Peetstap schreef:Wel tof zo'n oud topic teruglezen, wel erg weinig reacties toen al.
Ehm je vergeet 1 ding. Bokt is in 2001 opgericht, het topic is origineel van 2002. Toen was bokt nog een klein boktje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Veraaaaah schreef:Ik ben vast een dierenbeul maar die van mij staat nu al ruim een week binnen. Op onze pensionstalling zijn de paddocks nauwelijks begaanbaar. Bovendien had ze aan 3 benen erge mok. Bovendien blijven alle paarden uit haar kudde (een stuk of 3/4) ook binnen en zou ze dus in haar uppie staan.
Maar ze heeft wel artrose en moet dus eigenlijk zoveel mogelijk naar buiten. Ik voel mezelf er echt niet goed bij dat ze zoveel binnen staat. Maar alleen tot haar knieën in de blub met mok zie ik ook niet echt zitten.
Veraaaaah schreef:Ik ben vast een dierenbeul maar die van mij staat nu al ruim een week binnen. Op onze pensionstalling zijn de paddocks nauwelijks begaanbaar. Bovendien had ze aan 3 benen erge mok. Bovendien blijven alle paarden uit haar kudde (een stuk of 3/4) ook binnen en zou ze dus in haar uppie staan.
Maar ze heeft wel artrose en moet dus eigenlijk zoveel mogelijk naar buiten. Ik voel mezelf er echt niet goed bij dat ze zoveel binnen staat. Maar alleen tot haar knieën in de blub met mok zie ik ook niet echt zitten.
LaPluche schreef:@Poes, ik ga niet weg waar ik nu sta omdat hij een week of wat minder naar buiten kan. Dan moet hij het er maar even mee doen.
Jij verhuisd toch ook niet omdat iets je niet tegenstaat?
Bloemmeke schreef:@poes, beetje kort door de bocht denk ik. Iedereen zijn mening maar als het een paar weken erg slecht weer is, kunnen de normaal prima weiden en paddocks ineens niet meer zo prima zijn.
AaronYve schreef:Ik vind het niet normaal als een paard de hele dag op stal staat, ook niet voor 1 dag.
Daar heb je toch geen paard voor. Die hebben ruimte nodig.
Als het weer het niet toelaat dan dien je zorg te dragen voor een andere oplossing zodat het paard wel (liefst vrije) beweging krijgt