Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneve schreef:Tja, en de filmmaker zegt dat het Bonfire is, jammer dat hij niet eens het verschil tussen een bruine en een vos kent!!!!
Idool was nog niet zo ver toen, en was mee als reservepaard (voor iedereen.)
__Marloes schreef:Noujaaa... Ik vind dit klinken alsof ze jaloers zijn...
Ik kwam trouwens op internet een filmpje tegen van anky aan het trainen, daar lijkt dit toch wel veel op...
Ik zal hem eens opzoeken.
Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=Uz9r9zqG ... ed&search=
en
http://www.youtube.com/watch?v=otlXo3u- ... ed&search=
germie schreef:Ik ben wel benieuwd of het nu gewoon schrikken was of dat het paard in verzet komt.
jumpertjes schreef:De KNHS gaat hier lekker niks mee doen...
Anky is een soort afgod voor heel veel mensen, dus als zij het doet, tja dan kan het!
Uitleg geven van "hoe het niet moet" geloof ik niet in, paarden worden thuis ook zo getraind, mischien niet elke dag, maar zeker 4 dagen in de week!
LuvdaTossa schreef:Ontwikkelingswerk dat is zeg maar net zoals een mooi pakje om een vreselijke boodschap
sologirl schreef:Ach mensen.. voordat je commentaar op Anky heb, ga dan eerst eens wat zeggen van de ruiters om je heen die er de ballen verstand van hebben en hun paard in de krul plukken met de slof.
jumpertjes schreef:Voordat ik commentaar heb op Anky, heb ik al duizenden topics en commentaren gehoord over de basisruiters in Nederland, die het allemaal wel zo slecht doen, en die het allemaal wel zo slecht voor hebben met de paarden.
Ik vindt het prima dat deze "voorbeeldruiters" ook eens onder de loep worden genomen.
Piaffe en Passage is nog steeds geen natuurlijke gang...
Ik moet dan altijd denken aan circusberen die ze op een gloeiende plaat zetten...
"KIJK EENS WAT IE LEUK DANST???"
right... helemaal uit zichzelf...
bromfiets schreef:sologirl schreef:Ach mensen.. voordat je commentaar op Anky heb, ga dan eerst eens wat zeggen van de ruiters om je heen die er de ballen verstand van hebben en hun paard in de krul plukken met de slof.
Dat doe ik ook
Mogen we nu weer verder gaan met onze discussie over Anky "de geweldige"
LuvdaTossa schreef:Waarom zou je als B ruiter je paard niet in de krul trekken als de top het wel doet?
Het maakt toch ook niets uit of het een toppaard of een amateurpaard is? Het is toch net zo erg? Er is toch geen paard die zoiets verdient?
daniella74 schreef:Helaas zien vele amateurruiters de topruiters als lichtend voorbeeld met alle gevolgen van dien voor de betreffende paarden.
Overigens vertelde een duitse vriendin dat in Duitsland dezelfde discussies worden gevoerd wat betreft hun topruiters en hun manieren van trainen.