BM stables hele fijne ervaring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: BM stables hele fijne ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:36

mirgino: Ik had niet begrepen dat dit topic alleen voor positieve ervaringen was Knipoog

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:40

Ik vind het ook niet eerlijk dat BM weer door de slijk wordt gehaald, ik laat me er niet over uit of het terecht is of niet maar ik vind wel dat als iemand zo onder vuur wordt genomen, hij of zij het recht heeft zich te verdedigen.
Omdat de eigenaar van BM waarschijnlijk niet op de hoogte is van dit topic kan zij zich niet verdedigen en vind ik dat hier een slotje op moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:45

Ze leest vast wel mee en heeft ook mensen die voor haar berichten plaatsen. De moddies hebben al besloten dat het topic open mocht, staat op de eerste pagina.

Melanie heeft veel slachtoffers gemaakt en dat heeft ze aan zichzelf te danken gehad. Als er nu een constante stroom van goede ervaringen komen, zal ze langzamerhand van haar slechte imago af komen, maar begrijpelijk dat men skeptisch is.

Jezelf met haar identificeren zal ik niet doe als ik jouw was Barbara.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:48

De TS zegt: de waarheid mag ook wel eens worden gezegd.

Ik vind: dit is jouw "waarheid"....en dat is fijn voor jou...

Maar er zijn ook mensen met een andere "waarheid" ...

Zoals niets alleen maar goed kan zijn....is ook niets alleen maar fout... Niemand heeft ooit beweerd dat het daar alleen maar fout zit. Natuurlijk worden daar ook wel paarden verkocht waar het goed mee gaat. Ik heb haar ook eens aan de telefoon gehad (ik word wel eens als aankoopadviseur geraadpleegd vanuit mijn vak). En vriendelijk was ze zeer zeker. Deskundig echter tot op zekere hoogte....vond ik.
Maar...voor de bedragen die zij vraagt voor de paarden kun je ook geen toppers verwachten.
Echter...wel een gezond paard....dat zou je wel mogen verwachten.
En helaas heb ik in mijn omgeving meerdere paarden die daar gekocht zijn met gezondheidsproblemen gezien die iemand met minder kennis in de eerste instantie niet op zal merken. Echter...ik ken ook twee kerngezonde en hele leuke paarden die daar vandaan komen.
Ik weet echter niet of zij van BM stables gezondheidsproblemen bewust verzwijgt...of dat ze het zelf ook niet weet (gezien de twee gesprekken die ik telefonisch heb gevoerd).
Kijk...als jij een excemer verkoopt als gezond paard met een opmerking er bij: ach...hij heeft een beetje jeuk gehad en geschuurd...maar het is nu over (het is winter) aan iemand die daar nog niets van af weet....
Hoe zit het dan....weet je zelf dan niet beter....of vertel je een halve waarheid...
Ik laat het maar in het midden.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:53

Tja wat moet ik zeggen, waarschijnlijk een discussie zonder eind.
Ik hou er in ieder geval mee op. Knipoog

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:54

russel schreef:
Mirgino het vervelende hiervan is dat handelaren hierdoor gewoon een slechte naam krijgen en laten we eerlijk zijn de meesten zijn het ook.

Maar de goeden zijn ook bekend hoor, in de mond op mond reklame in je eigen omgeving kom je bij rondvragen altijd uit bij een goede handelaar. Ons kent ons is het beste circuit.

da Haha! r heb je helemaal gelijk in *LOL*

helaas is er in augustus eentje ons ontvallen Huilen
dat was de kleine handelaar waar ik mijn pony vandaan heb,en een paar jaar daarvoor had ik ook een paard bij hem vandaan.

en even dit, dit is een positief topic Knipoog en het is niet nodig om alleen maar BM neer te halen,als ze slechte paarden verkoopt gebeurt dat vanzelf wel.
maar wie weet is ze wel verandert,de prijzen liggen ook wat hoger dan eerst,wie weet heeft ze wat betere paarden
geef haar het voordeel van de twijfel een keertje[ hoeft maar 1x Clown ]
en die haflinger die nu bij ons op stal staat van PinkyBubble is een heel leuk dier en ik hoop echt dat ze daar veel plezier van gaat hebben.
lekker jong en onbedorven Knipoog

en verder zelf heel goed opletten en keuren!!! dat vergeten er nog veel,geloof een handelaar niet als deze zegt dat het dier niks mankeerd,ze kunnen er niet inkijken en willen alleen verkopen!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 16:07

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de website (heb net even gekeken) iets professioneler vind geworden. Hetgeen ze over de paarden zegt, snijdt meer hout dan voorheen. Het is aangepast aan de doelgroep...dat wel....vind ik. Maar dat is ook goed.
Voorheen vond ik de website qua tekst altijd erg kleuterig. En qua foto's werd een dier er ook niet altijd op zijn best op gezet. Ik vind dit nu wel beter.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:20

mirgino schreef:
russel schreef:
Mirgino het vervelende hiervan is dat handelaren hierdoor gewoon een slechte naam krijgen en laten we eerlijk zijn de meesten zijn het ook.

Maar de goeden zijn ook bekend hoor, in de mond op mond reklame in je eigen omgeving kom je bij rondvragen altijd uit bij een goede handelaar. Ons kent ons is het beste circuit.

da Haha! r heb je helemaal gelijk in *LOL*

helaas is er in augustus eentje ons ontvallen Huilen
dat was de kleine handelaar waar ik mijn pony vandaan heb,en een paar jaar daarvoor had ik ook een paard bij hem vandaan.

en even dit, dit is een positief topic Knipoog en het is niet nodig om alleen maar BM neer te halen,als ze slechte paarden verkoopt gebeurt dat vanzelf wel.
maar wie weet is ze wel verandert,de prijzen liggen ook wat hoger dan eerst,wie weet heeft ze wat betere paarden
geef haar het voordeel van de twijfel een keertje[ hoeft maar 1x Clown ]
en die haflinger die nu bij ons op stal staat van PinkyBubble is een heel leuk dier en ik hoop echt dat ze daar veel plezier van gaat hebben.
lekker jong en onbedorven Knipoog

en verder zelf heel goed opletten en keuren!!! dat vergeten er nog veel,geloof een handelaar niet als deze zegt dat het dier niks mankeerd,ze kunnen er niet inkijken en willen alleen verkopen!

Inderdaad Haha! En hij is zojuist goed gekeurd.

catoo76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 17:28

nou, in iedergeval, ik vond het een erg prettig onthaal, en wij mochten overal kijken, aanzitten en proberen, en over dat manipuleren van paarden wilde ik alleen maar zeggen dat het zinloos is, omdat ze gewoon weg niet weet voor welk paard je zal gaan, wellicht word je richting een paard gestuurd, maar dit is ons niet overkomen, wij kwamen met een bedrag, en zij vertelde welke daarvoor in aanmerking kwamen, dus je weet nooit van te voren hoe het gaat, over het keuren wil ik zeggen.... ik ben er geweest, toen er zeker 4 nieuwe paarden werden gekeurd, incl longeren in bak enz... dus niets anders dan onze klinische keuringen, ze werden wel degelijk volgens het boekje gekeurd!!
en dat wil ik nog wat zeggen over het wel of niet deskundig zijn, soms staan paarden daar maar een week of 2, kun jij dan bepalen (herfst of winter) of het paard exceem heeft? wat dan later in de lente/zomer blijkt?? nou ik niet? ik heb zelf zo'n paardje staan overigens bij een particulier vandaan, ik kocht haar in november, niets aan de hand, tot dat ze in april naar buiten ging, totzover nog goed, tot het mei juni werd.. en toen was het mis, dan ga ik toch ook niet na meer dan een half jaar zitten zeuren? die mensen die haar voor mij hadden hebben haar maar even gehad wegens niet klikken, dus die wisten het ook niet... zo zie t kan raar lopen.
dat wat ik heb gezien was netjes, dierenarts terplaatse, keuring netjes uitgevoerd, en verder alles ter inzage, en wat ik nog wil zeggen is dat ze het hardstikke goed doet hoor!
that's it.... and that's that....

catoo76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 17:30

p.s en de haf die ik ben gaan halen voor een vriendin, is dus zoals je al kunt lezen vliegens door de keuring gekomen.. en dat kan ik van andere "verkopers"van hier op het forum niet zeggen... rest my case..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:31

Iets minder aanvallend mag ook wel hoor Lachen
Ik heb zelf mindere ervaringen met BM, en dat zuig ik niet uit mijn duim. Dan mag dat ook best gezegd worden. Iedereen blijft toch netjes?

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:36

Cayenne schreef:
Ik heb zelf mindere ervaringen met BM, en dat zuig ik niet uit mijn duim. Dan mag dat ook best gezegd worden. Iedereen blijft toch netjes?

ik ken het verhaal, en ze valt jou niet aan Clown
maar diegene waar het over gaat zal heus wel meelezen Ja en die weet wel dat het over haar gaat!!!
en deze persoon [ nu nog een jong meisje] wil in de toekomst ook paarden gaan verhandelen in de lagere prijsklasse,nou wees gewaarschuwd ze is nl nu al niet eerlijk Sigaar

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:37

Cayenne schreef:

Ik denk toch echt dat het niet aanvallend staat hoor.. Ik vind dat het normaal gezecht is, ligt er maar net aan hoe je het zelf opvangt, want ik vind er niets aanvallend aan

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:45

wat maakt(e) BM stables negatief?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:48

Gebruik maar eens de zoekfunctie op BMstables.
Dan kom je van alles tegen. Rechtzaken, uitzendingen bij Radar over oplichting en nog een heleboel meer Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:53

Ik was een keer aan het googlen en vond BM stables.Zag er een hoop leuke paarden op de site staan.Maar toen ik naar meer informatie ging zoeken,Kwam ik eigenlijk meer negatieve dingen tegen dan positieve dingen.Maar ondanks dat speel ik nog wel met de gedachte daar een keer te gaan kijken voor een paardje.En als ik besluit daar een paardje te kopen, wordt ie wel door een DA gekeurt die ik kies.Ookal ligt er een keuringrapport van een maand oud.Maar zijn er naast BM-stables ook nog andere stallen in (noord) brabant die wel OK zijn?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:06

marlies85 schreef:
Ik was een keer aan het googlen en vond BM stables.Zag er een hoop leuke paarden op de site staan.Maar toen ik naar meer informatie ging zoeken,Kwam ik eigenlijk meer negatieve dingen tegen dan positieve dingen.Maar ondanks dat speel ik nog wel met de gedachte daar een keer te gaan kijken voor een paardje.En als ik besluit daar een paardje te kopen, wordt ie wel door een DA gekeurt die ik kies.Ookal ligt er een keuringrapport van een maand oud.Maar zijn er naast BM-stables ook nog andere stallen in (noord) brabant die wel OK zijn?

Clown

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:07

Wat voegt die smiley toe? Verward

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:10

ik heb wel slechte ervaringen mee,
als je doet wat zij wil, en nergens over klaagt is niks aan hand, maar zodra je klacht heb veranderd ze en krijg je ineens dreigmailtjes van haar....
vind erg apart dat ophemel topics wel mogen, terwijl elk ander topic over BM gesloten word

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:17

Lynn_Nikita schreef:
als je doet wat zij wil, en nergens over klaagt is niks aan hand, maar zodra je klacht heb veranderd ze en krijg je ineens dreigmailtjes van haar....
vind erg apart dat ophemel topics wel mogen, terwijl elk ander topic over BM gesloten word

heb je dreigmailtjes van haar gekregen?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:38

Lynn_Nikita schreef:

Tsja overdrijven is natuurlijk ook een vak... Messchien was dat toen zo, maar ik heb mijn dier ook laten keuren terwijl zij het niet nodig vond, en heb nog geen dreigmailtje ontvangen hoor? En wij vroeger ook dingen waar ze boos om HAD kunnen worden, maar dat is niet gebeurd?? Is dit bij jou gebeurd, of is dit iets wat je gehoord heb ? Koe

ladylandlust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:48

Cayenne schreef:
Gebruik maar eens de zoekfunctie op BMstables.
Dan kom je van alles tegen. Rechtzaken, uitzendingen bij Radar over oplichting en nog een heleboel meer Lachen

zit me alweer te ergeren om dat BM weer eens door het slijk gehaalt word
[Cayenne] jij moet toch het goede voorbeeld geven op bokt [Lid Nieuwsredactie]
als dit geen aanzet is tot rellen nou dan weet ik het niet meer
als iemand zijn goede ervaring op bokt wil zetten word het gelijk de doof pot in gestopt
of je bericht word verwijderd
oke dit topic was eerst op slot en toen weer heropend
maar met welke bedoeling???????????????
ook wij hebben een pony van BM vandaan doet het goed in de dressuur
ben benieuwd hoe lang dit bericht blijf staan
Laatst bijgewerkt door ladylandlust op 10-10-07 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:49

Als lid Nieuwsredactie wil dat a) niet zeggen dat ik mijn mening niet mag geven, en b) heeft dat verder niets met mijn reacties in dit topic te maken. Het is ook niet nieuwsgerelateerd. Daarbij vraagt Panache iets en ik geef antwoord. Lijkt mij vrij normaal Lachen
Bovendien als je iets verder terug had gelezen, dan had je ook een reactie van mij gezien waarin ik duidelijk aan geef dat BM vast ook wel goede kanten zal hebben, en spreek ook ik uit eigen ervaring Lachen

Persoonlijke aanvallen lijken mij dus helemaal niet nodig Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-10-07 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:52

als Melanie echt verandert is en betere paarden verkoopt,kan ze beter de naam veranderen Knipoog
deze naam blijft een nare smaak houden voor veel mensen Ja

en mischien is dat nu onterecht, maar goed de toekomst zal het leren Sigaar

ladylandlust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:12

Cayenne schreef:
Als lid Nieuwsredactie wil dat a) niet zeggen dat ik mijn mening niet mag geven, en b) heeft dat verder niets met mijn reacties in dit topic te maken. Het is ook niet nieuwsgerelateerd. Daarbij vraagt Panache iets en ik geef antwoord. Lijkt mij vrij normaal Lachen
Bovendien als je iets verder terug had gelezen, dan had je ook een reactie van mij gezien waarin ik duidelijk aan geef dat BM vast ook wel goede kanten zal hebben, en spreek ook ik uit eigen ervaring Lachen

Persoonlijke aanvallen lijken mij dus helemaal niet nodig Lachen

sorry hoor maar kan niets terug vinden waarin jij Positiefs over bm schrijf alleen maar negatief of ik moet er overheen gelezen hebben