: dag en nacht weidegang, bijgevoerd worden met havens-sportbrok, ik heb een bak tot m'n beschikking en een aparte longeerbak. Verder wroden ze netjes ontwormd en geent, Glennridge is ook niet de slechtste vader, ik heb priveles, paard is bomvrij, heb ijzers, ik heb transportbeschermers, spring met peesbeschermers en strijklappen, doe niet aan bandages want die zou je eens verkeerd om kunnen leggen, rij niet met hulpteugels, heb een dubbel gebroken kk aurigan watertrens met bruin kiefferhoofdstel en Daalemanzadel, ik doe altijd het neusriempje goed, haal altijd netjes de sjabrak onder het zadel na het rijden en maak de singel los van het zadel (dit omdat het paard altijd enorm zweet). Verder heb ik koperkleurige beugels, bijpassend bruin sjabrak voor de trainingen en 2 witte dekjes voor wedstrijden. Ik ben in het bezit van 3 paar leren rijlaarzen en 1 paar plastic voor modderweilanden, ga op wedstrijd met een trailer met zadelkamer (nee, geen vrachtwagen, want ik heb alleen m'n e), voor de trailer een Mercedes. Verder borstel ik met borstels met echte haren (varkenshaar) en krijgen de paarden nieuwe cortonboxen voor komende winter. Ik heb m'n ruiterbewijs, en heb ook lessen hiervoor gegeven.En het leuke is: Dit is niet gelogen, maar allemaal echt waar. De stallen zijn nog in aanbouw.
Verder: ik laat wel halsters om in de wei, de paarden staan soms letterlijk in het water, krijgen alleen in de winter een deken op, dus geen regendekens en boettdekens. Ik rij ook wel vaak met goedkope zadels, want er is maar 1 Daaleman zadel voor 3 paarden (De overige 3 rij ik met Goertz of Pagony). Ik krab alleen de hoeven voor het rijden uit, maak geen buitenritten (is gewoon niet mogelijk bij ons, dan moet ik langs een 80-km weg gaan rijden). Verder is het wedstrijdpaard qua uiterlijk maar heel gewoontjes, ondanks z'n goede afstamming. Sommige van m'n verzorgpaarden worden door mij zelf bekapt, soms laat de hoefsmid meer dan 8 maanden op zich wachten. Ik rij zonder gelpad en heb een stockzadel van Zadelmarkt

Kortom: Ik ben een deskundig en gevorderd ruiter die goed voor de paarden zorgt met een eigen interpretatie op de bokt-regels
}>