Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heidehofs schreef:thuis nooit een cap op. jeukt en zweet, doet pijn. als ik val ligt mijn cap toch eerder op de grond dan mij of klapt hij in m'n nek.
roossie22 schreef:Lepeltje21 schreef:Ik heb eens gezien bij ER op Discovery dat er een meisje binnenkwam, in coma, reed ook op haar paard zonder cap door de wei. Meisje is eraf gevallen en heeft 3 maanden in coma gelegen..
tjsa.... zo heb ik weleens een meisje mét cap gezien wat eraf kletterde en een dwarsleasie heeft over gehouden...

Snoevie schreef:kijk en dit is nou een zwak excuus,om maar geen cap te dragen
het is ieders eigen keus en verantwoordelijkheid,maar kom niet aan met zulke flauwe smoezen

laetitia schreef:Ik draag altijd een cap, en nu helemaal nu ik heb vernomen dat die vrouw uit loosdrecht is overleden aan hoofdletsel omdat ze geen cap droeg...
Dat helemaal! Vind het alleen jammer dat er in mijn ogen slappe beredeneringen naar voren gehaald worden om een keuze kracht bij te zetten. Sorry..

Eigen keuze, alhoewel ik het dus alles behalve zal aanmoedigen en ik vind dat ieder zijn mening daarover mag plaatsen.
Ik denk alleen dat sommige hun eigen keuze iets beter mogen overdenken, het is en blijft een risico waar eigenlijk niet echt een gegrond excuus voor is.