Nieuwe spullen kopen ondanks dat je genoeg hebt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

viperlover

Re: Nieuwe spullen kopen ondanks dat je genoeg hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:36

Jaa, dit komt me heel bekend voor Bloos
Als er weer nieuwe dekjes zijn wil ik er 1 Haha!
heb al veel te veel dekjes maargoed Knipoog
en met halsters heb ik het ook en leuke spullen voor mijn pony en gewoon nutteloze dingen Haha! die ik helemaal niet nodig heb maar gewoon wil hebben omdat ze zo leuk zijn haha !

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:48

Er komt van alles onder mijn neus voorbij, maar 'gek genoeg' gebruik ik alleen datgene dat ik echt nodig heb. Om mijn paard nu elke maand in een ander tenue te steken, naaa. Daar merkt hij toch niks van. Als ik kleuren therapie wil toepassen gebruik ik wel een vrolijk gekleurd likblok Nagelbijten / Gniffelen

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 00:12

Voor mij ook heel herkenbaar. Nagelbijten / Gniffelen Mijn moeder wordt knettergek van me als we even snel de ruitersportzaak in gaan om gauw vliegenspray of iets dergelijks te kopen en ik sta weer te kwijlen bij de nieuwste collectie van bijvoorbeeld HH. Ik ben gek op setjes, kan er niet genoeg van hebben! Natuurlijk is het pure geldverspilling, omdat ik een overvloed aan spullen heb, maar ik kan er niet vanaf blijven. Bloos Met shoppen voor mezelf koop ik ook altijd dingen die ik niet nodig heb, met een uitpuilende kledingkast als gevolg. Maar ik doe het wel allemaal aan! Zo kan ik geen shirtjes genoeg hebben en ook sieraden heb ik in overvloed. Schaam schaam, toch maar is op gaan letten. Bloos

Marleeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:08

Hha, komt me bekent voor Tong uitsteken Dan kijk ik op internet en dan zie ik wat moois. en dan denk ik zo hebben hebben hebben, mja dan ben ik weer eens blud Huilen

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 13:57

af en toe is het gewoon leuk.. inmiddels koop ik al een stuk minder dan dat ik vroeger deed.. Maar nu is de nieuwe kleur dus paars.. wat me tot nu toe moeite kostte om te vinden, hangt nu gewoon overal je kan er niet om heen. Wat het dit seizoen dus weer wat lastiger voor me maakt om niks te kopen Bloos