Een SO kan nooit kwaad.
Trouwens als ik lees dat er iets verbrijzeld is en de banden compleet kapot en er operatief niets aan gedaan kan worden, dan denk ik persoonlijk niet dat het dier ooit nog pijnvrij wordt.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Needje schreef:Dit was toch al de second opinion Fairie. Eerste DA kon niets vinden.
Een SO kan nooit kwaad.
Trouwens als ik lees dat er iets verbrijzeld is en de banden compleet kapot en er operatief niets aan gedaan kan worden, dan denk ik persoonlijk niet dat het dier ooit nog pijnvrij wordt.Dus in hoeverre ga je nog lopen leuren met zo'n dier?
sjorsie schreef:Needje schreef:Dit was toch al de second opinion Fairie. Eerste DA kon niets vinden.
Een SO kan nooit kwaad.
Trouwens als ik lees dat er iets verbrijzeld is en de banden compleet kapot en er operatief niets aan gedaan kan worden, dan denk ik persoonlijk niet dat het dier ooit nog pijnvrij wordt.Dus in hoeverre ga je nog lopen leuren met zo'n dier?
wat ben jij een harde zeg, ppfff schaam je, het is al erg genoeg
sjorsie schreef:Needje schreef:Dit was toch al de second opinion Fairie. Eerste DA kon niets vinden.
Een SO kan nooit kwaad.
wat ben jij een harde zeg, ppfff schaam je, het is al erg genoeg
se7entje schreef:Het is inderdaad wel hard wat Needje zegt maar het is wel de waarheid, hoe erg ook.
Als het dier niet pijnvrij kan zijn is het niet eerlijk om ze in leven te willen houden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze er zelf zeker van moet zijn dat ze er alles voor heeft gedaan en die beslissing wel wat tijd nodig heeft, met genoeg pijnstillers zal dat misschien ook wel kunnen, ik neem aan dat als ze echt veel pijn heeft ze de pony al wel uit haar lijden had verlost.
Storm76 schreef:Het is ook niet leuk om te horen, Sjorsie, en ze schrijft het ook wel hard op...
maar helaas is het wel de harde werkelijkheid...
Als je een paard zijn bewegingsvrijheid afneemt omdat hij nooit meer pijnvrij kan lopen, dan heeft zo'n dier geen paardwaardig bestaan meer. Als het dier in het wild zou leven, zou het ook door roofdieren gepakt worden.
Beukiej, veel sterkte meid!