Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brenpasbeau schreef:de moet zakt steeds verder weg
![]()
pascha het geen lyme geen reuma maar wat het dan wel ik weten ze niet
ze weten nu 100% zeker dat alle gewrichten ontstokken zijn.
ze krijgt nu ontstekkigs remmers en nog iets, en als dat aanslaat mag ze na het weekend voor een paar weken naar huis.
en als dat niet aanslaatis het over voor pascha
![]()
![]()
ben zo bang dat het niet aanslaat ze is zo mega zwak
Dabo schreef:Zo raar dat ze nou niet kunnen achterhalen wat het nou WEL is he.... arme Pascha!![]()
Heeeel veel sterkte nog, en dan ga je nog een second opinion doen he. Wie weet komt daar nog wat uit!
irmaz schreef:brenpasbeau schreef:de moet zakt steeds verder weg
![]()
pascha het geen lyme geen reuma maar wat het dan wel ik weten ze niet
ze weten nu 100% zeker dat alle gewrichten ontstokken zijn.
ze krijgt nu ontstekkigs remmers en nog iets, en als dat aanslaat mag ze na het weekend voor een paar weken naar huis.
en als dat niet aanslaatis het over voor pascha
![]()
![]()
ben zo bang dat het niet aanslaat ze is zo mega zwak
Zoals ik ook al in het andere topic heb geschreven, hoe weten ze in Emmeloord zo zeker dat het geen Lyme is?
Hebben ze ondertussen al eens antibiotica gegeven?
kekaro schreef:ze doen zeker weten hun uiterste best voor pas !
als die ontstekingsremmers nou goed aanslaan voelt ze zich waarschijnlijk al een stukkie beter, ik hoop het zo voor jullie
Citaat:Misschien is wat Hannanas zegt ook nog wel een optie. In tijden van nood grijp je ieder middel aan. Ik ken een verhaal van mijn vorige instructeur (niet Luc) die ook een reading adhv een foto heeft laten doen voor zijn doodzieke paard en wat daar uitkwam heeft wel het leven van zijn paard gered. Probeer het alsjeblieft. Baat het niet dan schaadt het zeker niet. Heel veel sterkte!