Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

russel schreef:Mirgino het vervelende hiervan is dat handelaren hierdoor gewoon een slechte naam krijgen en laten we eerlijk zijn de meesten zijn het ook.
Maar de goeden zijn ook bekend hoor, in de mond op mond reklame in je eigen omgeving kom je bij rondvragen altijd uit bij een goede handelaar. Ons kent ons is het beste circuit.
r heb je helemaal gelijk in
en het is niet nodig om alleen maar BM neer te halen,als ze slechte paarden verkoopt gebeurt dat vanzelf wel.
]
mirgino schreef:russel schreef:Mirgino het vervelende hiervan is dat handelaren hierdoor gewoon een slechte naam krijgen en laten we eerlijk zijn de meesten zijn het ook.
Maar de goeden zijn ook bekend hoor, in de mond op mond reklame in je eigen omgeving kom je bij rondvragen altijd uit bij een goede handelaar. Ons kent ons is het beste circuit.
dar heb je helemaal gelijk in
![]()
helaas is er in augustus eentje ons ontvallen![]()
dat was de kleine handelaar waar ik mijn pony vandaan heb,en een paar jaar daarvoor had ik ook een paard bij hem vandaan.
en even dit, dit is een positief topicen het is niet nodig om alleen maar BM neer te halen,als ze slechte paarden verkoopt gebeurt dat vanzelf wel.
maar wie weet is ze wel verandert,de prijzen liggen ook wat hoger dan eerst,wie weet heeft ze wat betere paarden
geef haar het voordeel van de twijfel een keertje[ hoeft maar 1x]
en die haflinger die nu bij ons op stal staat van PinkyBubble is een heel leuk dier en ik hoop echt dat ze daar veel plezier van gaat hebben.
lekker jong en onbedorven![]()
en verder zelf heel goed opletten en keuren!!! dat vergeten er nog veel,geloof een handelaar niet als deze zegt dat het dier niks mankeerd,ze kunnen er niet inkijken en willen alleen verkopen!
En hij is zojuist goed gekeurd.
Cayenne schreef:Iets minder aanvallend mag ook wel hoor![]()
Ik heb zelf mindere ervaringen met BM, en dat zuig ik niet uit mijn duim. Dan mag dat ook best gezegd worden. Iedereen blijft toch netjes?
en die weet wel dat het over haar gaat!!!
Cayenne schreef:Iets minder aanvallend mag ook wel hoor![]()
Ik heb zelf mindere ervaringen met BM, en dat zuig ik niet uit mijn duim. Dan mag dat ook best gezegd worden. Iedereen blijft toch netjes?
marlies85 schreef:Ik was een keer aan het googlen en vond BM stables.Zag er een hoop leuke paarden op de site staan.Maar toen ik naar meer informatie ging zoeken,Kwam ik eigenlijk meer negatieve dingen tegen dan positieve dingen.Maar ondanks dat speel ik nog wel met de gedachte daar een keer te gaan kijken voor een paardje.En als ik besluit daar een paardje te kopen, wordt ie wel door een DA gekeurt die ik kies.Ookal ligt er een keuringrapport van een maand oud.Maar zijn er naast BM-stables ook nog andere stallen in (noord) brabant die wel OK zijn?
Lynn_Nikita schreef:ik heb wel slechte ervaringen mee,
als je doet wat zij wil, en nergens over klaagt is niks aan hand, maar zodra je klacht heb veranderd ze en krijg je ineens dreigmailtjes van haar....
vind erg apart dat ophemel topics wel mogen, terwijl elk ander topic over BM gesloten word
Lynn_Nikita schreef:ik heb wel slechte ervaringen mee,
als je doet wat zij wil, en nergens over klaagt is niks aan hand, maar zodra je klacht heb veranderd ze en krijg je ineens dreigmailtjes van haar....
vind erg apart dat ophemel topics wel mogen, terwijl elk ander topic over BM gesloten word
Cayenne schreef:Gebruik maar eens de zoekfunctie op BMstables.
Dan kom je van alles tegen. Rechtzaken, uitzendingen bij Radar over oplichting en nog een heleboel meer

Cayenne schreef:Als lid Nieuwsredactie wil dat a) niet zeggen dat ik mijn mening niet mag geven, en b) heeft dat verder niets met mijn reacties in dit topic te maken. Het is ook niet nieuwsgerelateerd. Daarbij vraagt Panache iets en ik geef antwoord. Lijkt mij vrij normaal
Bovendien als je iets verder terug had gelezen, dan had je ook een reactie van mij gezien waarin ik duidelijk aan geef dat BM vast ook wel goede kanten zal hebben, en spreek ook ik uit eigen ervaring
Persoonlijke aanvallen lijken mij dus helemaal niet nodig