Ik ben wel met je eens dat het moeilijk is een goedkoper dier te vinden, maar goed, in tegenstelling tot jou ben ik op zoek naar een paard van minimaal 1.75m en bomproef
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dito schreef:Tja in België rondkijken is geen optie veronderstel ik, hier staan anders genoeg recreatiepaarden te koop voor dat geld. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat in NL minder is.
Je moet het voor jezelf wat uitmaken, paard met wat uitstraling onder de 12 jaar zal toch wel tussen 2000/3000 euro zitten. jackgirl schreef:wil je een paard waar je op kan stappen en mee weg kan rijden ?
of is een jong dier, wat zadelmak is niets ? meestal verandert de prijs dan ook ietswat.
, is wel mee bos in geweest maar alleen nog met andere paarden erbij . 

Redrumfox schreef:Ik hoef ook absoluut geen paard met een prachtige uitstraling, het gaat mij ook om het innerlijk. Maar als in de advertentie al staat 'niet voor beginners' of 'heeft een consequente ruiter nodig' dan zoek ik gauw verder. Zoals ik al zei; ik wil gewoon kunnen opstappen en wegrijden zonder gehannes met die pony dat hij niet wil lopen e.d. Natuurlijk, dat heb je bij iedere pony wel een keer. Maar het moet niet zo zijn dat dat de hele tijd zo gaat.
MISTRAL94 schreef:Redrumfox schreef:Ik hoef ook absoluut geen paard met een prachtige uitstraling, het gaat mij ook om het innerlijk. Maar als in de advertentie al staat 'niet voor beginners' of 'heeft een consequente ruiter nodig' dan zoek ik gauw verder. Zoals ik al zei; ik wil gewoon kunnen opstappen en wegrijden zonder gehannes met die pony dat hij niet wil lopen e.d. Natuurlijk, dat heb je bij iedere pony wel een keer. Maar het moet niet zo zijn dat dat de hele tijd zo gaat.
Consequent moet je ten alle tijden zijn, daar komt bij dat je een dier niet van een advertentie kunt beoordelen je zult toch moeten gaan kijken. Misschien valt zo'n dier in het echt wel mee

(en niet op een verkeerde manier) MISTRAL94 schreef:Als ik mijn paarden zou verkopen zou ik ook erbij zetten heeft een consequente ruiter nodig. Niet omdat het van die onopgevoede etterbakken zijn maar omdat ze ook niet te beroerd zijn om iemand uit te testen(en niet op een verkeerde manier)

dat is het enige wat we je kunnen aanraden LadyElmira schreef:Mag ik iets weten (en nu niet om je ergens op te wijzen, ik ben gewoon nieuwschierig)
Had je geen draver gekocht? Of heb je een draver en wil je er eentje bij? Jij bent toch appelbolfan?