rosworld

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

XxSultanxX

Re: rosworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 20:50

Lietjuh_ schreef:
hOii
Ik ben er wel eens geweest. het ziet er heel mooi uit en je kan met je paard in een zwemvijver. Het is een hele bosrijke omgeving en de manege zelf ligt ook aan een landweggetje. Je kunt zo wegrijden als je de straat uit gaat zit je al in het bos. De accomodatie is ook wel mooi. Eén bak is erg groot, de ander is geloof ik 20x40. Ze hebben voor de ''mens'' ook een zwem meer.
Het ziet er erg gaaf uit, ik heb zelf ook wel eens in peest-zeijen gereden en het is echt aan te raden!
Veel plezier!!! Haha!

ik ga niet meer...

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:59

Wat jammer dat je niet meer gaat. Heb je geen andree paardnevriendinnen met wie je kan gaan ?
Rosworld is een mooie accomedatie met mooie bosrijke omgeving

Ik ging vroeger altijd naar Rosworld op ponykamp, en daarvoor was het Puszta Ranch. Mn halve ponyjeugd ligt daar Haha!
Jammer dat alles veranderd is en de sfeer van vroeger er niet meer hangt, ik ben er voor het laatst geweest met een bokt-buitenrit 2 jaar terug, maar toen was het al niet meer zoals in 'mijn tijd'

Mennootje noemde wij altijd Schapie Tong uitsteken
Lars was toffe gozer, iedereen was verliefd op hem, echter viel hij op de wat rijpere vrouwen om het zo maar te zeggen Tong uitsteken

Hilmar was een sufkop, is daar ook niet lang geweest, ik geloof 1 zomerseizoen. Haalde zn vriendjes bij Jan Dolfing vandaan om in de zwemplas te komen raggen...

Weet niet wie naar Tim's First vroeg, maar geloof dat dat paardje inmiddels van een bokker is.

Enneuh, dont f*ck with Eagle, Eagle is cool! Haha!

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 10:12

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 12:39

XxSultanxX schreef:
Mriekjuh schreef:
Ik ga waarschijnlijk van het voorjaar weer een weekendje heen! Heb dr nu al zin in Haha!

ik had der ook zoveel zin in ! maar we gaan niet meer ! Boos!
ik zou samen met een vriendin en de paarden maar nu gaat ze in 1 x der paard verkopen Rolleyes

komt ze ook lkkr vroeg mee aan zeg ! we zouden namelijk zondag heen om te kijken hoe het daar was ! ( hadden al een afspraak gemaakt )
lkkr banketstaaf dus Hamer nu kan ik dus ook niet meer heen...

dag vakantie Verdrietig

Dat is balen zeg dat het niet door gaat!

kalinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 10:47

Uriah schreef:
ja tim is van een bokker van ME! ik ben zo trots op dr ze is mijn poppie!!! http://www.mijnalbum.nl/Album=VG8HVGIU

wat een leuke foto's!!! Haha! Wat is timmetje verandert zeg! Ziet er heel leuk uit!

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 10:53

kalinaatje schreef:
Uriah schreef:
ja tim is van een bokker van ME! ik ben zo trots op dr ze is mijn poppie!!! http://www.mijnalbum.nl/Album=VG8HVGIU

wat een leuke foto's!!! Haha! Wat is timmetje verandert zeg! Ziet er heel leuk uit!

nou ben ik helemaal benieuwd naar je foto! Haha!

kalinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:03

ze is veel voller geworden en gespierder, maar dat lieve koppie zit er nog steeds op

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:31

Ik ga het weekend van Pasen weer naar Rosworld toe Haha!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:45

Mriekjuh schreef:
Ze hebben totaal zo'n 25 paarden/pony's meegenomen uit Uitgeest. Ik had niet echt een favoriet, ik vond ze allemaal wel leuk eigenlijk. Nou niet allemaal, eentje vond ik niet zo leuk eigenlijk. Er zijn een aantal paarden die daar stonden weg gegaan. Ik denk wel dat je het daar naar je zin zal hebben.

Vroeger in Uitgeest bij HCU was mijn favo Maslov, inmiddels ben ik al jaren blij met mijn eigen paardje.

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:54

opala schreef:
Mriekjuh schreef:
Ze hebben totaal zo'n 25 paarden/pony's meegenomen uit Uitgeest. Ik had niet echt een favoriet, ik vond ze allemaal wel leuk eigenlijk. Nou niet allemaal, eentje vond ik niet zo leuk eigenlijk. Er zijn een aantal paarden die daar stonden weg gegaan. Ik denk wel dat je het daar naar je zin zal hebben.

Vroeger in Uitgeest bij HCU was mijn favo Maslov, inmiddels ben ik al jaren blij met mijn eigen paardje.

Tot wanneer heb je bij HCU gereden? Want dan moet ik jou vast wel kennen.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 11:33

Mriekjuh schreef:

Nou dat is al heel wat jaren terug. Even terugtellen. In 1999 kwam Oop in mijn leven, daarvoor reed ik bij Western Horse Stables in Assendelft, daarvoor tijdje bij Schimmelkroft. Zo tussen 1992 en 1997. In ieder geval zwaaide ome Piet nog de scepter in de kantine. Was Marga net bevallen van Robin. Kregen wij les van ? Heijne, ze had erna zelf paarden in Limmen.

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 11:49

opala schreef:
Mriekjuh schreef:

Nou dat is al heel wat jaren terug. Even terugtellen. In 1999 kwam Oop in mijn leven, daarvoor reed ik bij Western Horse Stables in Assendelft, daarvoor tijdje bij Schimmelkroft. Zo tussen 1992 en 1997. In ieder geval zwaaide ome Piet nog de scepter in de kantine. Was Marga net bevallen van Robin. Kregen wij les van ? Heijne, ze had erna zelf paarden in Limmen.

Erica Heijne bedoel je denk ik. Maar dan ken ik jou denk ik niet, in die tijd reed ik bij de pony's, dus was er dan alleen overdag.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 12:58

Mriekjuh schreef:
Erica Heijne bedoel je denk ik. Maar dan ken ik jou denk ik niet, in die tijd reed ik bij de pony's, dus was er dan alleen overdag.

Erica inderdaad. Mijn dochter, Jessica, heeft diezelfde periode ook op ponyles gezeten op de zaterdag en die is nu 20 jaar, dus zo lang is het al geleden Schijnheilig

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:31

Ik ga het weekend van Pasen naar Rosworld! Haha! Lekker paardrijden

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:33

Veel plezier. Kijk even of Maslov er nog is, mocht het zo uitkomen.

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:17

opala schreef:
Veel plezier. Kijk even of Maslov er nog is, mocht het zo uitkomen.

Oow die is er nog wel hoor. Zal ik even een mooie foto van hem maken voor je?

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:19

Ik wilde hem kopen, maar hij was niet te koop. Trouwens kon het toen nog niet betalen. Een foto zou leuk zijn, wanneer het niet te veel moeite is Cool

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:36

Dat kost niet te veel moeite hor, als ik er aan denk zal ik even een mooie foto maken.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:06

Inmiddels ben ik hartstikke blij met mijn eigen paard nu, maar een foto van mijn liefde van vroeger Knipoog lijkt mij heel leuk.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:10

whaa daar heb ik dat ik klein was ook gereden HCU... jaja.. mijn vader heeft daar nog eens een paard gekocht,, nu ben ik alleen verhuist en wonen we niet ver van rosworld, met ons eigen paardenstekkie

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:12

rink schreef:
whaa daar heb ik dat ik klein was ook gereden HCU... jaja.. mijn vader heeft daar nog eens een paard gekocht,, nu ben ik alleen verhuist en wonen we niet ver van rosworld, met ons eigen paardenstekkie

Bofkont Knipoog

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:30

dat ben ik zeker Lachen..

Marieke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:44

Waar woon je nu dan?

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:56