Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ik_jolanda schreef:Ik zou hem van een afstandje verdoven (met zo'n pijltje, als je daar tenminste aan kan komen) en bekappen en wakker laten worden in de wei met jouw paarden. En ondertussen kijken wat het geslacht is, is mssook wel handig. En dan zien we vanzelf wat ie daarvan vindt. Niet leuk=weg, wel leuk=blijven en heel langzaam laten wennen, door af en toe de wei in te komen en wat met een ander paard gaan doen zodat hij aan je went. Maar dat is alleen mijn bescheiden mening
ozzieozzie schreef:Leuk jullie meningen allemaalHet is ook zo dat ik het in mijn eentje moet gaan proberen als ik weer tijd heb, want mijn mannetje moet werken en vanaf aanstaand weekend gaat de klok bij ons achteruit en is het dus donker om 5/6 uur
en aangezien ik de keren dat ik hem opgezocht heb in de avond was gaat dit dus niet meer. Overdag staat hij bij de buren op het veld en ik ga niet zomaar bij andere mensen het terrein op.
Het verdoven lijkt mij niet zo'n goed idee, moet toch ook kunnen lukken zonder verdoven lijkt mij.
Vanaf volgende week heb ik meer tijd en dan horen jullie er meer van!
ellepel schreef:neem van jezelf een wat ouder paard als handpaard mee en ga bij hem in de buurt grazen,
tessyke schreef:ellepel schreef:neem van jezelf een wat ouder paard als handpaard mee en ga bij hem in de buurt grazen,
en wat als dat wild paard ineens besluit haar paard aan te vallen?