Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jiehaaa schreef:Dan moet je toch maar even teruglezen. Jij noemt mijn reactie opgeblazen maar je hebt niet eens gelezen waarom ik dat zei.
Caira schreef:Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?
pascale schreef:Caira schreef:Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?
maar daar ging verder het topic niet over,
ik heb het zelf gehad dat de deken in orginele zak verstuurd werd helemaal afgetaped en wel.
wat maakt dat nou uit??
je hebt alleen een grote kartonnen doos staan die vervolgens naar het grof vuil gaat haha
maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag aan jiehaaa waarom zij het niet proffesioneel vind?
er staat duidelijk op welke deken erin zit welke maat kleur etc.
mijn adres staat er duidelijk op zonder dat het bv nat kan worden.
hun adres staat klein bovenin de hoek zodat mocht er wat fout gaan de deken teruggestuurd kan worden.
een zak heeft alles hetzelfde als een doos.
0maris0 schreef:Wat ik wel erg jammer vind, is dat de negatieve verhalen altijd boven de positieve staan.. (over de positieve verhalen lees je sneller overheen..)
0maris0 schreef:Mag eigenlijk zo'n topic wel geopend worden?! kan me namelijk vaag iets herinneren dat er nog eens zo'n topic is geplaatst maar dat die is verwijderd..
Omdat je toch eigenlijk zo'n winkel zwart maakt..
Terwijl er ook mensen heel blij zijn met deze winkel
Tieneke schreef:Bij andere (kleinere en grotere) ruitershops zijn het ook mensen, maar toch heb ik nergens anders problemen ondervonden en lees je er zo goed als nooit problemen over?
Valt het goed te praten dat er onwaarheden aan mij zijn verteld?
Ik vind dat er soms nogal gemakkelijk overheen gegaan wordt, maar het is wel een zaak en ze gaan met o.a. mijn geld om.
Tieneke schreef:Ja, omdat ik wil vermijden dat anderen hetzelfde meemaken of zich laten vangen. Als het niet gebeurd was, stond het ook niet op internet
Tieneke schreef:Sja, ik vind van wel, Schimmelig. Ik heb nu eenmaal een ervaring uit mijn hand weergegeven.
En ik mod niet in dit topic, omdat het niet mag, reageren en modden tegelijk. Dus een andere PP-mod zal modden als het nodig is.
Schimmelig schreef:Waar blijft mijn roddel-topic![]()