Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jennifer schreef:Wil de mensen nog even vriendelijk verzoeken mij niet met 'vervelende' pb's te gaan lastig vallen. Ik heb het al moeilijk genoeg en vind het ook verschrikkelijk dat ze weg moet. Maar ik moet wel reeël blijven, dat er niets aan te doen is en dat ze er last van krijgt (of zelfs al heeft!).
Jennifer schreef:Q: ik ben wel vrij nuchter dat het wel een keer ophoudt en dat het wel een paard is. Het is gewoon stinkmodder en huil nu al 3 dagen, maar voor het paard is er gewoon geen andere optie helaas.

Want ik weet dat ik helemaal zou doordraaien als mijn Stannie wat krijgt...
het lijkt me niet leuk.. en dan nog zo jong
Jennifer schreef:Laten we maar geen discussie houden of hij wel of niet goed is. Ik vind hem goed en ga ervan uit dat hij een goed advies heeft gegeven. Ik ga dus niet voor een second opinion verder kijken.
Wél ga ik nu verder kijken wat we met Tagitta kunnen doen!
Het zou fijn zijn dat jullie daar ook over meedenken, weten jullie nog een oplossing?
Jennifer schreef:Masja: ik ben inmiddels al bij mijn eigen da langs geweest.
En die zei dat er geen twijfel over mogelijk was
Anna-Jelly schreef:Heel veel sterkte ermee.
Ik weet hoe je je voelt ik heb gister mijn merrie moeten laten inslapen.
imaudy schreef:Jennifer schreef:Masja: ik ben inmiddels al bij mijn eigen da langs geweest.
En die zei dat er geen twijfel over mogelijk was
Dat mag je dan hopen... Dingen zijn niet zo simpel als ze lijken. Ik zou echt nooit een paard naar de slacht brengen met de gegevens die jij nu hebt.
Je hebt je keuze al gemaakt aan het begin van dit topic. Het is jouw paard en jij mag weten wat je met haar doet. Zo simpel is het dan wel weer.
Wat vervelend voor je. Maar ik vind het de goede keuze. Ze heeft er misschien nu nog geen last van maar misschien over een tijdje wel. Heel erg veel sterkte....
Jennifer schreef:Amondi: Sommige mensen stoppen toch niet met verwijten maken. Ik weet voor mezelf dat ik genoeg eraan gedaan heb, maar het is gewoon niet te opereren. En gelukkig snappen de meeste mensen (zoals jij) het wel :k
Ze heeft trouwens in haar knie 3 ocd's en in haar spronggewricht 1 hele grote.

irene85 schreef:Jeetje wat een gedoe zeg, maak je een topic om mede te delen wat er aan de hand is en dan krijg je dit over je heen. Ik ben ook van mening dat je paarden niet met mensen moet vergelijken. En idd als de Da zegt dat erzo weinig kans is op herstel waarom wil je het paard eerst door een operatie laten gaan en daarna moeten laten inslapen. Ik denk dat je een keuze hebt gemaakt die hier het meest van toepassing is. Het is echt een rotsituatie en wens je veel sterkte! en niet teveel aantrekken van mensen die denken dat ze het toch beter weten!