done of not done: hoofdstelletje aan autospiegel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

findi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 15:19

Quellian schreef:
Ik vind het sowiezo een beetje jammer als mensen er alles aan doen om te laten zien dat ze paarden hebben

hoezo, ik heb zo'n edel beest en ik ben er trots op. iedereen moet het dan ook weten.

Ik heb trouwens geen zo'n ding, ze weten het trouwens ookdat ik paardeneigenaar ben als ik met de trailer naar de manege ga.
Wat stel je voor? trailer thuislaten (zit dan wel zonder paard)

ik kon het gewoon niet laten . Ik ben eigenlijk niet voor zo'n paardenafbeeldingen, mini hoofdstelletjes of paardenkettinkjes ofzo.
Ze weten het wel dat ik paardeneigenaar ben zodra ik mijn mond opendoe.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:33

ik heb ooit, aan t eind van de maand , moeten kiezen in een bpshop voor een lekkere snicker, of een minicowboyhoed...
dus hangt er sinds jaar en dag een minicowboyhoed aan mijn spiegel. Wel orgineel toch, ben er nog niet een andere tegengekomen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:02

Ach. Ik heb er nooit zo problemen mee als iemand zoiets aan zn spiegel heeft hangen hoor! Ik bedoel. Je moet je toch thuisvoelen in je auto? (A)

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:07

Ik zie het probleem er niet van in moeten die mensen toch zelf weten
Ik vind het er wel grappig uit zien.

blackpegasus

Re: done of not done: hoofdstelletje aan autospiegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:14

ik heb er ook 1 hangen hoor. en een trekhaakdop in de vorm van een paardenhoofd.

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:12

Ik heb een smurf aan mn spiegel hangen

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 11:10

Bij mij hangt dat ding al jaren aan mn lichtschakelaar in mn slaapkamer, mn ma wil dat geslinger namelijk niet in de auto hebben ( echter hangt er wel een jodelende beer aan de spiegel, dat mag dan weer wel ?! )

Nou ja, tegen de tijd dat ik een eigen tuftuf heb komt het hoofdstelletje heerlijk paard-burgelijk aan mn spiegeltje te hangen

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:40

Ik heb er ook 1 Ik vind ze leuk, boeit mij het wat de rest van de wereld er van vindt? Enneh, je kan het wel sneu vinden als mensen er alles aan doen om te laten merken dat ze paardengek zijn, maar dan vind ik het minstens zo sneu als paardengekken er alles aan doen om maar niet aan de buitenwereld te laten merken dat je paardengek bent...

tinkert_tje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:42

Margreet schreef:
Vreselijk dat geslinger in m'n blikveld....

ja inderdaad ik wil niks aan mijn spiegel hebben hangen vreselijk irritant

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:43

Het belemmert het zicht, dus absoluut NOT DONE

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:30

Welshcobfan schreef:
Het belemmert het zicht, dus absoluut NOT DONE

Daar heb ik geen last van. Met mn sticker en mn hoofdstelletje niet.
Ik mis mijn sticker zelfs als ik in een andere auto rijd!

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:38

cissy schreef:
De mensen zien als ze 1 blik werpen op mn auto ook wel dat er een paardengek in rijdt, vreselijke blubberkleur, zand en stro bij mn pedalen en de hele achterbak vol met dekens, poetsspullen, voertonnen en andere paardemeuk handig zo'n busje...

En dat heb ik dus in mijn stokoude Mini

Hoofdstelletje: vind ik lelijk
Wel heb ik een pluche paard met zijn pootjes door de speakergaten van mijn hoedeplankje gedrukt

Ik weet het, helemaal fout natuurlijk

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:47

men vraagt, wij draaien, ik heb inmiddels een touwhalstertje aan mijn spiegeltje

Afbeelding

ben ik herkenbaar als Parellier

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:09

Ik heb ook een hoofdstelletje aan mijn auto hangen. Het hangt er al heel lang. HEb dat ding nog voordat ik iones had.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 09:21

Amable schreef:
Ik heb er ook 1 Ik vind ze leuk, boeit mij het wat de rest van de wereld er van vindt? Enneh, je kan het wel sneu vinden als mensen er alles aan doen om te laten merken dat ze paardengek zijn, maar dan vind ik het minstens zo sneu als paardengekken er alles aan doen om maar niet aan de buitenwereld te laten merken dat je paardengek bent...

Ja, ik probeer inderdaad niet te laten merken dat ik paardengek ben. Ten eerste, ik ben wel trots op mijn paarden maar ik vind het opschepperig over komen, ten tweede, 99% van de mensen zit dus niet op paardenverhalen te wachten.

En ik vind zo'n hoofdstelletje dus superlelijk, ik heb er ook geen, maar ik stoor me niet aan de mensen die ze wel hebben. Geen poes-pas in mijn auto, daar houd ik niet van. Wel is mijn auto een rijdende mesthoop. Maar gelukkig zit ik er meestal alleen in.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 09:32

ik heb een knuffelpaardje op een schommeltje aan mn spiegel
en om het noggg erger te maken een roze rozet er aan van mn allereerste wedstrijd met [***] samen En niet om te laten zien hoe goed ik ben want dat ben ik totaal niet, maar tis meer de herinnering
Dan ben ik echt Not Done he?
lekker wel
tis mijn auto mag er mee doen wat ik wil

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 09:42

ik heb zo'n mini-hoofdstelletje gekregen toen ik mijn hengstje kocht, hij hangt nu tevreden aan mijn kamer muur

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:39

Vjellko schreef:
ik heb een knuffelpaardje op een schommeltje aan mn spiegel
en om het noggg erger te maken een roze rozet er aan van mn allereerste wedstrijd met vjell samen En niet om te laten zien hoe goed ik ben want dat ben ik totaal niet, maar tis meer de herinnering
Dan ben ik echt Not Done he?
lekker wel
tis mijn auto mag er mee doen wat ik wil

die had je toch bij mister ed gekocht suus?

En mijn leven draait om paarden, dus heel mijn auto ligt vol met paardenzooi. Heb een paardenknuffel gehad van mijnschoonoma toen ik net mijn rijbewijs had, dus die ligt in de toettoet, en dan dat hoofdstelletje. ik ben er blij mee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:42

jaaa klopt! hij heeft wel een paar oorloswonden van mn sigaretten maar hij is echt zoeteke

en verder is mn auto ook vuilnisbak/klerenkast/poetskast/omkleedhok hihi

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:49

ik ga zo naa rmister ed Ff kijken of ze ze nog hebben

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:54

oeh! zin om op ziekenbezoek te komen lien? is vlakbij

lovelance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:10

Haha bij m’n vader in de auto hangt dus wel zo’n nietkunnend hoofdstelletje, eigenlijk omdat ie zelf niks met paarden heeft, vonden we dat wel leuk. En inderdaad moeten we er goed om denken waar we de routefinder op het raam plakken, anders tikt ie tegen het schermpje.
Daar hebben we met ons nieuwe project geen last van, een minitouwhalstertje voor aan de spiegel
Zegt m'n vader:"Maar ik mag toch wel m'n hoofdstelletje houden?"
Dat minitouwhalstertje hangt dus in ‘ons’ Ka’tje

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:29

Vjellko schreef:
oeh! zin om op ziekenbezoek te komen lien? is vlakbij

ik ben ook ziek Maar had beloofd aan thessa om naar aike te gaan dus ga ff snel, en vanavond vroeg me bedje in!

Douni

Re: done of not done: hoofdstelletje aan autospiegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:26

Not done, ik vind het erg kitsch

Starbreeze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 13:49

Hahaha ik heb hier dus nog nooit over nagedacht, bij mij hangt er ook eentje én ik heb een stickertje van het KFPS achter op mn ruit. Ik ben mega trots op mn zwarte parel en paardrijden is voor mij zowieso meer een lifestyle dan een hobby en daar durf ik best voor uit te komen Mijn auto is ook altijd standaard voorzien van een vracht zand aan de binnenkant, modder aan de buitenkant en ruikt ook naar paard volgens mijn moeder... NOU EN!!