.Recht op me gezicht en kont en toen kreeg ik ff geen lucht meer.Het was wel letterlijk zandhappen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Recht op me gezicht en kont en toen kreeg ik ff geen lucht meer.Het was wel letterlijk zandhappen
) alleen maar wat blauwe plekken en stijfheid de dag erna
van de makste pony van stal
toen was ook wel meteen me vinger gebroken...

PS ik ben 22 dus niet echt meer penny maar hou nog steeds van paarden die hard gaan of bokken.
immerslief schreef:ik netjes de 7 keer dus ben een ''goede'' ruiter.

. 
immerslief schreef:ik netjes de 7 keer dus ben een ''goede'' ruiter. 2 keer va die va me opa. 4 keer op de manege. en 1 keer van een kettergek paard. daarna alles uit kunnen zitten.

Destinietje schreef:immerslief schreef:ik netjes de 7 keer dus ben een ''goede'' ruiter. 2 keer va die va me opa. 4 keer op de manege. en 1 keer van een kettergek paard. daarna alles uit kunnen zitten.
Idd een vreemde opmerking. IK heb gruwelijk veel ponys zadelmak gemaakt, ingereden en handelsponys gereden en een paar x zandgehapt, maar bijna nooit. Met mijn huidige paard wel, die is net ff wat anders. En ik gok dat er een aantal paarden en ponys zijn, die het "record" van 7 x zo kunnen veranderen!
ofzo 
)
)
Het is een heel braaf paard (iets te braaf soms).
Tegenwoordig springt hij wel alles (met uitzondering van de wedstrijden, maar dat ligt bij mij.
)