Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
moppie1 schreef:kan wel zijn,maar als ik speciaal vrij neemt omdat er een afspraak is gemaakt met de dierenarts ,en die komt niet opdagen zonder een bericht en ik de kliniek belt en te horen krijgt dat hij nog komt,nou sorry hoor.
alleen dat kost mij al geld.
Sees schreef:[***], jij of all people zou toch moeten weten hoe mijn ervaringen met De Vallei zijn en dat ik mijn ongenoegen ook echt heb uitgesproken tegenover hen.
En zoals ik al eerder zei, ik ben niet uitsluitend negatief en ik onderbouw mijn mening ook. Ik vond GJ een prima DA en hij heeft me op de goede weg geholpen alleen op een gegeven moment vond IK dat hij steekjes liet vallen en toen heb IK besloten er iemand anders bij te halen, even goede vrienden...
haha HOI! sas! Long time no see/speak!

dirk1963 schreef:tjonge wat een ophef, ik heb nooit gezegt dat het mis is bij DV. Enkel gewaarschuwd voor de aquatrainer, ze gaan er naar mij idee er te makkelijk in. maar dat is voor jullie eigen of je er heen gaat of niet. Maar het blijkt uit deze topic dat er meer klachten zijn, en dat ik niet de enige bent met deze klachten. Maar enkel al door het lezen van sommige berichten haal je al de vriendjes van DV er uit . Wel lache trouwens hoe ze DV verdedigen. Maar ok, je goed recht