Meer ga ik hier niet over zeggen, dat komt dit topic allesbehalve ten goede!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Maar laten we eerlijk zijn.
Als ik op een zondag in Rotterdam loopt dan zijn er meer "zwarte" dan blanken.
Heel veel kleurlingen lopen zo te koop met een dikke kont...hebben ze zo'n te kleine spijkerbroek aan zet die hele kont uit...die schamen zich er gewoon niet voor
Citaat:Er is ook een groep zwarte vrouwen die dat heeft. Antilliaans?
Of een andere land? Kan moeilijk aan die vrouwen gaan vragen zeg uit welk land komt u dat u een dikke kont heeft?
Citaat:Ik ken iemand die is ook donker die rijd paarden in enzoo..
JB55 schreef:Toevallig zijn er in Zuid Afrika op het land meer "swartjes" te paard dan blanken.......hoe zou dat dan komen?
Wat een uit de hand gelopen onderwerp. Oh ja! in China zie je onwaarschijnlijk weinig blanken te paard
MelOdYs_Star schreef:lindsey schreef:Even geheel off topic
Maar hier kan ik toch slecht tegen.
Even de intelligente persoon gaan uithangen door te zeggen dat we perceptie maar moeten gaan opzoeken in het woordenboek.
Ten eerste de meeste bokkers weten vast wel wat dat betekend.
Ten tweede als je intelligent over wil komen moet je wel zorgen dat je uitdrukkingen correct weet te gebruiken.
Het moet namelijk zijn Ik meng mij hier verder niet meer in.
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die het woord wel kennen en ik weet óók dat er genoeg mensen zijn die het woord niet kennen. Verder ken jij mij voor geen meter, houden we dus maar zo, dus weet jij ook niet hoe ik ben en of ik intelligent ben ja of nee. En ik wil niet eens intelligent overkomen hoor. En trouwens, '' ik vermeng me hier verder niet meer in'' is een prima zin, en ik hoef mijzelf echt niet tegen over JOU te bewijzen hoor. Ik weet niets van jou en jij niet van mij.
Ik antwoord zoals ik dat wil. ik doe helemaal niet alsof we in een discussie zitten. Je weet niet hoe ik doe en hoe ik denk. Dus probeer niet voor mij in te vullen. Ik antwoord naar mijn gevoel. Problemen mee soms?
tita schreef:ik snap niet waarom sommige mods zo moeten reageren...er mag niks....
dit was ff off-topic