Mijn pony heette al Evita, en ik kende haar al een tijdje dus de naam veranderen had zoieso een beetje lastig geweest. Maar ik vind haar naam gelukkig heel mooi en ook echt bij haar passen.
Mijn pony heette al Rhea op papier. Bij die toenmalige handelaar werd ze Lip genoemd, en daarvoor was er weinig mee gedaan dus echt aan de naam Rhea was ze niet echt gewend. Ik vond het eerst een verschrikkelijke naam, maar heb mij daar maar bij neergelegd Nu heet ze nog steeds gewoon Rhea (ook roepnaam). Ben er zelf inmiddels gewend aan geraakt en vind het ook lang zo stom niet meer
ik heb hem geen andere naam gegeven. ik wou heb gilfi noemen... ( dat betekend iest van zee god in het ijslands) maar ik heb het hrappur gelaten.. ( dat betekent schurk) hij heet zo op zijn papieren en vond het dan een beetje raar om het te veranderen. het past nu egt bij hem.
Mijn pony had al een naam toen ik hem kocht. Wilde hem eerst een andere roepnaam geven, heb heel veel verzonnen maar niets was leuk. Op een gegeven moment was ik zo gewend aan zijn huidige naam dus blijft hij Heebie-Jeebie heten Ik kort het meestal wel af naar Jeebie of Jeebs.
Mijn vorige paard heette Nella. Dat heb ik toch wel verandert (wie die naam toch bedacht heeft??) Ik heb haar de naam: Nirvana gegeven/ Helaas is ze niet meer.
Mijn huidige paard heet Guanita. Dat heb ik verandert naar Gita. Is wat makkelijker. Het veulen van vorig jaar heb ik wel zelf een naam mogen geven. Hij heet Rasta.
Mijn pony kwam namelijk van een handelaar.. die "dacht" dat hij "Max" heette.... ten eerste luisterde hij daar niet naar...en ten tweede beviel die naam me niet!
Uit eindelijk is het "Soléro" geworden... (zit soms nog te twijfelen of ik het wel een leuke naam vind..)
Mijn eerste eigen paard heette 'L' op het papier dus die heb ik toen Lantwin genoemd het was een Libero H x Ulft x Maykel. Mijn tweede paard had al een prachtige naam! dus waarom veranderen
Mijn eerste paardje was door de fokker Niels genoemd. Dat vond ik echt een vreselijke naam voor een driekwart arabier, dus ik heb hem Samir genoemd. De fokker heeft dit toen ook op papier laten zetten.
Mijn tweede paardje had geen naam. De eerste naam die bij me op kwam toen ik haar zag was Gypsy, zo staat ze ook in haar paspoort. Nu is ze verkocht en daar heet ze Pebbles, want daar staat al een Gipsy.
Mijn derde paardje werd door de handelaar Sjabrak genoemd, want die vlek op haar rug leek net op een sjabrak (ik zag het niet, maarja). Dat vond ik geen leuke naam, dus ik heb haar Treasure genoemd. Treasure is pas verkocht en nu ben ik paardloos.
Nee die van mij heet officeel Brand A. Maar ze werd Brandy genoemd. Dus dat heb ik zo gelaten. Luisterd ze gewoon het beste na. Vind het altijd stom als mensen de naam veranderen. Mijn andere pony die is verkocht hebben de mensen wel een andere naam gegeven. Vind ik ook stom.
in heb de naam van mijn haflinger niet mogen kiezen. ze heet eigenlijk maret ( van de stend) maar de vorige eigenaar heeft haar maira genoemd en dat vind ik een mooie naam.
ik heb ook een shetlander die had ook al de naam veerle maar das niet erg dat vind ik ook een hele mooie naam.
mijn paard had ook al zijn naam mex dus. omdat het een merknaam is die anders in geschreven besloot ik mijn volgende paardje kylah te noemen (van het merk killah) je begrijpt wel dat ik al een waslijst aan namen heb voor al mijn toekomstige paardjes
mijn paardje heet op papier 'One of a kind' Maar wordt al zijn hele leven Condor genoemt. Ik noem hem ook Condor, maar ik vind het wel een achterlijke naam. Maarja 2 namen vind ik wel genoeg voor een paard, dus ga hem niet weer anders noemen
de haflinger van mijn kennis heette op papier Fiona wie noemt zijn paard in godsnaam Fiona? ze heeft er heel orgineel Muts van gemaakt, en een Muts was dat beest zeker! ze heeft hem pas verkocht, en zelfs de nieuwe eigenaren hebben haar Muts laten heten, vooral toen ze achter haar karakter kwamen
Nee me paard heette al Ruben. Vind het echt GEEN leuke naam, maarja hij heet nou eenmaal zo ook op papier en hij luisterd er erg goed naar dus laat het ook maar zo.
mijn paard heet Whitney... ook op papier ik denk dat ik haar wel een andere wedstrijdnaam ga geven vind whitney niks maar meestal noem ik haar whit dus dat laat ik zo alleen dan op wedstrijden een andere
De mijne heet op haar papieren Utah en die naam vind ik oké. Maar mijn koosnaam voor haar, is "Meiske". ( zo noemde mijn vader mij vroeger ) en daar reageert ze meer op dan op haar echte naam.
Jup Wist op dat moment niet echt iets. Ze was erg koosnaamloos. Mijn vriendinnen kwamen met de meest rare namen, Kiwi was 't tofst, dus is het Kiki geworden. Kiki Aphrodite wel te verstaan
Mijn paard is door de fokker "Gentlemen" genoemd. Zijn vorige eigenaar heeft daar Caesar van gemaakt, maar deze naam vond ik niet zo leuk. Ik heb er toen ik hem kocht "Gentle" van gemaakt, want zoals altijd kort je toch de namen af. Vind het nog steeds een leuke naam "Gentle". Daarnaast heeft hij wel honderden koosnaampjes: monster, kerel, gentie, mannetje, ventje. Weet eigenlijk ook niet waarom.... Misschien best wel eens verwarrend voor hem eigenlijk