[WN] WEG uitslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EeCee

Re: WEG uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:50

Rietveld schreef:

@ Equinecoach: Dus topsport moet maar inhouden dat het allemaal mag? En dat wij "gewoon volk" onze mond moeten houden als we dit lezen..Kom op nou! Boos!

Nee Rietveld, dat zeg IK niet. Dat zijn wederom JOUW conclusies... En de beste stuurlui aan de kant hebben iets te vaak lekker makkelijk l*llen. En wat ben ik blij dat ik niet tot 'gewoon volk' toebehoor... Cool

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:59

Lips are sealed

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 13:51

klaar, niet klaar, mishandeling of niet...

ik heb niet zo'n zin om daarover te oordelen aangezien ik nooit op haar paard gereden heb, zowiezo nooit op een paard van dat kaliber heb gereden of zal rijden, ik heb nooit op zo'n groot toernooi onder die druk gereden heb (en zal dat hoogst waarschijnlijk ook nooit doen).

het is gewoon erg jammer
voor het eerst was ik trouwens blij dat in het sport-journaal in het wereldruiterspelen overzicht niets werd gezegd over reining, want de opengekrabbelde pukkel zou zijn opgeblazen tot een snijwond Frusty

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 15:13

We hebben vanmiddag weer zitten kijken en hele mooie dingen gezien. En de winnaar waar we op gegokt en gehoopt hadden. Vingers aflikken

dixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 15:35

Hallo mensen, hebben jullie vanmiddag gekeken? Jullie geloven toch zelf niet dat er ook maar 1 Nederlander bij de eerste 6 had kunnen komen? Hebben jullie die scorens gezien. Mijn mening is dat Nederland er nog helemaal niet klaar voor is, bloedspoor of niet en al helemaal niet met dit Landenteam. Rieky en Jurgen oké, maar er zijn betere ruiters dan de rest.

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 19:34

ik heb mezelf lang buiten deze discussie kunnen houden maar het gaat me echt te ver. ik heb de kans gehad om even met 2 jurys te praten in de shuttle. ik mag toch stellen dat zij die no scores echt wel gezien hebben. en er waren er een aantal. naar hun zeggen was de no score van Rieky een minuskuul maar vers plekje bloed aan het einde van de ribbenkast bijna tegen de heup aan. volgens hun zeggen kon ze daar alleen maar bloed hebben doordat de rollbacks en spins zo dynamisch waren en dit per ongeluk gebeurde want niemand spoort met opzet op die plaats en de huid is daar sowieso dunner dan aan de singel.

dus beste watjes, huilebalken en zeurpieten, ik zal proberen om mezelf ook in de toekomst uit deze pennydiscussies te houden, maar dit werd te gortig !!! jullie sleuren willens-nillens iemands naam door het slijk over een voorval waar jullie oliebol-niks-nothing van afweten. gewoon omdat jullie het woordje bloed horen en dan zonodig zelf politie, rechter en beul moeten gaan spelen.

zo, dat lucht op !!!!!!!!!!!!!

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:29

Ik ben vandaag geweest!

Wat een waanzinnige wedstrijd was dit zeg!!

Ik heb mijn stembanden geen plezier gedaan vandaag. Wat een feestje! Wat een show! Wat een mensen! Wat een reining!! Ik heb menig tranen moeten laten van de emotie. Wat een kick als je in die ring mocht rijden vandaag!!

De eerste run van Tim was onvoorstelbaar! De run off tussen Duane en Tim was echt heel knap. Wat een paarden!
Vandaag was een dag om nog lang over na te praten. Als we het hebben over de promotie van de reining sport, dan heeft deze wedstrijd menig deur open gezet voor de Europese markt denk ik, want een betere promotie als deze is er niet!

Dit was reining zoals reining behoort te zijn!
Dit was het publiek die je nodig hebt!
IK HEB GENOTEN!! Hyper!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:25

Intens jammer dat ik het heb moeten missen. De video stond niet goed ingesteld..... Verdrietig , tijdens mijn verplichtingen elders.
Maar goed om te horen dat het zo'n mooie wedstrijd was.

socrates

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:28

Het is alleen wel typisch dat dit moet gebeuren bij iemand die altijd een beschuldigende vinger heeft uitgestoken richting Henk van Amstel. En ook ik heb me helemaal gek geschreeuwd van opwinding en ook van teleurstelling bij een zeer goede Italiaanse ruiter die helemaal de mist in ging, zonde hij begon perfect.

Over 4 jaar naar Kentucky, juppie

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:43

socrates schreef:
Het is alleen wel typisch dat dit moet gebeuren bij iemand die altijd een beschuldigende vinger heeft uitgestoken richting Henk van Amstel.

Wat heeft dát er nou weer mee te maken? Alsof je zo'n incident ook maar enigszins kan vergelijken! Bah, wat een lelijke opmerking!

Ik heb genoten vandaag (dankzij WDR) en vind het jammer dat Rieky er niet bij was. Zij had in de top 10 kunnen eindigen, oftewel bij de 10 beste van de wereld! En bovendien met de wetenschap dat zij een GOEDE, VRIENDELIJKE ruiter is!! Dat kun je in de westernsport niet van veel trainers zeggen.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 22:31

Ik heb ook genoten en hoe, helaas maar met dank aan de WDR en daarvoor op de lifestreamer.
Het was oerend spannend. Wat een super prestaties, wat een paarden en inderdaad wat een publiek.
Het Duel tussen McQ. en Latimer was enorm en wat een scores.

Over die DQ ga ik niet discussieren. Bij de wedstrijd in Erbach is de helft van de Duitse top niet eenmaal maar dikwijls tweemaal eruit gevlogen omdat er ergens met moeite een spikkel bloed ontdekt was. Het waren er zoveel, dat je je afvraagd of dat wel klopt. En als je ziet als je bezig bent hoe gemeen die muggen steken en op welke plek het bloed zat, moet je je afvragen hoe ze daar in vredeznaam met hun sporen bij konden komen.

Overigens Volker Schmidt omzeilde mooi de vraag waarom hij zich teruggetrokken had.
Maar genoten heb ik in ieder geval. Jammer dat dit alleen maar een keer in de vier jaar plaats heeft.

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:54

Ik heb de beelden van vrijdag en zondag op hdd staan dus als iemand er een copy van wil tegen kosten dvd en verzenden zeg het maar in een pb

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:11

Wij zijn gisteren ook geweest. Met een groep van 10 mensen. We zijn uit ons dak gegaan hebben onze stemmen schor geschreeuwd en handen rood geklapt enorm veel gefilmt en foto's geknipt. Wat een sfeer en wat een niveau!
Proficiat aan Duane Latimer en Tim McQuay! OK dan!

En een extra proficiat aan An Poels met haar prachtig 7de plek meteen na het Amerikaans en Canadees "geweld" Super gewoon!!!!!!!!!

In zo'n wedstrijd zie je pas hoe veel wij achter lopen hier in Europa! Het gemak waarmee die Amerikanen en Canadezen hun paarden rond sturen!!! Het was een lust om naar te kijken!

socrates schreef:
Het is alleen wel typisch dat dit moet gebeuren bij iemand die altijd een beschuldigende vinger heeft uitgestoken richting Henk van Amstel.

Personen als jij zorgen juist voor de slechte naam van mensen als Henk v Amstel. Door steeds opnieuw oude koeien op te rakelen en met vingers te wijzen waar het niet thuis hoort! Hou je flauwkul gewoon voor je, je weet niet waar je het over hebt!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:44

Heb op het puntje van m'n stoel zitten kijken naar de beheersing waarmee die Duane Latimer rondstuurde Cool
Voor het overige, als je fanatieker je mening verspreid heb je nog niet meer gelijk..... Koe

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:56

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:06

Blaze schreef:
Als je het toch moest missen http://www.hotton.nl/ (de rest volgt Cool )

Three cheers for Blaze!! Go jij! Go jij! Thanks!!! Afgod

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:12

Coolness Blaze Lachen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:30

Latimer staat er ook op Knipoog En de rest tja gewoon regelmatig ff checken op mijn site Cool

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 09:49

Geweldig Blaze! We hebben ze helaas niet kunnen zien omdat we de WDR niet kunnen krijgen. Ga vanavond meteen kijken (hier op mijn werk kan ik geen filmpjes afspelen, helaas.....)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 09:50

Oh ben benieuwd! K vond de run van Tim McQ op vrijdag niet zo ....

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 09:57

Super!! OK dan!

Wel jammer dat ze niet de eerste twee runs hebben laten zien... Die eerste run van Tim Kwijl

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:01

hoeveel runs hebben de ruiters gereden dan?

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:03

Tim en Duane hadden een run off met een 230!
In de run off (die nu uitgezonden is) werd Tim tweede met een 226 (geloof ik) en Duane won met een 227..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:05

ooooh zo!
Ja dan hadden de eerste runs erbij het beeld wel volledig gemaakt Ja

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 11:09

Marieke schreef:
Tim en Duane hadden een run off met een 230!
In de run off (die nu uitgezonden is) werd Tim tweede met een 226 (geloof ik) en Duane won met een 227..

Ik heb die runs (Tim en Duane) van 230 wel gezien hoor (WDR). Om kippenvel van te krijgen... OK dan!