Wat ik zou willen veranderen aan Major, is dat hij weer helemaal gezond is, wat hij ook mankeert. Daarbij ook, dat hij niet meer zo magertjes is. Verder hoeft hij niet te veranderen, hij is geweldig zo hij is.
Mijn paarden zijn zoals ze zijn en ik accepteer dat. ze zijn alle anders en vind het oke zo. als ik dan toch iets moet veranderen geef ik ze een pennyuiterlijk
ik zou aan zijn karakter niks willen veranderen maar ik zou wat beter gangwerk wel fijn vinden wat spectaculairder verder ben ik erg blij met hoe hij is...
hoef eigenlijk ook niks te veranderen aan mijn paarden, cootje zou alleen wel een wat mooiere maantop kunnen gebruiken. verders ben ik super tevreden met mijn paardjes
Dat ze wat minder dominant zou zijn tegen andere pony's. Ze heeft er al eentje de kliniek in geschopt Maar ik als 13 jarig mens ben makkelijk de baas over haar en ze is bij mij echt supermak.
En ze zou haar tempo wat beter kunnen doseren. De eerste 5 minuten is ze vaak helemaal hyper, en vervolgens is ze het uur daarna lekker voorwaarts, maar niet té.
Aan het karakter en uiterlijk van mijn pony zou ik niks willen veranderen want ze past zo perfect bij mij, het geen dat ik wel zou willen veranderen is dat ze een hele gevoelige rug heeft en dus snel last heeft van spierpijn..
Aan het karakter van mij pony's wil ik niks veranderen Aan het uiterlijk ook niet,, voor mij zijn ze de allerknapste Alleen het grijze hoofdje vind ik niet zo leuk Ik wil het liever gewoon zwart houden.. Maarja het hoort erbij... en aan de andere kant is het ook wel weer schattig Haar voorbeen wil ik wel vervangen, ze is heel vaak kreupel.. 2 jaar geleden 9 maanden moeten stappen.. Het is een heel tijdje goed gegaan maar ben nu al weer aan het stappen..
merel_gomez
Geplaatst: 22-12-07 23:16
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 03-03-24 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt
volgens mij is dr niks wat ik zou kunnen verandere aan mn meid!ze is perfect!:P ze doet alles voor je! en is altijd zo gconcentreerd!ik zou nix verandere aan mn paardj!
merel_gomez
Geplaatst: 22-12-07 23:22
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 03-03-24 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt