Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:30

ik heb inderdaad zoals ik eerder al vertelde ook gehad dat ze verkeerde hadden opgestuurd...want ja hadden ze niet meer, ofzo allemaal smoesjes..ik ben toen we gebeld en toen hebben ze gevraagd of ik een ander dekje wilde, maar die vond ik niks...toen kreeg ik geld wel weer terug gelukkig..

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:34

Mn vorige deken die ik had besteld werd wel in een doos verzonden,
Maar ken idd ook iemand die 2 dekens had besteld die verzonden waren in de orginele verpakking..
En zou het idd wel snappen dat je het daar niet mee eens bent.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:42

jiehaaa schreef:
Dan moet je toch maar even teruglezen Knipoog . Jij noemt mijn reactie opgeblazen maar je hebt niet eens gelezen waarom ik dat zei.

ik heb niks gezegd over jou reactie ik heb het over het algemeen.
dus ik wil niet dat je woorden gaat verdraaien.
ik heb het over een algemeen(erg klein)argument dat erbij gehaald word,het gaat dan niet meer over het op tijd verzenden enz,dit gaat erover dat mensen piaffe nu gewoon compleet de grond in trappen en dat vind ik onnodig.
je krijgt het dan toch op tijd enz waarom dan deze ophef.(om een zak i.pv doos)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:44

Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:46

Ik vraag me eigenlijk af of dat wel mag. Ik weet dat als ik hier iets verstuur, ik de doos moet afplakken totdat er geen bedrijfsnaam van weet ik veel welk merk meer opstaat. Omdat het dan lijkt alsof je het in de naam van dat bedrijf verstuurt. Met originele (plastic) verpakkingen lijkt me dat eigenlijk net hetzelfde, daar kan je toch ook altijd aan zien van waar het komt?

Nu ja, los daarvan zou ik het ook niet graag hebben, een zak aankrijgen. Ik vind om de een of andere reden een doos ook professioneler overkomen.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:48

Caira schreef:
Het gaat om iets dat verzonden is in de originele verpakking zonder extra maatregelen of goede sluiting. Lijkt me toch geen onnodige ophef pascale?

maar daar ging verder het topic niet over,
ik heb het zelf gehad dat de deken in orginele zak verstuurd werd helemaal afgetaped en wel.
wat maakt dat nou uit??
je hebt alleen een grote kartonnen doos staan die vervolgens naar het grof vuil gaat haha
maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag aan jiehaaa waarom zij het niet proffesioneel vind?
er staat duidelijk op welke deken erin zit welke maat kleur etc.
mijn adres staat er duidelijk op zonder dat het bv nat kan worden.
hun adres staat klein bovenin de hoek zodat mocht er wat fout gaan de deken teruggestuurd kan worden.
een zak heeft alles hetzelfde als een doos.
Laatst bijgewerkt door pascale op 07-01-08 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:49

ik heb van piaffe nog nooit een doos gehad Nagelbijten / Gniffelen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:52

pascale schreef:
Caira schreef:

maar daar ging verder het topic niet over,
ik heb het zelf gehad dat de deken in orginele zak verstuurd werd helemaal afgetaped en wel.
wat maakt dat nou uit??
je hebt alleen een grote kartonnen doos staan die vervolgens naar het grof vuil gaat haha
maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag aan jiehaaa waarom zij het niet proffesioneel vind?
er staat duidelijk op welke deken erin zit welke maat kleur etc.
mijn adres staat er duidelijk op zonder dat het bv nat kan worden.
hun adres staat klein bovenin de hoek zodat mocht er wat fout gaan de deken teruggestuurd kan worden.
een zak heeft alles hetzelfde als een doos.

lezen pascale, lezen!

Zonder goed dichtplakken, dus ook zonder extra tape, maar gewoon met een druksluiting.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:55

Wat ik wel erg jammer vind, is dat de negatieve verhalen altijd boven de positieve staan.. (over de positieve verhalen lees je sneller overheen..)

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:58

0maris0 schreef:
Wat ik wel erg jammer vind, is dat de negatieve verhalen altijd boven de positieve staan.. (over de positieve verhalen lees je sneller overheen..)

ja idd dat vind ik ook!
heel jammer er is heus wel een keer iets wel goed gegaan!
maar dat word dan niet erbij vermeld.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:02

Mag eigenlijk zo'n topic wel geopend worden?! kan me namelijk vaag iets herinneren dat er nog eens zo'n topic is geplaatst maar dat die is verwijderd..
Omdat je toch eigenlijk zo'n winkel zwart maakt..
Terwijl er ook mensen heel blij zijn met deze winkel

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:03

En de mensen van Piaffe zijn ook maar mensen..
In deze situatie, had je evt. ook natuurlijk kunnen bellen..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:07

Bij andere (kleinere en grotere) ruitershops zijn het ook mensen, maar toch heb ik nergens anders problemen ondervonden en lees je er zo goed als nooit problemen over?

Valt het goed te praten dat er onwaarheden aan mij zijn verteld?

Ik vind dat er soms nogal gemakkelijk overheen gegaan wordt, maar het is wel een zaak en ze gaan met o.a. mijn geld om.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:07

Waar blijft mijn roddel-topic Verdrietig Tong uitsteken

Ik heb er in het verleden, lees: meer dan 4 jaar terug ook wel eens besteld. Dat ging 2x goed en 1x fout. Toen moest ik ook enorm lang wachten op het bedrag retour.

Anyway, het is lastig lang op je producten te wachten als klant. Ikzelf probeer zo eerlijk en accuraat mogelijk te zijn in mijn uitleg en is een klant niet tevreden, dan kan het bedrag dezelfde dag nog retour worden overgeschreven, dat is geen probleem. In mijn ogen zijn langere levertijden voor veel klanten ook geen probleem, zolang je maar extra service verleent en er eerlijk over bent en het van te voren aangeeft Ja Niet van te voren zeggen de levertijd is 2 dagen, als hij eigenlijk 2 weken is Clown

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:10

0maris0 schreef:
Mag eigenlijk zo'n topic wel geopend worden?! kan me namelijk vaag iets herinneren dat er nog eens zo'n topic is geplaatst maar dat die is verwijderd..
Omdat je toch eigenlijk zo'n winkel zwart maakt..
Terwijl er ook mensen heel blij zijn met deze winkel

Lijkt mij ook, eigenlijk is dit een soort reltopic.
Wat ik nog erger vind is dat een Moderator van dit Forum nl. paardenpraat, zich niet wat onpartijdiger opstelt.
Ze mag van mij best een keer haar mening geven maar om nu maar het hele topic door te blijven posten???
Het lijkt er eerder op dat ze haar persoonlijke vete met Piaffe ruitersport hier op het forum aan het uitvechten is.
En persoonlijke vete's horen niet op Bokt uitgevochten te worden en zeker niet door Modjes!

0maris0

Tieneke schreef:
Bij andere (kleinere en grotere) ruitershops zijn het ook mensen, maar toch heb ik nergens anders problemen ondervonden en lees je er zo goed als nooit problemen over?

Valt het goed te praten dat er onwaarheden aan mij zijn verteld?

Ik vind dat er soms nogal gemakkelijk overheen gegaan wordt, maar het is wel een zaak en ze gaan met o.a. mijn geld om.

Natuurlijk heb je hierin gelijk!
Maar is het daarom nodig om dit alles zo op het internet te gaan zetten?

Tieneke

Ja, omdat ik wil vermijden dat anderen hetzelfde meemaken of zich laten vangen. Als het niet gebeurd was, stond het ook niet op internet Knipoog

EDIT: Ik reageer gewoon op wat anderen hebben meegemaakt of op andere uitspraken hier.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:11

Tieneke schreef:
Ja, omdat ik wil vermijden dat anderen hetzelfde meemaken of zich laten vangen. Als het niet gebeurd was, stond het ook niet op internet Knipoog

Dan nog vind ik het niet kunnen van een moderator!
Vind het idd gewoon een roddel topic

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:12

Dus een moderator mag niet haar/zijn ervaringen uitwisselen Verward

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:13

Sja, ik vind van wel, Schimmelig Haha! . Ik heb nu eenmaal een ervaring uit mijn hand weergegeven.

En ik mod niet in dit topic, omdat het niet mag, reageren en modden tegelijk. Dus een andere PP-mod zal modden als het nodig is.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:14

Ik vind dit soort topics juist fijn en zie het niet als zwartmakerij... Als ik ooit iets bij Piaffe wil bestellen, dan weet ik dat ik rekening moet houden met fouten van hun kant. Als ik dus iets op korte termijn nodig heb, zal ik een andere webshop uitkiezen...

Waarom mogen er alleen goede ervaringen gedeeld worden als er bijzonder veel sléchte ervaringen zijn? Je kan een ander behoeden om er in te tuinen en anders moet Piaffe er maar voor zorgen dat ze hun zaakjes beter regelen, dan zou dit topic ook niet geopend zijn Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:16

Tieneke schreef:
Sja, ik vind van wel, Schimmelig Haha! . Ik heb nu eenmaal een ervaring uit mijn hand weergegeven.

En ik mod niet in dit topic, omdat het niet mag, reageren en modden tegelijk. Dus een andere PP-mod zal modden als het nodig is.

Inderdaad, je ervaring is uit eerste hand. Mijn ervaring ermee overigens ook. Ik vind het jammer dat er in al die jaren tijd niks veranderd is. Het personeel werkt een beetje langs elkaar heen, maar goed.. dat wordt weer gecompenseerd door ultra lage prijzen, daar is ook wel iets voor te zeggen. Ik ben wat Piaffe betreft redelijk neutraal, 2 goede ervaringen 1 wat minder goede Lachen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:19

De prijzen zijn idd goed, maar voor mij niet goed genoeg om er nog te bestellen en te riskeren dat ik me weer opvreet van frustratie.

En ja, positieve dingen kunnen zeker gezegd worden! Maar ik heb nu eenmaal enkel negatieve ervaringen. Als ik iets positiefs kon vertellen, zou ik het zeker doen, vb voor andere ruitershops. Vraag me naar ervaringen over budgetruitersport of over ingrid van berlo of over libella: allemaal super!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:20

Ik heb ook een slechte ervaring met piaffe gehad (bestelling geannuleerd maar geld werd toch afgeschreven), en dat kostte heel wat moeite om dát geld weer terug te krijgen! Dit is al een paar jaar terug, & 2007 heb ik er weer 2 keer besteld en dat ging goed hoor! Supersnelle levering (in een doos) en de juiste producten. Ook via e-mail krijg ik altijd vriendelijk, maar vooral snel een reactie. Fouten kunnen gebeuren, en soms wordt dat vast niet altijd even netjes afgehandeld, maar ik vind ze zeker verbeterd de laatste jaren. Ja
Laatst bijgewerkt door Phrono op 07-01-08 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:20

Schimmelig schreef:
Waar blijft mijn roddel-topic Verdrietig Tong uitsteken

Nou ik wacht nu al ongeveer uhm héééeel lang op mijn witte elastiekjes Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Ik heb zelf nog nooit bij Piaffe besteld, er wel eens over nagedacht maar het eigenlijk nooit aangedurft Tong uitsteken Het maakt mij niet uit dat het lang duurt. Spullen die ik echt snel nodig heb bestel ik niet via internet maar koop ik gewoon in de winkel. Zolang het maar gemeld word als het wat langer duurt en er eerlijk word geantwoord.