Vallei Woudenberg

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sees

Re: Vallei Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:57

[***], jij of all people zou toch moeten weten hoe mijn ervaringen met De Vallei zijn en dat ik mijn ongenoegen ook echt heb uitgesproken tegenover hen.

En zoals ik al eerder zei, ik ben niet uitsluitend negatief en ik onderbouw mijn mening ook. Ik vond GJ een prima DA en hij heeft me op de goede weg geholpen alleen op een gegeven moment vond IK dat hij steekjes liet vallen en toen heb IK besloten er iemand anders bij te halen, even goede vrienden...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:54

moppie1 schreef:
kan wel zijn,maar als ik speciaal vrij neemt omdat er een afspraak is gemaakt met de dierenarts ,en die komt niet opdagen zonder een bericht en ik de kliniek belt en te horen krijgt dat hij nog komt,nou sorry hoor.
alleen dat kost mij al geld.

Daar hebben ze iets leuks voor uitgevonden; de mobiele telefoon!

Ik belde GJ gewoon als hij laat was, en dan vertelde hij me zelf hoe of wat.
Toen mijn paard getrapt was en ik hem met spoed nodig had was hij binnen 40 minuten in Ankeveen.
Ik ben ontzettend blij met de Vallei. Mijn paard is daar toen geopereerd aan een gebroken griffelbeentje en ze hebben haar ontzettend goed verzorgd en opgelapt. En met de naverzorging heb ik wel eens zitten wachten ja, maar dat was het zeker waard!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:21

En ik vind het eerlijkgezegd ook een beetje jammer om een klaagtopic te openen met naam en toenaam. Ik heb met een andere Veearts ook wel eens een héle slechte ervaring meegemaakt, maar ik ga daar geen topic over openen.
Dierenartsen zijn ook mensen, en mensen kunnen fouten maken, en er naast zitten met hun diagnose. Ik kan me niet voorstellen dat er een (paarden)kliniek in Nederland is die van compleet onbesproken gdrag is, dus dat er níemand is die ergens ontevreden over is. Om het maar heel erg banketstaaf te zeggen, waar gehakt wordt vallen spaanders.
Maar Moppie, ik lees je tot nu toe alleen maar klagen en jammeren over dat hij niet is komen opdagen, maar ik lees geen slecht woord over de behandelingen zelf. Hoe ging dat dan? En heb je GJ laten weten dat je er niet blij mee was dat hij niet kwam opdagen of durfde je dat niet?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:35

Vast niet! Want een grote bek hebben de meesten alleen als de persoon in kwestie buiten bereik is. Erg jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:39

Sees schreef:
[***], jij of all people zou toch moeten weten hoe mijn ervaringen met De Vallei zijn en dat ik mijn ongenoegen ook echt heb uitgesproken tegenover hen.

En zoals ik al eerder zei, ik ben niet uitsluitend negatief en ik onderbouw mijn mening ook. Ik vond GJ een prima DA en hij heeft me op de goede weg geholpen alleen op een gegeven moment vond IK dat hij steekjes liet vallen en toen heb IK besloten er iemand anders bij te halen, even goede vrienden...

Mijn eerste reactie: huh? wies dit nu weer Clown haha HOI! sas! Long time no see/speak! Ach gut
Ik ben inderdaad op de hoogte over jouw ervaring met De Vallei. Ik zeg ook niet dat zij NIETS verkeerd doen. Ik vind alleen wel, dat je zoiets niet in het openbaar hoeft te gooien. Als je minder prettige ervaringen met ze hebt (zoals ik bijvoorbeeld), dan zeg je dat tegen hen zelf of tegen mensen op je heen irl, maar dan ga je niet op internet hen zwart maken.
Wil je dan toch discusseren over medische acties van da's, neem het dan in het algemeen of pb met mensen die soort gelijke ervaringen hebben meegemaakt. Open dan een topic: "kliniek & blunders praat hier mee".... Want nu wordt 1 kliniek onder het vuur genomen. Lachen

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 08:28

Tja, zoals ik al zei, ik ben dit topic niet gestart. iemand vertelde zijn ervaringen met de Vallei en ik zag er eerlijk gezegd geen kwaad neer om mijn ervaring ook neer te zetten. Dat dit topic een dergelijke wending zou nemen, kon ik ook niet weten.

En nogmaals, ik ben heel vriendelijk behandelt door DV alleen dat laten wachten vond ik geen stijl (heb ik UITERAARD ook tegen ze gezegd), verder zal ik me niet meer uitlaten over de Vallei want het is idd niet netjes.

Sab, jammer dat ik je zo lang niet gesproken heb...mooi profiel!!! Brave Pier!!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 08:50

Het lange wachten komt me bekend voor hoor.
Maar ook bij een andere kliniek uit de buurt moest ik vaak heel lang wachten.
En bij een andere DA die gebeld was toen m'n paard door t draad was gegaan ook. Die nam niet de moeite om even te melden dat er een spoedgeval tussendoor was gekomen en dat ie dus later kwam. Dus helaas is dat niet DV eigen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 15:37

Ik heb positieve ervaringen met de Vallei. Sinds mijn paarden meer in de buurt staan, bel ik de Vallei als dat nodig is.
Ook met mijn huisdieren ga ik er naartoe. Ik wordt altijd vriendelijk en goed geholpen.
Één keer is er eens een miscommunicatie geweest, maar dat kan overal gebeuren.
Ik ben zeer tevreden over ze!

dirk1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 12:21

tjonge wat een ophef, ik heb nooit gezegt dat het mis is bij DV. Enkel gewaarschuwd voor de aquatrainer, ze gaan er naar mij idee er te makkelijk in. maar dat is voor jullie eigen of je er heen gaat of niet. Maar het blijkt uit deze topic dat er meer klachten zijn, en dat ik niet de enige bent met deze klachten. Maar enkel al door het lezen van sommige berichten haal je al de vriendjes van DV er uit . Wel lache trouwens hoe ze DV verdedigen. Maar ok, je goed recht

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 12:34

Nogmaals, het heeft niets met "vriendjes" te maken. Beetje triest dat dat er bij gehaald moet worden. Zoals overal zijn mensen tevreden en mensen niet of minder tevreden. Zal mij echt een worst wezen. Maar ik vind t gewoon not-done om een kliniek openbaar onderuit te halen. (proberen althans) Als er van elke kliniek een topic geopend zou worden als deze dan was medisch denk ik zo vol Nagelbijten / Gniffelen

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 15:50

dirk1963 schreef:
tjonge wat een ophef, ik heb nooit gezegt dat het mis is bij DV. Enkel gewaarschuwd voor de aquatrainer, ze gaan er naar mij idee er te makkelijk in. maar dat is voor jullie eigen of je er heen gaat of niet. Maar het blijkt uit deze topic dat er meer klachten zijn, en dat ik niet de enige bent met deze klachten. Maar enkel al door het lezen van sommige berichten haal je al de vriendjes van DV er uit . Wel lache trouwens hoe ze DV verdedigen. Maar ok, je goed recht

Vervang 'de vriendjes' met tevreden klanten en dan zeg je tenminste iets zinnigs. Afbeelding

....Sowieso is de term 'vriendjes' een beetje dom. Denk je dat zo'n griffelbeenoperatie gratis is ofzo?

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 15:52

nou dirk, ik ben geen 'vriendjes' met De Vallei, of met andere dierenklinieken. absoluut niet.
ik vind 'vriendjes zijn' toch echt wat anders dan het ontkrachten van allerlei geklets in de rondte. Knipoog
wat me zo stoort aan sommigen hier, is het bewust onderuit halen van de goede naam van een of meerdere artsen, met matige argumenten (ik ben ook wel eens laat, net als iedereen). als je problemen met iemand hebt, heb ik altijd geleerd dat je dat dan met diegene op probeert te lossen. niet bla-bla'en via een openbaar forum, zonder dat degene die het betreft ervan af weet. dat is gewoon laag. en daar heb ik gene respect voor. vriendjes of geen vriendjes heeft daar geen snars mee te maken.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:01

Precies. En het is al helemaal zielig dat je je speciaal en alleen aanmeldt op Bokt om te klagen.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:06

oh, niet?? zijn er mensen die dat doen?? dan ben je ECHT sneu...

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:48

Hier ook positieve en negatieve ervaringen met de Vallei, maar om het nou open bloot op i'net te zetten met naam en toenaam.
Nee, dat kun je -mijns inziens- niet maken.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 08:44

Dierfysio, jammer dat je blijkbaar moeite hebt met lezen. Ik heb al 100 keer gezegd dat ik het ook direct aan DV heb laten weten. Je hebt te laat en te laat. Drie uur te laat, zonder belletje, zonder opgaaf van reden, zonder excuus maar wèl het volle pond vragen zonder ook maar iets te doen. Dat vond en vind ik geen stijl en dat heb ik ook gezegd en daar blijf ik bij.

De behandeling die we daar kregen was prima en de mensen waren zeer vriendelijke, dat het uiteindelijk niet (echt) geholpen heeft is wellicht het risico van het vak...

Ilse1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:36

Nou, ik kom niet uit de buurt, ben geen vriendjes etc. Maar ik heb wel goede ervaringen met de Vallei/Hofstede en de aquatrainer. Mijn paard heeft maar een week in de aquatrainer gestaan en op mijn eigen initiatief een week extra. Ik ben er zeker niet in gepraat. Gertjan heeft heel veel goeds gedaan voor mijn paard die ik door een andere kliniek moest laten inslapen!!
GJ is altijd bereikbaar en erg druk. Tuurlijk is het een beetje chaotisch en moet je soms wachten maar daarentegen kun je wel altijd terecht en als het haast heeft kun je toch even snel tussendoor en hij neemt altijd de tijd voor je. Ik neem dan op de koop toe dat ik andere keren dan even moet wachten.
Ook heb ik van dichtbij meegemaakt dat iemand niet tevreden was over de behandeling van GJ (had niks met aquatrainer te maken) maar die persoon had zich dan ook niet aan de voorgestelde regels gehouden die GJ had meegegeven en toen degene terug moest voor controle is diegene niet meer terug gegaan. Tja, dan kun je achteraf niet klagen vind ik.
Maar goed, ik respecteer ieder zijn standpunt. Zelf heb ik met Emmeloord geen goede ervaringen en andere weer wel. Het is heel persoonlijk de keuze voor een dierenarts.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:09

Wegens oud topic, hier een slotje.