullie hebben er dus allebei recht op als jullie er allebei aan hebben betaald.
Ik ben 18, en heb sinds 18 januari mijn eigen eerste paard. Ik verdien 450 euro in de maand (werk 30u in de week ga niet meer naar school). Moet maandelijks 175 euro betalen voor de stalling waar alles bijzit, en dan nog de overige kosten voor mn paard.. dit red ik net.. aangezien verzekering, telefoonskosten enz er ook nog bijkomen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:34

moelie, als je even moeite nam om topic door te lezen weet je hoe het nu zit

gefeliciteerd dat alles goed is gegaan

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:14

Fijn dat de verhuizing goed is gegaan en dat je het afscheid goed hebt laten lopen.Zo kun je met een gerust hart nog eens langskomen en toch niet afhankelijk zijn.
Geniet van je eigenste paardje!! En finaciëel gezien...och dan maar vaker een boterham met dun beleg en roosteren met alleen boter en suiker is ook heerlijk hoor Knipoog

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 18:58

Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag kam ik er, kon lekker mijn gangetje gaan.

Moeilie, je moet het maar even lezen, dan kom je er wel uit;)

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:12

Hey, dat heb je snel gedaan. Dus je bent al verhuisd? Super hoor, en je hebt het paard nu helemaal voor je zelf!
Waanzinnig veel plezier met je paardje!

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:26

Fijn dat alles goed verlopen is! Gefeliciteerd met je paard!
Prettig idee ook voor jou dat je af en toe gewoon nog eens polshoogte kan nemen. Ja