Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
charlotvanre schreef:ik bedoelde dus merelbeke mja dat ligt in gent he! leuk dat het zo goed gaat met haar! vraagje heb je je oude niveau van rijden terug met haar kunnen behalen, teigetje? ik bereik dit nog niet maar dat zal wel komen zeker....
aerdenhout1 schreef:Hay Chivance
Het gaat nu gewoon goed en er gebeuren vanaf nu geen nare dingen meer omdat jullie je portie wel hebben gehad vind ik!
De winkels zijn morgen dicht op sommige tuincentra en woonboulevard na. Ik vind het nog steeds geweldig wat jullie voor je paard over hebben!
nikkessen schreef:Hallo Cindy, Goed te toren dat U2 het goed doet. Als je dan al die verhalen hoort dat het slecht afloopt besef je pas dat er een engeltje op U2 gepast heeft. Hoe gaat het met de merrie met de wond in haar bil.
Ook wij waren super bezorgt als Klair maar ging rollen in de wei. Dit wordt minder met de jaren. En je ziet dat ze zonder complicaties een gezond veulen heeft kunnen krijgen.
Met klair en Be Special gaat het goed. Het veulen is supermak.
Groetjes Wilma
meissielief schreef:wat fijn dat het met u2 goed gaat
mijn mijn merrie is 2 jaar geleden geopereerd aan koliek , ze had 40% kans ze heeft het allemaal goed doorstaan en ik ben lange tijd heel bang geweest om haar zo weer te vinden
inmiddels is het 2 jaar terug en was ik net een beetje van de schrik bekomen en dacht ik het laatste half jaar gelukkig het is echt achter de rug tot 15 juni
ik kwam op stal en weer koliek
dierenarts erbij hij zegt nog nee het is niet zo erg als 2 jaar terug
ik jawel het is niet goed waarom ik dat dacht ? geen idee, spuiten gehad
later op de middag ging het weer slechter weer de dierenarts gebeld weer spuiten maar ook die hielpen niet
naar mijn mening was ze er nog slechter aan toe als twee jaar terug en het ging deze keer zo snel ze had haar boven en onderlip kapot gebeten ik had besloten om haar weer naar de kliniek te brengen maar nog voor dat de trailer eraan kwam
heb ik haar in laten slapen ze was op, ze kon niet meer op der benen staan en als het 5 minuten later was geweest dan was ze zelf gegaan en op dat moment heb ik voor haar gekozen en niet voor me zelf ik had haar nog de trailer in willen tillen als ik ook een moment had gedacht het is haalbaar dan had ik het gedaan
Chivance schreef:meissielief schreef:wat fijn dat het met u2 goed gaat
mijn mijn merrie is 2 jaar geleden geopereerd aan koliek , ze had 40% kans ze heeft het allemaal goed doorstaan en ik ben lange tijd heel bang geweest om haar zo weer te vinden
inmiddels is het 2 jaar terug en was ik net een beetje van de schrik bekomen en dacht ik het laatste half jaar gelukkig het is echt achter de rug tot 15 juni
ik kwam op stal en weer koliek
dierenarts erbij hij zegt nog nee het is niet zo erg als 2 jaar terug
ik jawel het is niet goed waarom ik dat dacht ? geen idee, spuiten gehad
later op de middag ging het weer slechter weer de dierenarts gebeld weer spuiten maar ook die hielpen niet
naar mijn mening was ze er nog slechter aan toe als twee jaar terug en het ging deze keer zo snel ze had haar boven en onderlip kapot gebeten ik had besloten om haar weer naar de kliniek te brengen maar nog voor dat de trailer eraan kwam
heb ik haar in laten slapen ze was op, ze kon niet meer op der benen staan en als het 5 minuten later was geweest dan was ze zelf gegaan en op dat moment heb ik voor haar gekozen en niet voor me zelf ik had haar nog de trailer in willen tillen als ik ook een moment had gedacht het is haalbaar dan had ik het gedaan
Hallo Meissie
Wat erg seg dat dit je overkwam. Maar ik ben ervan overtuigd dat jou paardje wel gelukkig is geweest met een baasje wat voor hem koos en niet voor zichzelf. Ooit wordt je hiervoor beloond, geloof me.
Welke soort koliek had jou paardje? En waar is die indertijd geopereerd?
Nog heel veel sterkte, want het is nog niet zolang geleden dat het gebeurde hé!