Hoe oud is bij jou de oudste pony/paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EliseXJoelle

Re: Hoe oud is bij jou de oudste pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:55

Bij ons zover k weet een paard van 22

maar k ken ook een manege pony van 28 (is nu wel met pensioen, maar ze wilde de wei vorig jaar nog niet op) en een pony van 26 (loopt al wel een jaar op de wei, samen met een veulen die ze 6 jaar geleden heeft gehad, nu geen veulen meer XD)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 08:14

Onze oudste is een schimmelruin van 32. Af en toe hobbelt hij nog eens een lesje mee, maar meestal loopt hij gewoon door de gangen. Ze hebben hem eens proberen te plaatsen (pensioen) maar hij kwijnde helemaal weg, dus hebben ze hem teruggehaald. Hij is echt helemaal gehecht aan z'n plekje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 08:17

De oudste pony van de manege is nu geloof ik 40. Hij wordt niet meer gebruikt, kan ook niet meer, maar hij staat zo nu en dan even voor de gezelschap op de manege, en tusendoor staat hij ergens in een weiland van zijn pensioen te genieten Haha!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 11:00

De oudste pony is net met pensioen gegaan en was denk ik een jaar of 20/25
Het oudste paard is denk ik een jaar of 15/20

noorreijers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:47

mijn pony is 45, hij heeft artrose en loopt mank maar hij is nog heel blij en willen hem niet aan zijn einde brengen omdat hij nog met plezier in het leven staat.

_Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:31

Oudste pony is 37. Hij vindt alles leuk, ook de lessen, en hij kan echt niet gemist worden voor beginners en gehandicapte kinderen. Een keer waren de stallen overstroomd na regen en moesten de pony's naar de buren toe, hij had daar in z'n stal een opening naar buiten en 24/7 stak zijn hoofd naar buiten. Hij kun de hele dag over het erf en de wei blijven kijken en eigenlijk vind ik dat ze hem een pensioenplekje op de wei moeten geven (de pony's komen niet veel buiten op onze manege :( ), maar hij kan simpelweg niet gemist worden.
Ik heb er een heel verhaal van gemaakt :D waarschijnlijk heeft niemand dit gelezen :)