Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chaai

Re: Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:22

EN ze hebben nog een mailtje ontvangen Schijnheilig

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:22

Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd met wat meer "technische"vragen. O.a. de kamerwijdte. Ben benieuwd wat voor antwoord ze gaan geven Haha!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:24

amen Bienotje!!!

echt waar..al die emails die t arme trekpleister krijgt! Wat denken jullie nou..(zoals ik al eerder zei) dat die mensen in de winkel ook maar weten hoe en wat? Die weten ten eerste -het overgrote deel dan- niet eens dat dat op die site staat > zij hebben daar echt nix mee te schaften want natuuuurlijk komt dat product niet in de winkel te liggen.
En ten tweede..denk je dat die emails opwegen tegen t feit dat dat zadel wel degelijk besteld gaat worden??!!Er zijn zat mensen waarschijnlijk die zo'n zadel kopen hoor..er is waarschijnlijk toch een markt voor anders stond t er niet op..en aan de andere kant; als t een 'probeersel' is om te kijken of t een goedlopend product gaat worden (als actie-artiekel) en t wordt niet verkocht dan zul je het volgende jaar ook niet terugzien.
Het gaat erom of het wel of niet verkocht wordt ..die Penny mailtjes van hier halen echt nix uit hoor!
Maar blijf lekker mailen joh! Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:27

Whahah geweldig *LOL* Haha! Haha! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:27

sabby schreef:
amen Bienotje!!!

echt waar..al die emails die t arme trekpleister krijgt! Wat denken jullie nou..(zoals ik al eerder zei) dat die mensen in de winkel ook maar weten hoe en wat? Die weten ten eerste -het overgrote deel dan- niet eens dat dat op die site staat > zij hebben daar echt nix mee te schaften want natuuuurlijk komt dat product niet in de winkel te liggen.
En ten tweede..denk je dat die emails opwegen tegen t feit dat dat zadel wel degelijk besteld gaat worden??!!Er zijn zat mensen waarschijnlijk die zo'n zadel kopen hoor..er is waarschijnlijk toch een markt voor anders stond t er niet op..en aan de andere kant; als t een 'probeersel' is om te kijken of t een goedlopend product gaat worden (als actie-artiekel) en t wordt niet verkocht dan zul je het volgende jaar ook niet terugzien.
Het gaat erom of het wel of niet verkocht wordt ..die Penny mailtjes van hier halen echt nix uit hoor!
Maar blijf lekker mailen joh! Haha!

zegt iemand die net lid is van bokt Lips are sealed

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:28

en dat heeft er wat mee te maken??????

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:28

Mijn god zeg, dit is toch niet waar?

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:33

Nee, en wat kunnen we er volgend jaar halen? Pony-speel-maatjes ( een schetlander bedoel ik dan) met de boodschap erbij: idiaal als kinderpony, eet bijna niks, idiaal als grasmaaier!

van 1500 euro voor 350 euro!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:38

OMG, wel heel erg dom!
we moeten gewoon rechtstreeks gaan klagen Haha!

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:40

Ik vind het ook maar niks, maar dat is meer omdat de advertentie heel misleidend is. Er staat bijna niks in. Hoe moet je dan weten of het het goede zadel is? Ik hoop echt dat niemand hem koopt.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:48

[quote="Urko"]
Nee, en wat kunnen we er volgend jaar halen? Pony-speel-maatjes ( een schetlander bedoel ik dan) met de boodschap erbij: idiaal als kinderpony, eet bijna niks, idiaal als grasmaaier!

van 1500 euro voor 350 euro![/quote]

Das nog geen koopje, daar moet nog 300 euro vanaf Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:52

wel met zegeltjes he Clown

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:54

400 euro en handgemaakt, hoeveel Chineese kinderhandjes zullen daar uren mee bezig zijn geweest.
Mwah..................gewoon massa zooi uit Oostersland, rechtstreeks vanuit de machine. Misschien zijn ze wel met de hand in de boot gelegd voor transport naar NL. Dat bedoelen ze denk ik Knipoog

Denk dat we volgend jaar niet alleen een Shetlander kunnen kopen bij de drogist maar ook onze paardrijlessen online kunnen boeken bij de TP. Haha!

Moggsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:58

Een trekpleisterzadel?????????
Het moet niet gekker worden.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:05

Over die dekens heb ik ook mijn twijfels: Maat Large (160 cm) Ik vind dekenmaat 160 nou niet bepaald groot, of zullen ze de bovenmaat bedoelen?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:06

ik denk dat ze dan de bovenmaat bedoelen. was laatst in frankrijk bij de decathlon en daar hadden ze ook van die kleine maatjes dan moest ik een 135 voor mijn paard van 155 hebben...

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:12

Volgens mij is dat het Pfiff zadel Beautty. Die koop je normaal al vanaf 99,00 euro compleet.
(Heb niet alles gelezen dus misschien hadt iemand dat al uitgevonden)

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:13

Ik snap niet waarom iedereen een heisa erover maakt dat Trekpleister (TP) zadels verkoopt. Officieel maakt A.S. Watson van al zijn concerns, Kruidvat, Trekpleister en Ici Paris XL allemaal actiewinkels. Kruidvat en TP hebben het imago van een drogisterij met actiespullen.
Als je het belachelijk vind dat er zadels via het internet worden verkocht moet je verder gaan kijken wat er allemaal nog meer bij een drogist ala Kruidvat en TP wordt verkocht. Ovens, magnetrons, wasdrogers. hondemandjes. Honde en kattevoer.

Ik geloof niet dat ze iets zullen verkopen wat dusdanig slecht is voor een paard. De verantwoording ligt bij de persoon die het koopt. Als jij een zadel bij Divoza koopt kan je hem ook in de totaal verkeerde maat kopen.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:13

denk toch ff na mensen.... deze zadels zijn van het zelfde kwaliteit als van zadelmarkt enz... ze hebben ze mischhien van zadelmarkt gekocht zo niet uit het buitenland en dat doet zadelmarkt ook want kom op hoe kan een zadeld dat normaal 1200 kost nu 400 kosten nou dan verdien je echt niks eerder andersom dus komen ze gewoon uit het buitenland en nou en al verkopen ze het.... laat ze wij zijn slimgenoeg om het niet te kopen. ze mogen het toch verkopen of niet??

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:14

en ik ga dus met @Olle mee

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:20

annepanne schreef:
Karl66 schreef:
Misschien met z'n allen mailtjes gaan sturen met de vraag waar hun verstand zit en of ze alle paarden in Nederland aan de rugproblemen willen helpen?

Deal!!

Ha ha ik ga ook een mailtje er aan wagen...
Is toch raar...

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:21

me too! (ik ga dus ook mee met Olle) > dat probeer ik nou al de hele tijd te zeggen Haha!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:32

Een kunstgebit koop je toch ook niet bij de slager...
Ik vind het raar dat ze zoiets doen, met een verkeerd zadel kan je heel veel schade aanrichten, vind dit echt niet kunnen!
Zie me al aankomen met mijn paard bij de trekpleister midden in de stad om een zadel te passen..

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:34

Ik ben het totaal NIET eens met de verkoop van Trekpleister-zadels. Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Radar. Ik vind de advertentie ONTZETTEND misleidend! Zadels verkopen via internet alla, maar zadels verkopen via de Trekpleister middels een misleidende advertentie is not done! Trekpleister bestaat al jaren heeft vast een goede positie in de drogisterijenmarkt, maar laten ze zich aub met HUN vak bezig houden; dus drogisterijproducten verkopen. Ze zijn tenslotte geen ruiterzaak!
Zo...dit moest ik even kwijt Haha!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:40

Kieffer schreef:
Een kunstgebit koop je toch ook niet bij de slager...

Laat ze het maar niet horen, straks loopt iedereen rond met een paardengebit!!