Nou dan zal ik maar het 100e bericht in deze topic zetten Uitspraak van een instucteur op de ME opleiding: Ieder mens heeft recht op ontbering
De instructeur op de rijvereniging heeft eigenlijk geen orginele uitspraken.
Waventy
Geplaatst: 05-08-02 18:31
oke, mijn 1 ste instructrice : Die ezel van jou die kan het wel, dus rij jij het er uit !
De instructeur: je pony is net een kruiwagen van achteren. ( youri liep ooit eens wijdbeens )
Tineke: zo ja, zo zou Anky dat ook doen En nu mijn nieuwe instructrice,
je hebt een kont gekregen om er op te gaan zitten. Laat je paard wat actiever zijn, en moe worden, hij heeft 4 benen en jij maar 2. en laat es zien dat je een meisje bent.
En ik zeg: Als jij nu met gebaren taal prima moet zeggen, gaat dat dan ( ze zijn dan aan het pianospelen ) Wanneer jij een ijzere stang in je mond hebt hangen , en ik hang daar 20 kilo aan wat zou jij dan doen ? ( wanneer iemand mega aan de teugels hangt en het paard maar door blijft schoppen )
linielin
Geplaatst: 05-08-02 18:32
'als mijn waslijn vol hangt mag ik de was erdan bij jou bij hange' 'liggen echt geen dubbeltjes op de grond hoor' én eerst zei ze altijd van die klokkeluider van notredam die zo'n kromme rug heeft'' 'ben je een wedstrijdje aan het houden met de slak' en zo zijn er nog veel meer maar weet het echt nie zo snel
Spirit
Geplaatst: 05-08-02 18:44
Als het paard te langzaam loopt: 'Hij valt bijna in slaap!'
Als het paard te snel loopt: 'Moet je de trein halen?'
Als je paard er vandoor schiet en recht voor de muur stilstaat: '(Naam paard) wil graag een westernpaardje zijn, hij/ze is al aan het oefenen voor de sliding-stop'
Als je naar voren zit: 'Ogen dicht en denken dat je Anky bent!' of 'Kapsones hebben! Tieten naar voren, schouders naar achter!'
Als je paard stilstaat op het midden en niet meer wil verder lopen: 'Hij doet ut niet meer! Heeft iemand een kwartje?'
Of als je paard achteruit loopt ipv vooruit als dat niet de bedoeling is: 'Even schakelen!'
missy_m
Geplaatst: 05-08-02 19:09
"Wat denk je wel niet dat je aan het doen bent?!? stamppot aan het maken ofzo? hou die poten stil!" of "Eten we weer stamppot vandaag??"
"geef um 'n schop onder z'n hol!" "TIKTIKTIK,NU!!!" "AANPAKKEN die hap!! tis je grootmoeder niet!"
"Je paard moet werken, jij niet!! " "Als dat paard eens half zo hard werkt als jij, kom je al een aardig eind in de goede richting... AANPAKKEN DUS!" "Je begint al aardig op een tomaat te lijken, laat je paard ook eens werken!"
"Zal ik m'n jas in het vervolg maar aan jouw voeten hangen?"
SuperPepeijn
Geplaatst: 06-08-02 00:52
vandaag een "leuke" nieuwe gehoord: "ja manuel, we gaan ZO uitstappen"...
Anoniem
Geplaatst: 06-08-02 01:48
Zie je wel Mauel, moet je ook maar niet zo zitten te fluimen op je paard. Had er vanavond overigens ook weer eentje bij:
"actually a rider should be a bit like a computer" okeeee dan!! Vierkante oogjes heb ik al!