Wedstrijdblunders

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Laura878

Re: Wedstrijdblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:55

ik was net 7 jaar geworden en reed me eerste bixie wedstijd, ik vond het zo spannend. eerst moest ik dressuren en dat ging best wel goed Lachen maar daarna moest ik springen, ik had het parcour extra goed gelopen want het was natuurlijk me 1e wedstrijd, na 3 keer lopen ken de ik hem wel. dus ik me pony klaargemaakt ingereden en toen mocht ik de ring in. eerst even groeten ( groete ik natuurlijk met de verkeerde hand ) en toen beginnen hindernis 1 goed 2 goed 3 goed en toen kwam ik bij hindernis 4 en daar moest je slalommen om de pionnen, en weet je wat ik deed ging van af de verkeerde kant om de pionnen. dus de jury gelijk bellen. en riep dat ik naar de jury moest komen dus ik heel braaf naar de jury zecht de jury opeens ; je moet nu de bak uit, want je bent uitgebeld. je hebt verkeerd parcour dus ik snapte er niks van!

Wopkebrok

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:00

Wij zijn een keer recht voor de jury auto met een grote sprong over het C bordje heen gekomen Haha!
Geloof niet dat de rest van de proef nog erg goed lukte want we lagen compleet slap van het lachen Clown

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:10

Ik had een keer een botsing met iemand Tong uitsteken Vraag me niet hoe!! hahaha