Zo, ik ben weer thuis.
paard staat veilig op stal waar ze supergoed voor haar zorgen, ze voeren 4 keer per dag! ik ben echt zo blij mee ze. Kreeg ook nog een aanbieding van een bokker via PB, echt super allemaal.
Vanmorgen, na 3 uur slapen, opgestaan en voor de laatste keer alle paarden gevord, uitgemest etc.. De rest van de spullen in de auto, die zou ik later wel ophalen, en te paard naar de nieuwe stal. Wanou voelde zich al meteen lekker op haar gemak met een nieuwe deken en een ruime lichte stal.
Hij was ook erg aardig eigenlijk.. hij voelde zich verdrietig zei hij omdat hij aan mij altijd zijn verhaal kwijt kon. Hij zou het ook verschrikkelijk vinden als hij me niet meer zag. Voor mezelf had ik al besloten met regelmaat langs te gaan om te kijken of de andere paarden in orde zijn er er goed voor gezorgd wordt. Hij ziet zelf nu ook wel in dat er niets aan te doen is, en als hij niet mij of mijn hulp kwijt wil raken moet hij niet vervelend gaan doen..
Hij gunde me het allerbeste, heeft zijn rekeningnummer gegeven, gaf het paard een klopje en we zijn weggegaan. Ik heb beloofd eind volgende week langs te gaan, dan is het wel een beetje gesleten. Ik ben blij dat ik het goed heb kunnen afsluiten en dat hij mijn hulp in de toekomst ook gaat accepteren. Daarnaast ligt ik de omgevig in van mijn vermoeden dat hij het alleen wel lastig zal krijgen misschien..
Vorlopi laat ik het met rust en heb ik het voor mijn gevoel netjes afgesloten. Nu gewoon even tot rust komen en evenwicht zoeken in de situatie waar ik nu in zit..