foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 10:14

Ik woon ook in het oosten..(weet niet waar aan de grens je paardje nu staat)

Als ze bij mij in de buurt staat, haal ik je op van het station en gaan we samen kijken...

En er zijn mischien wel andere medebokkers die aan de grens wonen die je willen helpen.....toch?????

En heb hier ook een kennis wonen (heeft nog een box vrij) die al 2 paarden op stal heeft gehad die een soortgelijke verwonding hadden, en goed zijn opgeknapt. (1 is nog aan het revalideren: is een militarypaard die nog uitgebracht werd in de sport, de andere is een fokmerrie wordt nu nog bereden is helemaal hersteld , zij was er erger aan toe dan die andere)

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 18:03

ik heb een brief gehad van mn ex zn advocaat..
ik moet binnen 2 dagen beslissen of ik die 3000 euro ga betalen of flame terug geef

dus heb mijn advocaat gebeld en ook verteld over haar been
hij zegt dat ie vrouw de kosten moet betalen en dat ze de boel kan bedonderen wat ik al een tijd denk
dus volgende week als ik vakantie heb ga ik met mijn ouders kijken

mn advocaat zegt , het is een harde maar goede man, dat ik geen dierenarts meer moet laten komen en haar moet inslapen
DENK HET NIET

nu zijn mn ouders daar mee eens en gaan vanavond die vrouw bellen dat de dierenarts niet meer mag komen, alleen als zij de kosten betaal

ik snap er echt niks meer van..

ik wil dat ze beter wordt, dus zal er voor werken en alles betalen
hoe kan ik nou een ziek paard terug geven?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:43

Dus met een beetje pech staat dat paard daar straks zonder diergeneeskundige zorg met een zwaar gewond been? Jij kan wel zeggen dat je het gaat betalen maar als je ouders nee zeggen hebben zij toch echt het laatste woord.

Dit gaat zo wel heel erg de verkeerde kant op. Het weekend is nog vier dagen weg, dat is veel te laat. Kan je niet iets regelen zodat je er morgen naartoe kunt? Al had ik een paar honderd km. moeten lopen, ik was gegaan. Ik had me echt door niets en niemand laten tegenhouden.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:49

Ik moet eerlijk zeggen dat het steeds gekker begint te worden, en de geloofwaardigheid zakt ook met sprongen. Je kan die vrouw die toch al zo goed is om flame op te vangen toch ook niet voor de veearts kosten op laten draaien?

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 18:55

ik mag niet van mijn ouders
ik geloof het zelf amper
die mensen waar flame staat bedonderd me gewoon
mijn ouders kunnen me nu wel vermoorden, hun boeid flame echt niet hoor..
mijn advocaat zegt dat zij de bgeslissing heeft genomen zonder mijn toestemming wat ik al zei..
hij zegt dat het haar schuld is omdat de loopstal niet veilig is..
hoe kan ik daar nou in mijn eentje heen?
die mensen komen toch niet opdagen, sta ik daar alleen aan de andere kant van Nederland..
ik snap er zelf ook nix meer van, voor jullie wordt het ongeloofwaardig maar voor mij ook hoor..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 19:07

welke bokker woont er in de buurt waar flame staat? dan kan er toch iemand gaan kijken?!

want t wordt nu wel al te gek, dat dus die mensen naomi ook al bedonderen!

en naomi, als ik jou was zou ik het aanbod van Rina aannemen, en op de trein stappen naa flame toe!en zoek anders een andere stal waar je haar neer kan zetten

maar ga in elk geval kijken bij flame hoe het met haar is, hoe ernstig ze kreupel is enz.

Je kan ook nog proberen om iemand te vinden die haar wil kopen, laat diegene flame van je ex kopen, probleem opgelost, toch?

dan heeft flame een baas die voor haar kan zorgen, jij weet dat ze goed terecht is, en je ex ja dat is gewoon een eikel maar die heeft dan wel zn geld, of in elk geval, het geld wat flame nog oplevert.

sterkte

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:18

ik heb het adres waar ze staat, maar die mensen vinden het toch niet goed als er iemand komt
ze staan in een grote schuur en die is op slot, je kan er niet zomaar komen kijken

maar iig ik ben druk bezig met bellen en info
de problemen zijn mn ouders, zij willen alleen maar wachten, niet ik
en ik heb niks te zeggen...

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:24

mijn moeder denkt alleen maar aan dr werk
ze wil ook geen benzine uitgeven, ze zegt dat ze haar tijd verpest
ik mag er zelf niet heen
ze willen niet dat ik daar heen ga, ze vertrouwen die mensen niet
mn ouders zijn ook niks van plan om wat te betalen, ik kan het zelf wel , maar ze houden mn geld in de gaten
als ik op de trein stap, wat ik 3 weken gelden heb gedaan, hoef ik niet meer thuis te komen, want die mensne hebben me laten staan, ik ben ff kort gezegt 110 euro kwijtgeweest en dan heb ik flame amper gedaan
ik heb heel de dag staan mesten
mn ouders willen niet dat ik erheen ga ik ben 16 en dan alleen daar heen
en mn oudersvinden het ook geen goed idee dat 1 van jullie meegaat omdat ze niemand kent..
ik kan er nix aan doen, ik probeer ze al tijden over te halen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 19:27

heb je geen oom/tante/opa/oma/buurvrouw ofzo die mee wil gaan?
de ouders van een vriendin/vriend van je?

er moet toch iemand zijn die 1x mee wil gaan?(met de trein of de auto)

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:28

ben het aan het proberen

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 19:31

Weet je op welk topic dit begint te lijken? De topic over al dat gezeik met je ex! kVind het dus een beetje vreemd dat opeens die mensen niemand anders over willen hebben en dat alles op slot is. Een nieuw excuus? Ook vind ik het een beetje vreemd dat opeens niemand mee mag van je moeder om naar je paardje te gaan. Als moeder zou ik alvast blij zijn als er iemand mee zou gaan. k'Vind het allemaal maar ver gezocht. Misschien vertel je maar een gedeelde van de waarheid? Binnenkort heb je hier weer over de 300 antwoorden en wordt het topic weer op slot gegooid. Wat ga je dan verzinnen? Je verhalen kloppen gewoon niet!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:32

ok ik zeg nix meer
ik hou wel op
slotje

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:35

maar jij begint weer over dat geloven enzo, dit gaat om haar been , ik begin niet over dat verhaal over mn ex, andere vragen dat toch?
lezen is moelijk.....

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 19:41

Please...
sjonge jonge. Zielig hoor, wat een ellende, naar voor je.
Adviesje? Ga naar school, leer een vak en grow up. Ik heb het idee dat zowel jij als 'flame' beter af zijn zonder elkaar dus focus je op dingen waar je wel wat mee kan zoals je opleiding enzo zodat je niet afhankelijk bent van ouders of vriendjes straks. En mag er hier nu een slotje op? Gaaaap

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:43

ok mensen doe maar een slotje hier op
ik zeg al nix meer
respecteren is hier moeilijk zie ik
ik geef het op
ik vind het zielig dat ik hier met mensen moet praten en foto's laten zien om het te bewijzen
sorry als ik mis heb
ik laat het wel horen als ik flame kwijt ben of haar terug heb
verder bedank ik de mensen die me wel hebben geholpen..
als je iets wil weten kun je pben
masar 1 ding wil ik kwijt, jullie denken waarschijnlijk dat ik geen opvoeding heb gehad ofzo, maar de mensen die mij niet in mn waarde laten als ik iets kwijtwil vind ik zielig

FF IN GROTE LETTERS ANDERS LIEG IK WEER VOLGENS JU;LLIE

DIT IS MIJN MENING!
ZEG NIET DAT HET ZO IS..

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 19:48

Naomi,
Ik heb je net een paar bp'tjs gestuurd. Als je inderdaad geloofwaardig wilt overkomen doe dan wat ik je aangeraden hebt. Ga naar de rechter en zorg ervoor dat Flame van jou is!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:49

ik ben je een pb aan het sturen met het verhaal

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 20:08

Als jij niet mag gaan, niet alleen en niet met een bokker. Als je ouders niet meewillen en als die mensen geen vreemden toelaten op hun erf zit je toch wel in een onmogelijke patstelling.
Hier is Flame niet bij gebaat en jij zelf ook absoluut niet.

Op deze manier is ze denk ik niet slechter af bij je ex. Dat hij zelf een paard gaat slachten (meen ik ergens gelezen te hebben) lijkt me stug want die vriend/kennis kan zijn licentie als slager kwijt raken wanneer hij daar zijn spullen voor laat gebruiken. Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Ik vraag me trouwens af hoe ze je bedonderen? Is de verwonding niet waar, niet zo ernstig of vragen ze te veel veeartskosten terug? En als het dat laatste is hoe kan dat dan? Je krijgt toch een rekening?

Het gaat er mij niet om je af te katten of je geloofwaardigheid in twijfel te trekken maar als ik dit lees staat er ergens in Nederland nu een paard met pijn de dupe te zijn en dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 20:10

de ene keer zeggen die mensen dat het goed gaat en de andere keer zeggen ze iets anders
ze sturen een brief, bellen niet, helemaaal nix

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 20:12

tja heb het verhaal gevolgd. vind wel een beetje dat de bokkers een beetje hard reageren. ik geloof het verhaal wel. ik bedoel wie verzint er nu zoiets. maar toch. als dit mij overkwam, zou ik met de 1e de beste trein naar flame toegaan. knap persoontje die mij tegen kan houden Scheve mond . verder zou ik alle hulp aannemen die werd aangeboden (van de bokkers dus) en je ouders snap ik ook niet. je mag wel een rechtszaak beginnen en alle oliebol eromheen, maar zodra het paardje ziek is mag je er niet naartoe Verward . mijn ouders hebben me geleerd dat een paard een levend dier is en dat ik daarom dus verantwoordelijk ben voor hem. ook al staat ie nog zo ver weg als ie van mij is en opeens ziek is, moet ik alles doen om hem te gaan bezoeken. ook al heeft me pa het nog zo druk of hebben we het nog zo krap hij zal me brengen met de auto of met de trein Lovers . snap niet dat jouw ouders zoiets hebben van ach laat maar stikken. wat voor back-up zullen ze dan zijn als flame van jou is? denk dat je eerst moet zorgen dat je ouders inzien dat flame een levend iets is en dat je dus je verantwoordelijkheid moet nemen. anders kan je net zo goed nu al een ander baasje voor haar zoeken. en verder wil ik zeggen dat ze er verdomd goed uitziet op die foto's. helemaal geen naarling Haha!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 20:14

tnx

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 21:54

Als je die mensen niet vertrouwd, bel dan die dierenarts. Hou op met dat geklaag en ga eens nadenken! Als je echt van dat paard houd, zou je er voor zorgen dat je precies weet wat ze mankeert en zou je er alles aan doen om er heen te kunnen. (en 110 euro binnen Nederland is sterk overdreven, 2 jaar geleden was het maximumbedrag binnen Nederland nog niet eens de helft).

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 21:58

110 euro bijelkaar
ik heb alles lopen betalen daar, eten enzo want ze hadden geen geld, wel 21 paarden..
maar ik heb geen tel. geen naam nix van die diertenarts..
maar ik kom er wel achter

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 22:16

Even het stuk over die advocaat...
De advocaat van je ex moet bewijzen dat het paard NIET van jouw is...
Jij hoeft niets te bewijzen want je kunt het aantonen....
Zal toch mooi worden dat jan en alleman een advocaat in de arm kan nemen en zeggen dat paard daar is van mij....

On topic...
Heb je al DA kosten betaald van dat paard?
Niet doen zolang je geen officiele rekening hebt van de behandelende DA. En als je een rekening hebt weet je ook welke DA behandeld en waarvoor.

Paard daarzo weghalen, ik weet is een rottijd (tijd van het jaar en dan die vorst) Vraag desnoods een medebokker om een tijdelijke stal/onderkomen (misschien heeft iemand nog een plekje tot je wat anders hebt gevonden)

Dat je ouders je niet naar een "wild" vreemde bokker laten gaan, kan ik inkomen...met de verhalen die je de laatste tijd hoort.
Het zou denk ik handig zijn als je een medebokker in vertrouwen zou nemen (die in de buurt woont van Flame of wil gaan kijken daarzo) En mischien dat die de DA's in de buurt kent om te vragen of daar een paard behandeld wordt met zo'n soort wond als Flame zou hebben.

Ik wens je veel sterkte met het nemen van een besluit....

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:11

ok ik geef je voordeel vd twijfel
ik heb je verhaal vanaf het begin gevolgd
en als het echt waar is zou ik als de sodemieter naar je paard gaan!
dat arme dier staat daar dus gewond zonder dat jij precies weet wat hij heeft
hoe kan jij nou vanuit je warme huisje beslissen over zijn leven..
ik zou ook niet mogen van mijn ouders
dan maar 110 euro, als je echt je paard geeft!
kon ik voor 110 euro maar naar het paardje gaan wat ik echt mis...
ik zou er voor vechten nu je die kans nog hebt!

2794 Meander Capelle a/d IJssel 23-8-2001 32
2795 Naomi Capelle a/d ijssel 8-10-2001 471
2796 mistique capelle a/d ijssel 13-10-2002 1
2797 Jade capelle a/d ijssel 23-1-2002 72
2798 UlbeH Capelle a/d IJssel 17-10-2002 80
2799 Barmentloo Capelle a/d IJssel 17-10-2002 0
2800 prakkie capelle aan den ijssel 9-7-2001 1074
2801 Mascarpone Capelle aan den IJssel 4-9-2001 5
2802 Fietje capelle aan den Ijssel 3-7-2002 0
2803 Montreux Capelle aan den IJssel 15-11-2001 121
2804 chrizzy capelle aan den ijssel 29-8-2002 3
2805 woonschip Capelle ad IJssel