Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chevax schreef:Even 'n stipje, ben erg benieuwd.
Ik weet het fijne er niet van, maar ik ga me er toch even mee bemoeien. Een aantal jaren geleden heb ik op stal iets soortgelijks meegemaakt. Ik werd gebeld door één van onze verzorgsters die helemaal in paniek was, ze riep "er is hier iemand vermoord!". Ik naar stal en daar aangekomen was er één stal waar bloed lag en bebloede kleren. Aan de witte wand zaten allemaal bloederige vegen en handafdrukken. Snapte er niks van, met de paarden was alles oké, behalve dat ze erg onrustig waren. Om 'n lang verhaal kort te maken: ik huurde de wei en stallen van iemand die zijn twee schapen daar had laten staan. Die schapen moesten nodig worden geschoren en ook moesten de hoefjes worden verzorgd. Ik ben toen naar die eigenaar gegaan en heb gezegd dat hij dringend iets moest doen aan die situatie. Dat heeft hij gedaan, hij heeft een Turkse man en zijn zoon die schapen ritueel laten slachten, in "mijn" wei en stallen. Zou zoiets ook bij jou gebeurd kunnen zijn?