Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
u_c_lover schreef:
edit: SjilliejJj
ik heb het idee bij een spuitje valt die eerst nog neer en dat kan hard gebeuren, kans dat die iets breekt zit er wat in. het paard gaat er tegen vechten en weer proberen op te staan waardoor die weer avlt. heb ik tog liever (mijn mening) dat mijn paard ineens neervalt en dat het klaar is zonder dat die er tegen vecht en zonder dat die het echt verwacht. ( maar dat is mijn mening en een spuitje is jouw mening en die gaat ik niet afkraken)
_Kalinka_ schreef:Super goede keus![]()
En die mensen die dat wel doen zijn gek!!
ookal was in een zwerver dan zou ik voor geen goud daar gaan werken..

u_c_lover schreef:
een paard dat aan het slacht beland zal heus de dode geur wel ruiken

_Linda_ schreef:Ik heb er voor school eens een video over moeten kijken.
Het was niet echt smakelijk, je zag echt in stukjes hoe een varken werd geslacht.
Als het het absoluut niet wou zien of je kon niet tegen bloed ofzo mocht je iets anders doen.
Ze wouden het wel laten zien want het hoort het ook gewoon bij en het is niet altijd maar vrolijk enzo.
Melissa schreef:het enige nadeel is dat ze opgegeten worden..
Marikootje schreef:Maar ook al eet ik vlees, ik zou toch nooit paardenvlees eten. BAHH!
* Delphi schreef:Marikootje schreef:Maar ook al eet ik vlees, ik zou toch nooit paardenvlees eten. BAHH!
Eet je wel een frikandellen of kroketten? Hier zit vaak ook paardenvlees in verwerkt!