spokie79 schreef:Klinkt super zeg. Dus nu komt er voor haar een stalletje bij ons. En wie gaat haar dan rijden? En hoe hebben ze het nu dan opgelost met het zadel. Ben erg benieuwd en als ik volgende week tijd heb, kom ik even kijken. Heb het nu druk met de tentamens.
En ik zie al weer visioenen van gzezellige bosritjes.
In principe heb ik marc aangeboden om 2 dagen te gaan rijden. Maar dat zou betekenen dat ik stop met Wiarus. En dat wil ik nog wel ff met jouw en lenneke overleggen, misschien dat lenneke dagen van mij wil overnemen op Wiarus.
Maar goed, 2 dagen op een fries alleen van mij is niet genoeg, dus er zal nog iemand bij moeten denk ik. En ik denk niet dat er nog meer bij ons op stal zijn die daar tijd voor hebben. Dus zal er wel iemand bij gezocht moeten worden denk ik.
Voor het zadel hebben ze die van Diana gebruikt begreep ik. Maar nu we weten dat ze berijdbaar is zal marc zelf voor tuigage en zadel gaan kijken. Misschien via dezelfde waar we die kiefer van Wiarus vandaan hebben?
En die bosritjes lijken me ook wel leuk ja, eigenlijk eens met zijn allen gaan. 6 paarden naar het bos!!! Das pas gaaf
Suc6 met je tentamens!!!!!