Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zirano schreef:IK ben dan ook ONTZETTEND blij.Als ik Taams en alle mensen die de afgelopen tijd geholpen hadden niet had dan was hij er allang niet meer geweest.

dan hou ik teminse deze band ook wat ik nu met hem heb. Zirano schreef:Dank je Shirley en Pasha,soms wordt je een beejte moe van alle opmerkingen die je krijgt terwijl je je rot geknokt heb voor je paard.
Ik vind het een schande dat een paard in de opfok er zo slecht bij staat en dat terwijl er tonnen met voer voor Zirano stonden die gewoon niet aan hem gegeven zijn. Ze waren ervan op de hoogte dat hij bij de vorige opfok al ondervoed was en een flinke klap had gekregen en daardoor extra voeding nodig had, die hij dus niet heeft gekregen. Zirano heeft bijna het loodje gelegd maar is er dankzij de goede zorgen van iederen op onze stal weer bovenop gekomen!!! Wat jij er verder van denkt moet je lekker zelf weten, ik wil jou wel eens zien als jij je paard zo terug had gezien terwijl je dacht dat hij in goede handen was. AnneOmie schreef:Sabbel ik heb ook genoeg gezien toen Zirano terug kwam en ik heb er echt geen goed woord voor overIk vind het een schande dat een paard in de opfok er zo slecht bij staat en dat terwijl er tonnen met voer voor Zirano stonden die gewoon niet aan hem gegeven zijn. Ze waren ervan op de hoogte dat hij bij de vorige opfok al ondervoed was en een flinke klap had gekregen en daardoor extra voeding nodig had, die hij dus niet heeft gekregen. Zirano heeft bijna het loodje gelegd maar is er dankzij de goede zorgen van iederen op onze stal weer bovenop gekomen!!! Wat jij er verder van denkt moet je lekker zelf weten, ik wil jou wel eens zien als jij je paard zo terug had gezien terwijl je dacht dat hij in goede handen was.