Ik heb ze nu ook...Rotmeid en haar moeder

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ogrop

Re: Ik heb ze nu ook...Rotmeid en haar moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:50

@ Hieke: als ik het juist lees is er eerst gereageerd van de moeder: (schoppen of iets..) daarna lees je dat het niet te bedoeling was met de hooivork, maar er is wel 2x voro gewaarschuwt, en ik vind het eerlijk gezegt normaal dat je je 'verdedigt..'

Whoepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:02

Waar halen ze het lef weg. mensen worden ook steeds brutaler.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:09

Die brutaliteit! Hamer Wat achterlijk zeg, ik zou dan heel boos worden.

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:15

Snap niet waar ze het lef vandaan halen vooral omdat je al gezegd hebt dat het rijden niet mocht.
Ik zou de paarden extra in de gaten houden en als ik ze weer zo zou zien, een aanklacht tegen ze indienen.

Hieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:31

SOET schreef:
@ Hieke: als ik het juist lees is er eerst gereageerd van de moeder: (schoppen of iets..) daarna lees je dat het niet te bedoeling was met de hooivork, maar er is wel 2x voro gewaarschuwt, en ik vind het eerlijk gezegt normaal dat je je 'verdedigt..'

Ik lees niet dat de moeder de eerste schoop uitdeelt, wèl dat ze achter ts aangaat wanneer die een hooivork gegooid heeft tot vlakbij haar dochter.
Let wel: ik wil het gedrag van die moeder niet goedpraten en het is gewoon een slappe doos omdat ze haar dochter niet fatsoenlijk aankan, maar na zoiets heftigs als je kind bijna gespietst zien worden aan een hooivork is reactie te verwachten.....
En om iemand dan bijkans volledig in elkaar in te vegen.....
Je bent zelf dan niet veel verstandiger lijkt me

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:37

Clown las de titel en dacht aan merrie met jaarling dochter die streken uithalen Tong uitsteken en had zoiets yes lotgenoten...

maar hetgeen TS beschrijft slaat alle normen en waardes en heeft niets meer te maken met fatsoen.

en in de tussentijd zit ik met moeder die graag alles proeft en dochter die alles wil weten Haha!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:08

Als ik zoiets zou hebben zou ik inderdaad na twee, drie keer waarschuwen ook "in de aanval gaan". Ik vind een hooivork wel levensgevaarlijk, een longeerzweep is meer mijn ding... Whoosh!

het valt me inderdaad op dat er steeds meer van dit soort dingen op Bokt verschijnen! Zal wel iets te maken hebben met de verloedering van de maatschappij (;)), geen respect meer voor andermans eigendommen...

Arm shetje...

Sillief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:46

Hieke schreef:
Ik heb inmiddels het vervolg gelezen en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jou reactie de tweede keer wel heel erg heftig vond. Gooien met een hooivork? Iemand vol in de maag meppen omgooien en met een hooivork slaan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat veel en veel te ver vind gaan.
Agressie lokt agressie uit.. En daarbij vind ik het bijna een beetje té smeuiig geschreven..

Citaat:
Ik lees niet dat de moeder de eerste schoop uitdeelt, wèl dat ze achter ts aangaat wanneer die een hooivork gegooid heeft tot vlakbij haar dochter.
Let wel: ik wil het gedrag van die moeder niet goedpraten en het is gewoon een slappe doos omdat ze haar dochter niet fatsoenlijk aankan, maar na zoiets heftigs als je kind bijna gespietst zien worden aan een hooivork is reactie te verwachten.....

Ik sluit me hier volledig bij aan.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:48

Sillief schreef:
Hieke schreef:
Ik heb inmiddels het vervolg gelezen en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jou reactie de tweede keer wel heel erg heftig vond. Gooien met een hooivork? Iemand vol in de maag meppen omgooien en met een hooivork slaan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat veel en veel te ver vind gaan.
Agressie lokt agressie uit.. En daarbij vind ik het bijna een beetje té smeuiig geschreven..

Citaat:

Ik sluit me hier volledig bij aan.

ik ga helemaal met jullie mee ! Lachen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:52

heb je aangifte gedaan bij de politie?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:51

Zo ik zou ook goed kwaad worden op die lui!

En ja waarschuwen is goed, maar als je dan niet luisterd, ja dan grijp je in (met of zonder hooivork Clown )

Maar goed, misschien had je niet moeten gooien (al begrijp ik wel waarom), maar ja dat is altijd achteraf en op zo'n moment denk je daar niet bij na.
Ik snap die reactie van die moeder ook wel, maar dat ze dan dr eigen kind geen baas kan gaat echt te ver.

In ieder geval denk ik dat ze dit geen tweede keer doen!

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:38

ik had er de politie bij gehaald als ik jou was ! alleen al voor dat inbreken !

je zou denken dat als je volwassen bent en een kind hebt dat je toch even nadenkt, maar nee...

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 00:33

Hieke schreef:

Afgod Heb het verhaal met veel ongeloof zitten lezen en sluit me bij deze reactie volledig aan!

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 02:03

Als ik de moeder was, zou ik een aanklacht tegen JOU indienen. Jij bent namelijk degene die een hooivork tot 20 cm toe (ookal zo dichtbij niet bedoeld, je bedoelde hem wel te gooien) naar het kind gooit. Dit heeft zij logischerwijs als zeer dreigend opgevat, en is om die reden achter jou aangekomen, ter verdediging van haar kind. Hierop sla jij haar in de buik én met de hooivork. Ofwel: mishandeling.

Feit dat haar kind daarvoor bezig was met het slopen van jouw hekwerk, staat hier verder los van. Bovendien: is zo'n zeer gevaarlijke reactie van jou met die hooivork absoluut niet proportioneel.

De eerste actie van de moeder met jouw pony kan ik totaal niet begrijpen, en keur ik ook zeker niet goed. Zowel de moeder, als jij, vind ik behoorlijk asociaal, en dom. Dit had op 20 andere, nettere, manieren opgelost kunnen worden, hoe boos je ook bent. Boosheid vind ik geen excuus voor zulke daden, dan zou de helft van de gedetineerden weer worden vrijgelaten.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 02:15

Kenzo12 schreef:
Als ik de moeder was, zou ik een aanklacht tegen JOU indienen. Jij bent namelijk degene die een hooivork tot 20 cm toe (ookal zo dichtbij niet bedoeld, je bedoelde hem wel te gooien) naar het kind gooit. Dit heeft zij logischerwijs als zeer dreigend opgevat, en is om die reden achter jou aangekomen, ter verdediging van haar kind. Hierop sla jij haar in de buik én met de hooivork. Ofwel: mishandeling.

Feit dat haar kind daarvoor bezig was met het slopen van jouw hekwerk, staat hier verder los van. Bovendien: is zo'n zeer gevaarlijke reactie van jou met die hooivork absoluut niet proportioneel.

De eerste actie van de moeder met jouw pony kan ik totaal niet begrijpen, en keur ik ook zeker niet goed. Zowel de moeder, als jij, vind ik behoorlijk asociaal, en dom. Dit had op 20 andere, nettere, manieren opgelost kunnen worden, hoe boos je ook bent. Boosheid vind ik geen excuus voor zulke daden, dan zou de helft van de gedetineerden weer worden vrijgelaten.

ligt het nou aan mij of word hier iets compleet uit z'n verband getrokken
ik zie namelijk nergens in het verhaal staan dat zij daadwerkelijk met een hooivork heeft gegooid ''haar boer'' heeft gezegd dat zei het zou gaan doen of dat de hond werd losgelaten
dus mensen alsjeblieft lees goed
vind het namelijk niet kunnen dat ts aangesproken word op iets wat niet is gebeurd

en verder : ik vind haar reactie wel degelijk gepast
er is gedreigd en niks mishandeld
haar hekwerk is kapot gemaakt en er is aan haar pony gezeten
vooraf is gevraagd of het meisje mocht rijden
ts heeft duidelijk nee gezegd en uitgelegd warom niet
deze mensen gaan stiekum zonder toestemming het weiland in
wie weet wat had met haar pony kunnen gebeuren
ik zou ook zo reageren als ik achter zoiets kwam
ik vind dat deze mensen haar haar hekwerk mogen betalen

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 02:26

aaah kijk , ik had een bladzjde van het topic overgeslagen
dus er was mij wel wat ontgaan

dat van die hooivork vind ik idd ook niet kunnen nee
ik snap dat je nog steeds boos was maar vind het wat ver gaan omdat als ik het goed lees er op dat moment niets aan de hand was
moeder was toch bezig het meisje te vertellen dat het niet kan

misschien was het beter geweest de hooivork naar de moeder te gooien , kindje kan er nix aan doen
miss. nog beter om niets te gooien
maar snap dat je nog steeds boos was
maar waren misschien wat betere manieren geweest om dit op te lossen
miss. kindje zelf uitleggen waarom niet
komt van een vreemde toch wat beter en dreigender over

en je hebt mazzel gehad dat die hooivork nix geraakt heeft
anders had je nu echt in de problemen gezeten
gelukkig nix gebeurd met de hooivork dan
volgende keer toch even tot tien tellen

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 05:51

Achterlijke mensen, ik heb trouwens ook het idee dat er mensen in m'n wei komen, heb t idee of z'n staart korter is, zweetplekken, zo vind ik nog meer sporen, heb wel klein idee wie t is, maar geen bewijs. Hoe oud was dat kind ongeveer eingelijk?

Edit, van de hooivork vind ik inderdaad ook niet kunnen Bloos

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 06:08

khirshanta schreef:
Ze was een jaar of tien, dus haar kan niet alles kwalijk genomen worden, maar toch... toen ik zo oud was had ik het verstand en fatsoen wel dat ik dat niet deed (maar ik reed dan ook op een manege Clown)

Hallo?! Dat betekend wel dat ze in groep 7 of 8 zit he? Dan lijkt me toch dat je beter moet weten, in ieder geval íets beter.
Wel leuk dat je je excusses kreeg, wortel, appels, snoep en een bon van 50 euro!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:23

nee niet groep 7/8, eerder groep 6.