Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Noukie schreef:moet een jru een kind dan amar de hemel in prijzen en dikke punten geven terwijl ze ook ronduit slecht rijden, alleen omdat ze jong zijn?
en wat leren ze daarvan?
als ze 6 zijn en voetballen en ze spelen slecht, dan worden ze ook met 10-0 ingemaakt. Dat is hard, maar zo werkt het in de echte wereld hoor.
en dan kan een jury hooguit met vriendelijk commentaar uitleggen dat een kind gewoon nog niet op wedstrijd hoort te komen, maar niet zomaar hoog gaan punten omdat het anders zo zielig is...
J0sef1entje schreef:Een pony die niet aan de teugel loopt krijgt bij 8 van de 10 jury's géén winstpunt,
terwijl dat in de B niet hoeft.
Fitzroy schreef:Alane schreef:tuurlijk ligt het niet aan de uiter, komt door 't peerd en de jury en het merk van het dekje
O ja, het lag aan het Rabobank logo * ligt weer in een deuk *
Lil0l0v3r schreef:Maar op de kringkampioenschappen hier, was er een meisje in de B die 126 punten had! Dat is toch wel weer heel weinig, of niet dan?
Alane schreef:Fitzroy schreef:Nee, Karin, dat zie je verkeerd. Die juryleden bakken er helemaal niets van
Aan de ruiter ligt het nooit
tuurlijk ligt het niet aan de uiter, komt door 't peerd en de jury en het merk van het dekje, en de trailer, en de knotjes, en de rijbroek en aan de voorlezer en aan iedereen en alles... das toch logisch?
Ik bedoel Anky werd vroeger toch ook 2e omdat de jury niet goed jureerde en niet omdat de no 1 beter was.... en met die instelling kun je niet vroeg genoeg beginnen
CocoChanel schreef:Aan de ene kant vind ik het onzin om kinderen thuis te houden omdat ze nog niet goed genoeg zijn om een B-proef te rijden voor een winspunt of hoger. Je moet leren op concours, wedstrijdervaring is net zo belangrijk als de training thuis. Je moet het in de proef op kunnen lossen. Dan sta je er alleen voor. Als je altijd maar thuis blijft kun je dit nooit leren. Mij is geleerd gewoon te gaan en er in de proef aan te rijden, op dát moment oplossen.
Fitzroy schreef:Alane schreef:tuurlijk ligt het niet aan de uiter, komt door 't peerd en de jury en het merk van het dekje
O ja, het lag aan het Rabobank logo * ligt weer in een deuk *
KarinvdM schreef:Ook als jij tijdens de galoponderdelen je pony niet in de ring kunt houden? Sorry hoor, maar dan heb je op wedstrijden nog niets te zoeken. Zet thuis eerst maar een ring uit in de wei en oefen daar maar een tijdje. Dan val je geen mensen in de omliggende ringen lastig tijdens concoursen.

]Alane schreef:
kennis van mij had trouwens 99 punten in de L1 op de kringkampioenschappen, met de opmerking om een DA te raadplegen, en dat vond ik toch een beetje not done.