leandros schreef:Heey wat een naar verhaal.
Gelukkig gaat het alweer wat beter.
de mijne heeft longontsteking al 3 weken lang.
die zat eerst aan de ventipulmin en antibiotica en daarna kreeg hij 1x 2 spuiten in zijn bloedvat(zware). en 3 dagen achter elkaar 1 spuit in het bloedvat. nu heeft hij tabletten.
het gaat zachtje aan al wat beter.
veel sterkte nog .
Jij ook heel erg veel sterkte met jouw paardje en geef hem een dikke vette knuffel
Ik begin voorzichtig met nog meer pomponnensmileys
Vanavond kwam ik op stal aan.. Wie staat bij het hek? Bonita.. Wie hinnikt bij het zien van mij?? Bonita
Wie wordt erg opdringerig bij het horen van de voerbak, juist Bonita
Ze was zelfs zo druk met het voer dat ik haar niet kon injecteren in mijn eentje op die manier, steeds heen en weer wiegen om zo dicht mogelijk met je neus bij het voer te komen haha! Heb de voerbak dus maar opgehangen en haar toen ingespoten, bleef weer keurig braaf staan.. Echter hadden de andere merries ook hun voer en dat van Bonita was eerder op... Wat doet ze: Ze stiert er op af, geeft bij Kato een rotschop in de lucht, bijt Willy in haar neus en blijft vervolgens met haar oren in haar nek staan dreigen zodat ze niet meer terug kwamen...
THE BITCH IS BACK!!!
Ben nog nooit zo blij geweest met dat dominante gedrag van haar als vanavond
Vanavond maar 3 kuchjes, en niet eens toen ze zich druk maakte, maar toen ze van de grond af de laatste korrels muesli van de anderen tussen het zand probeerde te vissen..