Het is een wonder !!
Om negen uur vanochtend lag fjal op tafel, en na de nodige voorbereidingen ( scheren, schoonmaken, zelf in kleding hijsen) is om 09.45 "het mes erin gegaan".....en om 12.15 waren ze klaar.......! Hadden ze zelf ook niet verwacht....verliep heel voorspoedig, zonder complicaties ! Ze hebben heel de penis weg gehaald en een lympeknoopje , beide worden verder onderzocht... De nieuwe opening/uitgang blijkt te werken, want meneer had na nog geen twee uur wakker te zijn al vier keer geplast ! ( veel infuus, dus dat wil dan wel ).
Ik ben erg opgelucht ! Het is echt een hele zware operatie geweest, en fjal was behoorlijk van de wereld , maar presteerde het toch nog om even flink te hinneken toen hij me zag !
De arts benadrukte nog dat we er nog niet zijn.....ontstekings/besmettings gevaar ..noem maar op.. MAAR, het ergste is achter de rug, en dat heeft hij super doorstaan !! Ben zo trost op mijn mannetje ( ook heeft hij geen koker/penis meer, hij blijft mijn ventje ) !!!
Ik ga morgen weer naar hem toe... het liefst zou ik heel de dag bij hem zijn...maar dat is nu eenmaal niet mogelijk......plus.....zo komt hij ook niet aan zijn rust !
Ik heb hier nog een foto van gisteren, toen het zo'n heerlijk weer was, heb ik hem lekker op de wei mogen zetten en twee uurtjes in het gras bij hem gezeten....Voelde echt heel goed, vandaar dat ik ook een heel goed gevoel had over vandaag, en .........terecht blijkbaar !!! ( van zijn lijfje maar niet doen...hij is zo graat mager...door zijn vacht lijkt hij wat dikker....)
Toch nog even blijven duimen hoor ! Voorlopig staat hij daar nog..( verwachting : maand) ... Onder zeer deskundig toezicht...dat bleek maar weer na vandaag !
Laatst bijgewerkt door Les_Fjal op 12-10-06 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt