De penny's zijn weer bezig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: De penny's zijn weer bezig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 00:00

Je raad het al de volgende dag waren ze er weer. Toen reed een van de andere eigenaressen langs. "Meiden dat zijn niet jullie pony's he". Meiden: "Nee maar dees mogen we poetsen we kennen de eigenaar" *juist* Boos! Maargoed ze komen niet meer ze zijn voorgoed weggejaagd hoe ze ook echt niet meer te zien dan reageer ik iets minder coulant

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:31

ohn Boos! hatelijk! !!! Hamer "Nee maar dees mogen we poetsen we kennen de eigenaar" Gestoord

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 10:58

Oftewel nooit gezegd dat het mocht en ze hebben mij een keer gezien Verward

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:20

Jeetje te brutaal voor woorden en zeker als de moeder er nog eens leuk bij staat.
Ik hoop voor je dat ze nu echt weg blijven.
Ik zelf zou ze echt uit het weiland rammen als ze na 1 keer praten niet luisteren.
Jeetje nog dichtbij ook eemnes ik hoop dat ik geen penny's bij mijn kleutertjes krijg word denk ik mega gek

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:36

Jeetje, hoe brutaal kun je zijn..
Hopen dat ze nu weg blijven!

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:04

Een minimum aan respect zouden ze kinderen toch nog steeds moeten meegeven... Maar, als mamalief dat zelf waarschijnlijk niet heeft meegekregen, of gewoon te dom is om zich er nog iets van te herinneren, tja, dan kan je het de kinderen eigenlijk niet verwijten...

Moest je ze er nog eens zien, zou ik eens héééél boos en kortaf zijn, en zeggen dat je ze daar niet meer wil zien, of dat je anders een camera plaatst, en daarna met de beelden naar de politie gaat, beetje bluffen...

Stroom op de draden plaatsen zou idd een oplossing kunnen zijn! *geroosterde penny's* Clown

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:39

Ik word al boos als ik zulke verhalen lees Nagelbijten / Gniffelen Moet er niet aan denken dat ze daar al aan de weide staan van m'n verzorgpony, gelukkig dat de jongste nog eens mensen durft aanvallen en dat ze altijd weglopen als er iemand aankomt Haha!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:43

Bord naast de wei, onbevoegde worden direct doorverwezen naar de politie. Of zo. Je bent handig genoeg om zoiets te verzinnen. maar goed sommige mensen denken gewoon niet na. Zien een shetlander net als het konijn op de kinderboederij, wat je mag aaien ect.
Maar een bord met een "gezellige" tekst kan wonderen doen.

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:52

ben ik blij dat er een dik slot op de poort zit om naar mijn verzorgpaardjes te gaan Tong uitsteken

Suz24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:26

Heb ook een keer zoiets meegemaakt met een verzorgshet.

We waren net bezig om hem zadelmak te maken en toen ik daar een keer 's middags kwam wilde een klein meisje er net op gaan zitten!
Ben echt superboos op haar afgelopen en ze probeerde nog weg te rennen voordat ik bij haar was (wat gelukkig niet lukte). Heb haar gevraagd waar ze woonde en ben met haar mee gegaan naar haar moeder om het verhaal uit te leggen. Gelukkig was dat wel een moeder met een beetje gezond verstand.

Heb het meisje ook nooit meer bij mijn verzorgshet gezien gelukkig. Pling

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:20

ik heb het ook eens gehad. ééntje erop (met touw van het hek in de bakkes van MIJN paard), en ééntje ernaast. mijn paard HAAT vreemden, maar is gek op kinderen dus tja... dus ik vraag: 'wat zijn jullie aan het doen? mag dat wel?'. 'Ja hoor dat is ons verzorgpaard'.
nou ik had hem zitten. dus ik vraag 'wie zegt dat dan?'. 'ja zo'n man waar het paard van is'. ik zeg nou ik denk het niet, dat is nl MIJN paard, dus jullie komen er NU af, en laat ik je hier NOOIT meer zien. ik was finaal over de zeik, brutale apen. heb er nog eentje een schop onder d'r hol gegeven toen ze over het hek wilde klauteren, en het is nooit meer gebeurd. echt walgelijk zulke etters, en die ouders al helemaal. sheesh.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:05

Nou lekker dan!

Ik woon ook in Eemnes hopen dat ze bij mijn verzorgpaard uit de buurt blijven met die borstels Boos!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 19:22

oud topic svp niet omhoog schoppe n

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:55

Oud topic, slotje.