Manege Rietzicht...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Re: Manege Rietzicht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:29

Zulke pony's zijn hun gewicht in goud waard! op Rietzicht hadden we bv freddy, ultra lief voor beginners en erg voorzichtig met kleine kinderen. Het was zo'n lief gezicht hoe hij die kleintjes in de gaten hield als ze met hem bezig waren Lachen

NiobeI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:17

Hallootjes,

Ik heb zelf ook bij manege Rietzicht gereden. toen zat idd de familie Vis erop.
Daar had ik een verzorgpaard: Xenos, het grote paard van stal..
Superlief beest.. Geen idee wat er mee gebeurd is toen ze verhuisd zijn..
Dus.. Info, altijd welkom!!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:34

Wat er gebeurd is met de paarden van Vis weet ik eigelijk niet. Ik geloof dat zij weer een paardenbedrijf begonnen zijn elders in het land. Maar daar weet ik eigelijk niet het fijne van.

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:27

volgens mij zijn ze juist gestopt met paarden bedrijfsmatig en zijn ze met een paar eigen paarden net over de grens in duitsland gaan wonen :) met o.a robin die joekel koudbloed en zo'n tinker met exotische naam waar ik niet op kan komen :+

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:16

Ah, dat zou ook heel goed kunnen. Ik weet eigelijk alleen wat er met de familie Hop is gebeurd.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:43

deess schreef:
volgens mij zijn ze juist gestopt met paarden bedrijfsmatig en zijn ze met een paar eigen paarden net over de grens in duitsland gaan wonen :) met o.a robin die joekel koudbloed en zo'n tinker met exotische naam waar ik niet op kan komen :+

Niet met Tinkerbell??

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 21:51

oja zo heette ze :D die ook meen ik

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 08:08

Hoi dames,
Ik ben Iris en ben gisteren met Kimberley in contact gekomen. Het (gekke) ponytje Sem is bij mij terecht gekomen, bij ons heette hij Deijs. Hij staat nu ook bij uitgelicht.
Sem is afgelopen jaar na 9 jaar bij mij geweest te zijn, overleden.
Hij is samen (met ik denk zijn zusje) bij ons gekomen, mager en heel angstig. Ze hebben bij ons lang op de wei gestaan en toen heeft mijn buurman Sem overgekocht.

Ik vraag mij af of er hier mensen zijn die toevallig foto's van hem hebben of veel informatie/verhalen.