(oppervlakte is dus min. 40x20x30(lxbxh)=ongeveer 24000 m3) Dat iemand daar last van heeft kan ik me niet voorstellen. In het gezicht blazen is hartstikke onbeschoft, dat ben ik met iedereen eens. Ook roken in een kleine kamer oid, moet je echt even vragen, maar in een bak??Gezeik over laf ed.. Ik vind dat zo hypocriet. Ik drink vrijwel nooit alcohol, en als ik er één afsla ben ik een spelbreker, dooie mus, etc. Als ik wil roken ben ik opeens zwak en asociaal. Alcohol is ook een drug. T is alleen stukken minder verslavend.
En verder; een paard wat schrikt van een aspunt?? Tja, mijn paard schrok altijd van kinderen (vooral met rode jasjes
), moet ik dan ook alle kinderen maar vragen om te vertrekken? Nee, mijn paard was gewoon een etterbak. Als jou paard niet schrikt van een brandje, maar wel van een aspunt, had het ook gewoon kunnen zijn, dat ze schrok van zijn arm of hoofd.Desiree stelt een vraag; roken te paard asociaal? En opeens komt de anti-rook-partij je om de oren slaan. Waarom willen de niet-rokers toch altijd de rokers bekeren?