Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Redrumfox schreef:Ben ik dan ook verwend omdat ik toevallig 3 pony's heb? Ik zie het punt niet hoor..
Edit: laat maar, heb het punt al gevonden.
lorelei schreef:nagedacht dat je ouders het ook allemaal maar moeten betalen?
Furia schreef:Nee hoor, je bent heus niet verwend als je meerdere paarden en pony's hebt.
Je bent wél verwend als je 2 pony's hebt en als je ouders 'nee' zeggen tegen een 3e pony, je door blijft drammen als een kleuter.
En op bokt vragen of ze manieren weten om je ouders over te halen.
Zit een groot verschil in.
alleen ik zeurde om een paard aangezien mijn pony te klein was en hoognodig met pensioen moest
er zijn er ook nog zat die zelfs niet eens op paardrijden mogen omdat de ouders het niet willen of zelfs niet kunnen betalen!
Citaat:ik mag hem dus niet hebben van mijn ouders omdat we er al 2 hebben, en een pony die bang is enz.. wat vinden jullie?
SuusNando schreef:Klinkt een beetje verwent
Furia schreef:Dat vind ik toch ook weer anders, dan zou je pony weg gaan? Overgang van pony paard is gebruikelijk, maar als je 2 pony's hebt waar je niks mee kunt en dan een nieuwe pony wilt, maar dan geen van je pony's kwijt wilt, is het anders. (beetje vaag)
vond ik zo sneu voor het beestje... heb uiteindelijk mijn paard ook zelf betaald
maar ik had wel toestemming dat het mocht!
) duidelijk te maken hoe het dan precies zit..
(L)
!